20. Nebojím se, mám vás

209 16 0
                                    

Probudila jsem se a šla na snídani. Všichni už byly v obýváku.

,,Víš co, jsem na tebe pyšnej. Slíbila jsi, že nebudeš vstávat dřív a dodržela jsi to takže ti gratuluji. Šípková Růženko." Nezapomněl si jako každé ráno rýpnout Sam a ušklíbl se.

,,Hele, aby tahleta šípková růženka tě nezmrazila."ušklíbla jsem se zpátky.

,,No jo no"odvětil a zase se odvrátil já jsem si sedla a dala na břicho polštář, aby nebylo vidět.

,,Já zase půjdu do pokoje." Řekla jsem zachvíli a vstala.

,, My s Nat půjdem za tebou tak chvilku počkej."

,, Jasně"

Vstala jsem a počkala před schodama. Došli jsme do pokoje a já zavřela.

,,Vážně by jsi mu to měla říct" řekla po chvíli Wanda. Pietro se trápí, že se furt zavíráš. A taky si všiml tvého chování včetně berečení u reklami na jídlo."

,,Cože?!"

Nat s Wandou se rozesmála a já s nima.

,, Já mu to řeknu co nejdřív."

,,Neboj se"

,,Já se nebojím, mám vás."

Někdo zaťukal a já jsem se lekla.

,, Dále"

,,Ahoj můžu?"ve dveřích stál táta

,,Jasně"

,,Jak se máš a jak to jde?"

,,Jo je to dobrý"

,,Jo a měl jsem ti říct, že se máš obléct nějak hezky a jít na pláž, Pietro tam na tebe čeká"

,,No.. tak dobře. Zachvíli tam budu"

Převlékla jsem se do modrých, volných šatů přes, které nebylo vidět břicho na nohy si vzala lodičky v modré saténové barvě a šla.

Na pláži na mě čekal Pietro

,,Ahoj"

,,Ahoj"

,,Zavři oči"řekl a já jsem si dala ruce na oči a ještě je zavřela.

Pietro mě vedl za ruku a pak si sedl, ale já stále stála.

,,Už můžeš otevřít oči."
Stála jsem uprostřed pláže a předemnou byla deka plná různého jídla. Pietro se ne mě usmíval a já se rozbrečela.

,,Lucy jsi v pořádku?" Já jsem jen zakývala hlavou, že ano a sedla si k němu. On mě objal a dál nic neříkal. Pak jemně vzal mou bradu a já byla nucena se mu koukat do očí. Do jeho krásných modrých očí. Začala jsem se v jeho  očích strácet a pak jsem cítila jeho rty.

,, Mám pro tebe dárek."

,,Ale já nemám narozeniny ani svátek"

,,To je jedno"

Pietro vytáhl krabičku a z ní stříbrný řetízek se srdíček a uprostřed vyrytým  L&P.

,,Páni, to je nádhéra" vydechl a jsem. Pietro mi řetízek zavázal a pak jsme si povídali a jedli. Nakonec jsme šli do Avengers Towru.

STARKOVÁ!!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat