Λοιπόν αυτό είναι προαιρετικό για όσους στεναχωρηθηκαν με το προηγούμενο τέλος
Δύο μήνες μετά!!
Χρήστος Pov:
Η ζωή συνεχίζεται στους φυσιολογικόυς της ρυθμούς!!Ο Λάζαρος έκανε πρόταση γάμου στην Μήνα αλλά ξεκαθάρισε ότι θα παντρευτούν μόνο όταν συνέλθει η Ζωή!!!Η μητέρα της Ζωής μετά από το γραμμα που βρήκε απο τη Ζωή
"Αν πάθω το οτιδήποτε θέλω να συνεχίσεις αυτό που σε κάνει χαρούμενη και να παραμείνεις η καλύτερη ηθοποιός!!Σε αγαπώ Μανούλα!!!"
Αποφάσισε να συνεχίσει την καριέρα της και έτσι είναι για γύρισμα στην Πορτογαλία για μια ταινία που λένε ότι θα είναι τεράστια επιτυχία αν και ξέρω πόσο στεναχωρημενη ειναι!!!
Η Χρύσα και ο Αλεξ είναι ακόμα μαζί και πολύ ευτυχισμένοι!!Ο Αλέξης έχει γίνει άλλος άνθρωπος!!!Είναι γλυκός ρομαντικός τρυφερός!!!Και η Χρύσα τον υπεραγαπαει!!!Έρχονταν κάθε μέρα στο νοσοκομείο και διάβαζαν το γραμμα που τους είχε αφήσει η Ζωή όταν έμαθε ότι είναι άρρωστη!!!
"Χρύσα είσαι η καλύτερη φίλη που είχα ποτέ και ξέρω ότι, ότι έκανες ήταν για το καλό μου!!!Όσο για σένα Αλεξη να μου την προσέχεις και να προσέχεις τον εαυτό σου γιατί ξέρω ότι καταβαθως είσαι πολύ ευαισθητος"
Τώρα πήγαν Αμερική για να γνωρίσουν τον Πατέρα του Αλέξη!!!
Αα τώρα που είπα πατέρα ο δικός μου μπήκε φυλακή αφού ταπεινωθηκε από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης!!!Το ίδιο και οι συνεργόι του εκτός από τον Στέφανο ο οποίος το έσκασε κάπου στην Αφρική δεν έμαθα λεπτόμερειες! !Αφήσε μόνο ένα γράμμα λέγοντας "Συγνώμη"
Όσο για μένα η Ζωή δεν συνεχίζεται χωρίς την Ζωη μου!!Αν και στο γράμμα της έλεγε ότι έπρεπε να φτιάξω τη ζωή και ότι θα με προσέχει για πάντα ακόμα κι αν πάει εκεί ψηλά!!Απλά είναι δύσκολο και πονάει,πονάει πολύ γαμωτο!!!
Ήταν ακόμη μια μέρα σε αυτους του δύο μήνες που ήμουν στο νοσοκομείο και την έβλεπα να κοιμάται!!Οι γιατροί είπαν ότι αν δεν ξυπνήσει σε 5 μέρες δεν έχει καμία ελπίδα αλλά εγώ έχω πίστη!!
Την κοιτούσα κάθε λεπτό λες και αλλιώς θα μου την έπαιρναν!!Την πλησιασα και τις χαιδεψα τα μαλλιά!!!
Τότε ένα θαύμα συνέβη άνοιξε τα μάτια της!!
-Χρήστο!!είπε εξαντλημενα
-Αγάπη μου σε ευχαριστω που είσαι καλά!!!Της φώναξα ενώ δάκρυα χαράς έκαναν την εμφάνιση τους!!Εκείνη προσπαθησε να με αγκαλιάσει αλλά δεν είχε την δύναμη!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Στοίχημα Ζωής
RomanceΈνα στοίχημα και όλα αλλάζουν! !Το μίσος μετατρέπεται σε αγάπη και η αγάπη σε παιχνίδι! ! Αλήθεια πιο πολύ θα πληγωθει μια αρκετά ασυμβιβαστη κοπέλα η μηπως ένα πλούσιο αγόρι που λέει ότι δεν ενδιαφέρεται για κανέναν? Τελικά όμως κάνει τα πάντα...