Κεφάλαιο 27

4.3K 324 7
                                    

Χρήστος Pov

Τη στιγμή που πήγα να ανοίξω το φάκελο άκουσα τη φωνή της Ζωής!!!

-Χρήστο γιατί??ρώτησε

"Ουπς τώρα την κάτσαμε " σκέφτηκα
Ευτυχώς όταν γύρισα κοιμόταν ακόμα και μάλλον έβλεπε εφιάλτη!!Με έβλεπε στον ύπνο της!!

-Οτι και να έκανες δεν μπορώ να πάψω να σε σκεφτομαι!!

Με αγαπάει,με σκέφτεται ακόμα και δεν μπορεί να με ξεπεράσει τώρα που τα ξέρω αυτά θα κάνω τα πάντα για να είμαι μαζί της!!!Και τώρα θα την αφήσω να κοιμηθεί και θα πάω κι εγώ για ύπνο!!!

Τις έχω κάνει τόσα πράγματα δεν θα ήθελα να διαβάσω και της εξετάσεις της θα με μισούσε!!!

Ζωής POV

Την άλλη μέρα ξυπνησα στον καναπέ με τα ρούχα!!Και ενώ ακόμα δεν είχα σηκωθεί άκουσα την φωνή του Λαζάρου!

-Καλημέρα μικρή!!!είπε ενώ εγώ ακόμα δεν του μιλουσα!!!

-Αφού ξες ότι με σκοτώνει να μην μιλάμε!!συνέχισε

-Όπως σκοτώθηκε και ο πατέρας μάς!!είπα και το βουλωσε!!

Μετά από λίγο κατέβηκε η μάνα μου με τον άθλιο γκομενο της!!!

-Καλημέρα παιδάκια! ! Είπε ενώ πήγε να μας αγκαλιάσει!!!Τραβηχτηκα αμέσως!!

-Κακή ψυχρή και ανάποδη!!Είπα από μέσα μου άλλα ακουστηκα!!!

-Μην μιλάς έτσι στην μητέρα σου νεαρη μου είπε αυτός ο γελοίος γκομενος της!!

-Αχ συγνώμη κύριε Σιδερη!!!Μήπως θα μπορουσαμε να μιλήσουμε!!Τον ειρωνευτηκα!!!

-Έλα στο γραφείο μου!!σοβαρεψε!!

Αφού πήγαμε στο γραφείο του μου εξήγησε τους λόγους που ήθελε να τον στείλει στην Ελβετία!!Δεν κατάλαβα και πολλά!!!Απλά ήθελε να ξεφωρτοθει ότι του θύμιζε την παλιά του οικογένεια!!

-ΔΕν πρόκειται να το επιτρέψω αυτό!!Φώναξα

-Και τι θα κάνεις νεαρή μου??αγριέψε

-Εγώ τίποτα η Κυρία Ντίνα όμως πολλά!!!δεν πτοηθηκα

-Και που ξες εσύ για την πρώην γυναίκα μου???κόντεψε να πάθει εγκεφαλικό!!

-Πρώην νυν θα δείξει!!συνέχισα

-Και τωρα τι θες???ρώτησε εκνευρισμένος

-Απλά θέλω να αφήσεις το Χρήστο ήσυχο και να μην τον πας πουθενά!!Για μια φορά σεβασου αυτό που θέλει κι Άστον να γίνει αυτό που θέλει!! αγριέψα κι εγώ

-Μα νόμιζα ότι δεν τον συμπαθείς??Απορήσε!

-Το ότι κάνω δεν σε αφορά!!Και τώρα αν μου επιτρέπεις πρέπει να φύγω γιατί δεν είμαστε όλοι αργοσχολοι σαν κι εσένα!!!Τον αποτελειωσα!!

Και όντως είχα ραντεβού με τον Στέφανο στο λόφακι και είχα ήδη αργήσει!!!

Χρήστος Pov

Ήμουν πολύ μπερδεμένος με ότι έγινε χθες και αποφάσισα να βγω πρωί πρωί για τρέξιμο και γιατί λένε ότι ο καθαρός αέρας κάνει καλό!!Έτσι πήγα για Τζοκινγκ σε ένα λόφακι στη γειτονιά!!!Ενω σκεφτομουν τι στο καλό θα έκανε η Ζωή με τον πατέρα μου αφού κάνεις δεν τολμάει γιατί όλοι τον φόβουνται!! Ενω προχωρούσα είδα καθισμενο σε ένα παγκάκι,αυτόν τον γελοίο το Στέφανο που σιγά τον Ωραίο που απορώ τι του βρίσκει??

Αλλά δεν ήταν μόνος ήταν μαζί με έναν άλλο κύριο!!Ο οποίος έμοιαζε με τον πατέρα της Ζωής η μάλλον ήταν ο πατέρας της!!

-Και όπως είπαμε.Ηταν το μόνο που πρόλαβα να ακούσω!!

Τι στο καλό συμβαίνει με αυτούς τους δύο???...

Λοιπόν κεφάλαιο 27!!!

despoinaki2001 Κάποιο λάκκο έχει η φάβα είχες δίκιο!!!!☆♡☆

Roudama Sr Δεν διάβασε τελικά τις εξετάσεις της!!♡♡♡

Konstantina68 Ελπίζω να σου άρεσει η συνέχεια!!!♡☆♡

Μέχρι το επόμενο κεφάλαιο Ζήσε αυτό που νοιώθεις για να νοιωθεις αυτό που ζεις!!!❤❤❤

Φιλάκια!!!❤❤❤

Στοίχημα  ΖωήςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora