- Θα με βόλευε αλλά ΌΧΙ.... είπα και εγώ με ένα στιλ άνωτερότετητας όπως αυτός όταν με έκανε χάλια με το παλιό αμάξι του....
-Σίγουρα??? ρώτησε και για μια στιγμή νόμιζα ότι πραγματικά ενδιαφέρθηκε...
Πριν προλάβω όμως να του απαντήσω άκουσα μια κόρνα και όταν γύρισα είδα τον Μάριο με το αυτοκίνητο του, τότε γύρισα σε αυτό το μπακλαβά και του είπα...
-Σορρυ αγορακι αλλα αν θες παρεουλα γιατί φοβάσαι μονάχουλης δεν είμαι η κατάλληλη, και από ότι βλέπεις ήρθαν να με πάρουν..... ετσι ξεκίνησα για το μέρος που ήταν ο Μάριος...Αλλά άκουσα μια φωνή!! Όχι που θα μαι άφηνε ήσυχη!!
-Άκου να σου πω κοριτσάκι,εγώ δεν φοβάμαι τίποτα και αν θες κάποια στιγμή μπορώ να στο αποδείξω!! φώναξε
Θα γυρνούσα να του λεγα τίποτα αλλά ο Μάριος μου κάνε σήμα να βιαστώ...
-Άντε μπες.... είπε και αυτό έκανα! !Συνήθως δεν είμαι τόσο υπακοη αλλά είχα τόσο καιρό να τον δω μου έλειψε! !
-Μα καλά δεν έπρεπε να συναντηθούμε αλλού? τον ρώτησα
-Ναι αλλά η μαμά σου έπρεπε να πάει κάπου και ο σοφέρ δεν μπορούσε να πάει και αυτή και να έρθει να σε πάρει....
-Κατάλαβα...... Τέλος πάντων πολύ χαίρομαι που σε βλέπω.....
-Και εγώ... Αααα τώρα που το θυμήθηκα ποιος ήταν εκείνος που μιλούσατε μαζί όταν ήρθα να σε πάρω??? ρώτησέ με ένα πονηρό χαμόγελό...
-Ένας βλάκας που με έκανε χάλια το πρωί και μετά προσφέρθηκε να με γυρίσει σπίτι.... ΣΠΊΤΙ......
-Καλά ντε ηρέμησε.......
-Πως να ηρεμήσω με το παλιό πλουσιόπαιδο......
-Και εσύ πλούσια είσαι.... μου είπε και αυτό με έφερε στα όρια μου
- ΌΧΙ ΌΧΙ ΌΧΙ δεν είμαι πλούσια !!! Η μητέρα μου είναι... Δικά της είναι τα λεφτά, δικιά της η φήμη.... Εγώ δεν είμαι πλούσια έκτος αν βγάλω μόνη μου τ)χρήματα και μην το ξαναπείς αυτό γιατί ξέρεις πόσο πολύ με πειράζει.....
- Εντάξει σορρυ!!! είπε και για την υπόλοιπη διαδρομή δεν μιλούσε κανένας από τους δύο...
Εγώ κοιτούσα έξω από το παράθυρο μέχρι που άκουσα το αγαπημένο μου τραγούδι να παίζει στο ραδιόφωνο... Τότε κοίταξα τον Μάριο και αυτός δυνάμωσε την φωνή ..... Γι' αυτό τον αγαπώ επειδή ξέρει τα πάντα για μένα! Τι κάνω όταν είμαι λυπημενη ... Τι κάνω όταν είμαι χαρουμε ... Άσε που έχουμε κάνει τις βλακείες μαζι ....
- Συγνώμη.... Είπε αυτός και έσπασε την ησυχία...
- Και εγώ, δεν έπρεπε να σου φωναξω.... Παραδέχτηκα και ξανά κοίταξα εξω απο το παράθυρο...
- Λοιπόν που θες να πάμε ?
- Μμμμ δεν ξερω ... Πάμε για παγωτο. Πρότεινα και αυτός φυσικά συνφωνησε... Έτσι πέρασε και οι υπόλοιποι μέρα ώσπου ήρθε η ωρα να πάω σπίτι ευτυχώς αύριο ήταν Σάββατο και δεν θα ήμουν αναγκασμένη να δω τα μούτρα τους!!!Η τουλάχιστον έτσι νόμιζα.
Κάπως έτσι ξημέρωσε μια ακόμη μέρα!!Όταν ξύπνήσά το πρωί και κοίταξα το κινητο μου είχα μυνημα από τη Χρύσα
"Ντύσου ωραία γιατί απόψε έχουμε έξοδο"
Στην αρχή σκέφτηκα να αρνηθώ αλλά από την άλλη Σάββατο βράδυ και εγώ θα μείνω μέσα!!!Οπότε για να μην τα πολυλογώ η απάντηση μου ήταν θετική!!
Η ώρα περνούσε αρκετά βαρετά χωρίς να έχω κάτι να κάνω..
YOU ARE READING
Στοίχημα Ζωής
RomanceΈνα στοίχημα και όλα αλλάζουν! !Το μίσος μετατρέπεται σε αγάπη και η αγάπη σε παιχνίδι! ! Αλήθεια πιο πολύ θα πληγωθει μια αρκετά ασυμβιβαστη κοπέλα η μηπως ένα πλούσιο αγόρι που λέει ότι δεν ενδιαφέρεται για κανέναν? Τελικά όμως κάνει τα πάντα...