6. Nepřej si mě Maximoffe

503 24 0
                                    

Poté co jsem usla Tonymu v objetí tak, jsem se probudila až ráno.

,,Jarvisi kolik je"

,, Je už půl deváté selčno''

,,Děkuji Jarvisi"

,,Nemáte zač slečno"

Pak jsem si že skříně vzala spodní prádlo, modré tričko a šedé tepláky. Zalezla jsem do koupelny osprchovala se a udělala hygienu. Pak jsem se převlékla a na nohy jsem si dala válenky a svoje stále sněhobílé vlasy jsem si učesala do dvou holandských copů a sešla dolů.

,,Dobré ráno"

,,A šípková růženka se probrala" nezapomněl si rýpnout  Sam a ušklýbnul se.

Já jsem se jen ušklýbla a nic neřekla. Neměla jsem náladu se s ním dohadovat. Musela jsem pořád přemýšlet nad tím snem.

,,Ale no tak dneska nic já čekal, že něco řekneš"

,,Fajn tak já něco řeknu." Otočila jsem se a díky schopnostem jsem najel vychrstla vodu co měl ve skleničce a odešla.
Zaslechla jsem jak Wanda něco mumlá ve stylu mylsím, že se moc dobře nevyspala.

---------

Uslyšela jsem klepání na dveře a tak jsem řekla dále.

,,Ahoj"

,,Ahoj" zvedla jsem hlavu a uviděla Pietra mezi dveřmi.

,,Co tu děláš?" Zeptala jsme se a sedla si .

,,Přišlo mi, že na snídani si byla docela naštvaná tak jsem přišel ti nabídnout, že bychom se spolu mohli proběhnout."

,, To zní dobře. Tak počkej pět minut a jdem"

,,Dobře počkám v obýváku"

Kývla jsem a převlékla jsem se do černých legíny šedé sportovní podprsenky a a černé mikiny. Pak jsem si na nohy obula černé boty zavázala je a šla.

----------

S Pietrem jsme zamířili na pláž. Tam jsme si sedli a povídali.

,,Tak co tě tak vytočilo?"

,,Nic, jen jsem se špatně vyspala."

,,Stárková nelži já poznám, když tě něco trápí"

,,Už nikdy mi neříkej Stárková Maximoffe"

,, Tak mi to řekni"

,,Co?! Nic se mi nestalo prostě jsem se špatně vyspala!!" Začala jsme na Pietra řvát a zvedat se, chtěla jsem odejít, ale Pietro mě vzal za pas a přehodil mě přes rameno.

,,Hej pusť mě dolů!"
Neodpověděl a šel dál uviděla jsem moře a pak jsem cítila jen vodu.

,, To máš za toho Maximofa."

Řekl a podal mi ruku já jsme ho jen stáhla sebou a oba jsme byli mokrý. Zvedla jsem se a chtěl mu podat ruku, ale on už stál za mnou .
Otočil se a zvedl mi jemně bradu, abych mu koukala do očí já jsme se v těch jeho začala ztrácet. Pietro se začal nebezpečně přibližovat. Pak jsem zavřela oči a cítila jak mi věnoval polibek. Já jsme se mu podívala do očí.

,,Já promiň Lucy, vážně se moc omlou-"

Nedořekl to, protože jsem mu věnovala taky polibek.

,,Miluju tě Maximoffe"

,,Miluju tě Stárková"

Usmála jsem se a on mě políbil pak jsme si opřeli čela o sebe abychom nabrali vzduch.

,,Myslím, že bychom měli jít do Towru" řekl, já se jen usmála a vyběhla z moře.

------

,,Proboha co jste dělali, že jste zmáčený"divila se Wanda.

,, No my jsme byli v moři"

,,Ach jo"oddychla si ,,Tak se běžte převléct a zachvíli je oběd.

,,Dobře" odsouhlasila jsme jí to a šla se převléct.

Vyšla jsem ze sprchy a na posteli seděla Wanda.

,,Tak co spolu máte?"

,, Cože?" Vykulila jsem na ni oči.

,,Všimla jsem si jisker ve vašich očích ani jsem vám nemusela číst myšlenky tak povídej"

,,Fajn asi spolu chodíme"

,,To je úžasný"

,, Počkej tobě to nevadí?!"

,,Proč prosimtě jsem ráda, že jsi šťastná a, že je šťastnej i Pietro.

STARKOVÁ!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat