,, Dobré ráno všem"
,, Dobré ráno" odpověděli sborově.
,,Já se jdu projít, tak zatím"
,,Ahoj"
Šla jsem ven a tam na mě vyskočili dva chlapi, ale než jsem stihla udělat štít tak mi zavázali ruce, dali mi na ně náramky proti superschonostem a dali přes hlavu pitel. Naložili mě do auta a pak jsem se ocitla v nějaké místnosti přivázana na židli.
,,Že by nás poctila svou návštěvou mlada Stárková? Jak pak se má tvůj otec?"
,,Kdo jste a co chcete"
,,Neboj nikomu neublížíme, možná tobě"
,,Kdo jste?"
,,Jsem Smith, ale to ty už víš"
,,Vy jste takovej parchant"
Řekla jsem, ale to jsme neměla dělat, protože mi na tváři přistál obtisk jeho ruky.,,Ještě jednou řekneš něco takovýho a dostaneš další"
Pak jsem už mlčela
,,Tak teď řekni jestli nám pomůžeš dobrovolně?"
,,Nikdy!"
,,Fajn takže začneme"slizce se usmál a luskl prsty. Dva strážci mě rozvázali a někam vedli, ale já jsem jen přehodila ruce takže jsem byla volná, bylo tam dalších asi pět strážců jednoho jsme praštila tak, že omdlel druhými jsem poškodila nohy a myslím, že zlomila ruku. Na dalšího jsme neběhla a udělala na něm přemet.
,,Tak dost!"
Rozkřikl se ten Smith.,,Teď už toho necháš, protože jinak tvý přátelé dlouho nepřežijí."
,, Cože?!"
,,Svažte ji!"
Křikl a já se zase rozešla za ním po boku dvou strážců.
Přišli jsme do místnosti kde byl doktor a lehátko. Posadili mě na něj.Tohle ti neprojde přijdou si pro mě.
Pohled Tonyho
Z dílny jsem vyšel do obíváku a tam všichni seděli a povídali si.
Myslel jsem, že tam bude i Lucy, ale mílil jsem se.,,Kde je Lucy?"
,,My jsem mysleli, že je s tebou"
,,No tak už si to nemyslete, protože se mnou není. Co třeba Pietro?"
Najednou se k nám přišel Pietro.
,,Mluvil tady někdo o mně? Mimochodem neviděli jste Lucy?"
,, Cože?! S tebou taky není?"
,,Ne, děje se něco?"
,,Lucy zmizela! Jarve vzala si Lucy náramek s tebou s sebou?"
,,Myslím, že ano pane"
,,Dobré lokalizuj ji. A my se musíme připravit"
Všichni přikývli a připravili Jarv nám poslal souřadnice do guijetu a letěli jsme. Než jsme to našli letěli jsme asi týden bylo to strašné nevědět co je s Lucy.
ČTEŠ
STARKOVÁ!!!
Hayran KurguBylo mi půl roku, když máma umřela a tak mě vychovával táta. Říká, že jsem celá po mámě, ale chováním po něm. Jsem dost egoistická, urážlivá, sarkastická a vtipná....a teď moje ego vyletělo ještě tak o deset procent víš. Ano můj otec je Edward Anth...