Κεφάλαιο 13

5.3K 408 1
                                    

Χρηστος Pov

Έχει περάσει μια εβδομάδα από το φιλί κι από τότε που εγώ κι η Ζωή τα φτιάξαμε!!

Ακόμα δεν έχει μάθει τιποτα για το στοίχημα και δεν σκοπεύω να της το πω!!Όχι γιατί θέλω να την πληγωσω απλά γιατί...Δεν ξέρω νομίζω...

Σε όλη αυτή την διάρκεια ο Αλέξης με πριζει για το πως τελικά κατάφερα να ρίξω μια τόσο δύσκολη γκομενα!!!

-Έλα ρε μαλακά,πες μου πως την κατάφερες!!

-Δεν έχω συνηθίσει να χάνω!!Ειδικά όταν το παιχνίδι έχει ωραίο σκοπό!!!Είπα ενω του έκλεισα το μάτι!!Μα τι λεω??Θα πληγωθει αν το μάθει!!!

-Καλά,καλά!!ειρωνευτηκε και τώρα πρέπει να κάνω αυτό που συμφωνήσαμε??είπε διστακτικά!1!

-Ακριβώς,αλλά δεν ξέρω αν είσαι έτοιμος!!

-Αφού τα φτιάξατε είναι χρέος μου!είπε και άλλαξε θέμα.Αα και,σήμερα κανονισα να βγούμε με την Έλλη και την Χρυσα θα έρθεις??ρώτησε

-Δεν μπορώ θα βγω με τη Ζώη θα πάμε σε μια πορεία!!!

-Μα καλά δεν τη χωρισες ακόμα αυτή???

-Εμ ναι...δηλαδη όχι ακριβώς,να πήγα να της το πω κι έβαλε τα κλάματα!!"Που τα βρίσκω?? σκέφτηκα"

-Χαχαχαχα, θα ήθελα να το δω αυτό!!είπε ο γελοίος!!

-Δεν θες είβαι δράμα!!ειπα Ενω αναρωτιόμουν πόσο ποιο ζώο μπορώ να γίνω!!!Και τώρα συγνώμη γτ έχω ραντεβού αναφώνησα ενω κρυφό γέλασα! !

Ζωής POV

Ήμουν έτοιμη και περίμενα το Χρήστο ενώ σκεφτόμουν όλα όσα έγιναν από τότε που τα φτιάξαμε!!

Όταν το ειπα στη Χρύσα έμεινε άφωνη!!

-Εσυ με αυτό το σαχλα,το βούτυρομπεμπε,το μπακλαβά!!Έβαζε στη σειρά όλα αυτά που τον είχα αποκαλέσει!!

-Ναι με αυτόν εσένα τι σε πειράζει??Δεν είναι έτσι όπως θέλει να δείχνει!!Είναι ευαίσθητος και επαναστάτης με τον δικό του τρόπο!!

-Και θύμισε μου πόσες μέρες έκανες να πείσεις τον επαναστάτη να πάτε πορεία την Παρασκευή!!κρυφό γέλασε

-Οκ,δεν ασχολούμαι άλλο Παράτα με!!Απλά ξέρω ότι δεν με κοροϊδεύει όπως όλοι στη ζωή μου!!Από εκείνον, το χειρότερο βράδυ της ζωής μου μέχρι κεαι τον Νίκο!!

Και ενώ οι σκέψεις μου απομακρυνονταν από την πράγματικοτητα χτύπησε το κουδούνι!!

Όταν άνοιξα την πόρτα έπαθα ένα μικρό σοκ ήταν αυτός ντυμένος με πουκάμισο και σατέν παντελόνι!!

Αφού με φιλησε τον ρωτησα!!

-Αγορακι έτσι θα έρθεις στην πορεία?? σαν τον..

-Γτ τι έχω??Είπε

-Τίποτα που να μην φτιάχνετε είπα ενω τον πήρα και τον πήγα στο δώματιο του αδερφόυ μου!

Ήταν ώρα για αλλαγή. .!

Δεν έχω να πω πολλά μόνο ότι έχει συνέχεια! !Cutie cutie cute!!❤

Στοίχημα  ΖωήςWhere stories live. Discover now