Poté jsem se chvilku koukala na seriál, ale pak jsme se začala nudit. Řekla jsme si, že půjdu tedy hrát na klavír. Vyšla jsme z pokoje a výtahem vyjela do party patra. Začala jsme hrát na klavír něco co jsme si pamatovala, protože jsme si nevzala žádné noty. Když jsme dohrála uslyšela jsem tichý potlesk.
,, Jde ti to kde ses to naučila."
Podívala jsme se kdo to je a u dveří od výtahu stál Pietro.
,,Učila jsme se sama. Vždycky mě to piano lákalo.",,Jde ti to moc hezky."
,,Děkuju já vím" zvedla jsme se a šla ho políbit.
Když jsme ho políbila ozvalo se zakašlání. Byl to Tony já se otočila a pak jen strnula nad tím co se pak ozvalo.,,MAXIMOFFE Okamžitě Jdi Do Mojí Dílny!!"
Pietro se otočil a odešel. Táta se ke mně začal přibližovat a já jsme jen couvala.,,Dejchni na mě"
,,Cože?!"
,,Zkoumám jestli nejsi opilá"
,, Já jsme nic neměla" bránila jsme se.
,,O to je to horší"
,, Co?"
,,Vždyť je to Pietro ten Pietro."
,,AAA?" pohledem jsme ho vybídla, aby pokračoval.
Táta se jen otočil a já jsem jen na něj zakřičela. ,,Tati já ho miluju!"
Táta se zase otočil zpátky a šel zase ke mně.,, Jsme rád, že jsi šťastná. Ale stejně si s ním jdu promluvit."
Odvětil trochu stroze a vtáhl mě do objetí.,,Neboj vždycky budu tvoje malá holčička"
,,Já vím a příště se mi nehrab v hlavě"
Pohled Tonyho
Jak mile jsme odešel do výtahu tak jsme jel do dílny kde na mě čekal Pietro. Pustil jsme ho dovnitř a pokynul, aby si sedl.
,,Takže Pietro řekněme si nějaká pravidla o tom, když chodíš s mojí dcerou. Za 1. Nebudete se předemnou líbat.
2. Jestli jí něco uděláš fyzicky nebo psychicky si pro mě mrtvej.
3. Jestli jí zlomíš srdce tak si mrtvej dvojnásobně.
Jasný?",, Jasný" koukal mi pořád do očí a já jsme byl z toho trochu nervózní.
,,Víte pane Starku" pokračoval a já jsme se na něho kouknul, protože mi tak dlouho neřek. Já Lucy miluju a doufám, že ona mě a nikdy bych jí neublížil."
,, Dobře to jsem rád a teď běž než se tě Lucy vydá hledat."
Řekl jsme a a Pietro odešel.
---------
Pochvilce přišla Wanda.
,,Ahoj Tony tak už si to taky zjistil?"
,, No jo zjistil. Budu hádat, že ty jsi se jim vrtala v hlavě"
,, Ne nevrtala, viděla jsme ty jiskry v očích obou jakmile přišli z toho běhání"
,, A tobě to nevadí?"
,,Jak by mi to mohlo vadit vždyť jsou oba šťastný a já jsme taky šťastná."
,,Já jsme taky rád, že je Lucy šťastná promiň, že to říkám,ale nemyslel jsme si, že si vybere zrovna Pietra."
,,No to máš pravdu Pietro zrovna není poklad" usmála se a pak odešla já jsme si šel pak vylepšovat oblek.
ČTEŠ
STARKOVÁ!!!
FanfictionBylo mi půl roku, když máma umřela a tak mě vychovával táta. Říká, že jsem celá po mámě, ale chováním po něm. Jsem dost egoistická, urážlivá, sarkastická a vtipná....a teď moje ego vyletělo ještě tak o deset procent víš. Ano můj otec je Edward Anth...