leugenaar

293 18 0
                                    

POV Anna

Ik hoorde net iets achter me ritselen maar toen ik om keek zag ik niks. We zagen in de verte de auto van Ashton al staan. Zo dichtbij...

Maar opeens hoorde ik achter me iemand mijn naam roepen. Ik draai meteen om en kijk verbaast in zijn ogen... Ryan.

Hij grijnst en laat zijn blik over mijn lichaam glijden. Hij zegt "hey Anna, leuk om je weer eens te zien." ik kijk hem niet begrijpend aan en staar volgens mij een beetje. Hij moet alleen maar lachen, maar het is niet dat leuke lachje die hij in het vliegtuig had...

Als ik naar Calum kijk dan zie ik iets waar ik echt van schrik, hij kijkt met een woeste blik naar Ryan en het lijkt net of hij hem ieder moment kan gaan aanvallen... Kennen ze elkaar ofzo!? Mijn blik gaat van de ene naar de andere en allebei kijken ze uitdagend naar elkaar. "C-calum? Kennen jullie e-elkaar?" stamel ik. "Ja, helaas wel." zegt hij op een manier waarvan ik de rillingen krijg. Ik zie Ashton in de verte uit de auto stappen en verschrikt naar ons toe rennen. Als hij bij ons is aangekomen bromt hij,

"Ryan... Wat moet je? Je weet dat je niet bij ons in de buurt mag komen van de overheid, je had al die dingen gewoon niet mogen doen..."

"Huh, waar gaat dit over?" zeg ik.

"Anna hou je erbuiten, ik wil niet dat jou iets overkomt." zegt Calum.

Ik kijk hem boos aan en zet een stap naar voren. Als Calum dat ziet trekt hij me weer naar achter en houd me nu stevig vast zodat ik niet meer weg kan. Ik kijk hem nu nog bozer aan en probeer los te komen, maar na een paar zielige pogingen met veel gespartel geef ik het op. Ondertussen zie ik Ryan de hele tijd naar mij kijken... En opeens begint hij te vertellen...

"Anna, waarom ga je met Calum om? Als je weet hoe hij echt is wil je hem niet meer kennen ik weet het zeker.  Hij heeft alles van me afgenomen, alles. En nu heeft hij jou ookal van me afgenomen. Mijn leven is een echte hel geworden sinds hij me in de steek heeft gelaten. Toen we met een hele groep hadden afgesproken bij dat oude verlaten huis, ik had het kunnen weten. Ze lieten me achter daar, en ik kende de weg helemaal niet. Hij heeft me mishandeld...  Anna kom anders met mij mee, dan hoef je die klootzak nooit meer te zien!"

Nadat Ryan dat gezegd heeft kijk ik vragend naar Calum, hij is het er niet bepaald mee eens kan ik je wel vertellen! Hij zegt,

"Godverdomme Ryan! Je verdraait alles! Jij was degene die mijn plek wou innemen in de band. Jij was degene die me heeft neergestoken waardoor ik bijna dood was! En nu probeer je Anna van me af te nemen. Ashton, we moeten gaan, Anna mag niet langer bij deze gozer in de buurt zijn."

Calum tilt mij over zijn schouder, alsof ik niet kan lopen ofzo, en hij loopt richting de auto. Ashton loopt achter ons aan maar hij is wel op zijn hoede. Dan gebeurd er iets wat niemand zag aankomen...

lust {C.H.}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu