Χρήστος Pov
Πριν προλάβω να αντιδρασω είδα την Ζωη να κατεβαίνει από την σκάλα αγουροξυπνημενη και με κόκκινα μάτια από το κλάμα
-Χρήστο...είπε και κοίταξε προς το μέρος μου!!!
-Ζωή!!Είπε Ο κύριος στην πόρτα
-Συγνώμη σας ξέρω? ??Ρωτησε όλο περιέργεια
-Ναι σχετικά με αυτό.. είπε ο κύριος ενώ κάθισε με μεγάλη οικειότητα στον καναπέ
-Λοιπόν...είπε η ζωή ενώ τον πλησιασε με τα χέρια σταυρωμένα στο στήθος!!Ήξερα ότι μετά από τα χθεσινά άμα μάθαινε κι αυτό δεν θα αντεχε αλλά δεν ήξερα τι μπορώ να κάνω!!!
-Είμαι...Έκανε μια παύση και τα μάτια της Ζωής γουρλωσαν! !
Τότε εγώ πήγα κοντά της και την αγκάλιασα δεν ξέρω γιατί το έκανα αυτό απλά έτσι ένιωσα
-Είμαι ο πατέρας σου συνέχισε!!!Εκείνη τι στιγμή η Ζωή λυποθυμισε για άλλη μια φορά στα χέρια μου απλά τώρα ήταν νηφάλια!!
-Πας καλά??Ρωτησα τον λεγόμενο πατέρα της ενώ την άφησα στον καναπέ
-Μα...Ηταν το μόνο που είπε
Σε τότε δεν άντεξα ξέχασα και τους τρόπους μου και τα πάντα πήγα και του έχωσα μπουνιά στη μύτη
"Ουπς αυτό μάλλον πόνεσε "σκέφτηκα
Δεν αντέδρασε μόνο επιάσε τη μύτη του! !
Αυτό μας έλειπε να έκανα και κτ! !Πως τόλμησε να μπει τόσο απότομα στην Ζωή κάποιου που τον νόμιζε νεκρό! !
Δεν είναι όλα τόσο απλά και ειδικά μια καρδιά! !Δεν μπορείς να τη ραγιζεις και να την ξανακολλας οπότε γουστάρεις!!
Ζωής POV
Άνοιξα τα μάτια μου και είδα μόνο το Χρήστο!!
-Πώς βρέθηκά έδω??ρώτησα, ήξερα ότι κάτι περίεργο έχει συμβεί απλά δεν θυμόμουν τι ακριβώς??
-Εμ...απλα ήσουν χάλια εχθές και σε άφησα στον καναπέ να ξαπλώσει γτ δεν ήθελα να σε ταλαιπωρήσω! !Είπε ενώ δειλίασε κάποια στιγμή!!
Έλεγε ψέματα και το καταλάβαινα απλά ήταν ο μόνος που ήταν εδώ όταν χρειαζόμουν κάποιον!!Αν και ακόμα δεν ξέρω το λόγο!!
-Λοιπόν,τώρα θα μου πεις τι έγινε? ?Διέκοψε τη σιωπή ενώ κάθισε δίπλα μου!!
Εννοείται πως δεν του είπα τίποτα απλά τον αγκάλιασα και αρχισα να κλαίω! !!
-Γιατί πρέπει όσοι αγαπώ να με πληγώνουν!!!Είπα αυθόρμητα
-Όχι όλοι!! ήταν το μόνο που είπε ενώ με έσφιξε στην αγκαλιά του!!
Ααχ για ποιο λόγο έχω πεταλουδες στο στομαχι!!
YOU ARE READING
Στοίχημα Ζωής
RomanceΈνα στοίχημα και όλα αλλάζουν! !Το μίσος μετατρέπεται σε αγάπη και η αγάπη σε παιχνίδι! ! Αλήθεια πιο πολύ θα πληγωθει μια αρκετά ασυμβιβαστη κοπέλα η μηπως ένα πλούσιο αγόρι που λέει ότι δεν ενδιαφέρεται για κανέναν? Τελικά όμως κάνει τα πάντα...