,,Dobré ráno"
,,Dobré rán-"
Než to táta dořekl začal mu zvonit mobil a já jsem se otočila abych zjistila kdo to je.
,Starku mám pro vás misi."
,,Chvilku počkejte"
Jak mile mu táta začal vykat poznala jsem, že je to Fury.
Fury se objevil na obrazovce a řekl.,,Avengers mám pro vás misi jděte na jedno místo kde měla základnu Hydra. Dostali jsme zprávu, že by tam měli mít pár vojáků a laborku. S vojáky si nějak poradíte, ale laborku budete muset nechat vybouchnout."
Dořekl svůj monolog a já jsme na něj jen zírala.
,,No dobře dejte se do práce. Teď hned"
Fury to típl a Steve začal říkat ať se jdeme převléct a za deset minut u quingetu.
Všichni jsme jen kývly a já jsme se šla převléct.
Vzala jsme si na sebe podobný oblek jako má Nat. Za opasek jsme si ještě dala dvě pistole a vlasy svázala do vysokého culíku.
Všichni čekaly už u quingetu, ale někdo tu chyběl.,,Ooo, skvěle jen deset minut spoždění. Nemohl si odpustit poznámku Sam.
Já jsem jen protočila očima a zeptala se..
,,Kde je táta?" zeptala jsem se.
,,No ještě tu není aspoň nejsi poslední jako vždy" rýpl si zase do mě Sam a ušklýbl se.
,,Haha je to velice vtipné" řekla jsem a úšklebek mu oplatila.
Zachvíli přišel i táta a tak jsme letěli.
-----------
,,Zachvíli přistáváme"zakřičel Clint a Steve začal říkat plán.,,Dobře takže já, Pietro a Bucky půjdeme ze předu. Tony a Sam nás budou jistit ze zhora . Nat a Clint pujdou zprava a Lucy s Wandou zleva. Všechny buď omračíme nebo zabijeme. Lucy pak počká na Tonyho rozkaz a zapálí laborku. Všichni všemu rozumí?? Fajn. Tak jdeme"
Stihla jsem se jen vzpamatovat a šla jsem za Wandou. Hned u vchodu nás napadli vzala jsem pistol a jednoho zastřelila, dalšího Wanda zneškodnila a tak jsme mohly jít dál. Na nádvoří toho obrovského sídla se na nás vrhlo hned několik strážných, jelikož jsme byly jen dvě a jich tak padesát tak jsem jen kolem mě a Wandy udělala štít a řekla jsem do vysílačky.
,,Potřebujeme pomoct na nádvoří."
Dořekla jsem to z vysílačky se ozval Steve.,,Zachvíli jsme z Buckym a Pietrem tam chvilku ještě vydržte."
,,Jasně"
Dořekla jsem to a v tu chvíli se tam vrhly Pietro, Steve, Bucky, Nat a Clint. Když nás viděli tak k nám přišli a začali bojovat.
Steve se ke mně naklonil a řekl.,,Lucy běž do tý laborky mi ti budeme krýt záda"
Jen jsem kývla hlavou a běžela cestou jsem zneškodnila pár strážných. Skoro jsem byla u laborky, když v tom ke mně přistoupil muž a dal mi k hlavě pistol.
,,Ale, ale malá Starková. Jsi celá tvoje matka i, když ona by nenechala svoje kamarády na holičkách."
Moje máma byla pro mě slabé místo. Věděla jsem o ní málo a tak, když to řekl podlomili se mi kolena a já spadla.
,,Hej Smithe, nech ji být"
Vzhlédla jsem a uviděla Clinta jak na něj míří lukem. Smith na chvilku znepozornil, ale v tu chvíli jsem zpozornila já a viděla Clinta jak ukazuje na jeho pistol. Pochopila jsem to. Když se chtěl Smith nadechnou a něco říct vyrazila jsem mu pistol z ruky a a on spadl na zem, běžela jsem dál do laborky, ale pak jsme uslyšela výstřel. V tu chvíli se tam zjevil Tony a já jsem pochopila co mám udělat. Vzala jsem jednu ohnivou kouli a hodila jsem ji do prostřed. Zavřeli jsem dveře a já běžela na místo střelby.
,,Clinte!"zařval jsem a ozval se Steve.
,,Lucy co se děje."ozval se Steve.
,,Postřelili Clinta".vysvětlila jsme
,,Lucy pojď musíme jít zachvilku ta laborka vybouchne". ozval se táta, ale já ho ignorovala.
,,Ty vem Clinta, oblek nás všechny neunese, já něco vymyslím."
,,Lucy, ale buď opatrná."
Dořekl táta a odletěl já jsme vyděla jedinou možnost. Vyskočila jsme oknem a doufala jsme, že nějak udělám ledové schůdky. Povedlo se to a já v klidu došlápla na cestu před sídlem kde na mě čekali už ostatní a Clint ležel na zemi.
,,Proboha Clinte!" Rozkřikla jsme se a klekla si k němu.
Dala jsem jeho ruce na jeho zranění na břiše. Začala mě bolet hlava, věděla jsme, že mě někdo bude chtít od něj odtrhnout, ale stihla jsme kolem nás udělat štít, aby k nám nikdo nemohl.
Rána se začala spravovat. A já se radovala. Radovala jsme se, ale předčasně, jelikož jsem Clinta sice uzdravila, ale tím, že jsme se musel a soustředit na štít a uzdravování tak jsme se hodně vysílila. Clint se nadechl a usmál se na mě. Chtěla jsem se zvednout, ale já jsme byla tak vysílená, že jsme omdlela, jen jsme cítila jak mě někdo zvedá, ale táta to nebyl, protože voněl jinak než táta. A tam jsem upadla do spánku kde na mě čekala noční můra.
ČTEŠ
STARKOVÁ!!!
FanfictionBylo mi půl roku, když máma umřela a tak mě vychovával táta. Říká, že jsem celá po mámě, ale chováním po něm. Jsem dost egoistická, urážlivá, sarkastická a vtipná....a teď moje ego vyletělo ještě tak o deset procent víš. Ano můj otec je Edward Anth...