die ene dag... (droom) deel 1

786 31 4
                                    

Het was zaterdag ochtend en het laatste weekend voordat school weer zou beginnen. Anna word wakker van het zachte geruis van de blaadjes die door haar open raam naar binnen waaien en de liefdevolle vogeltjes die vrolijk aan het tjilpen zijn. Anna blijft nog even liggen om te genieten van het vrolijke gezicht wat zich buiten afspeelt. Vandaag zou ze naar mathijs gaan, een super lekkerding die ze via het internet heeft ontmoet. Ze raakten aan de praat en hadden besloten om eens een keer af te spreken. Anna kon haar geluk niet op. "Laat ik maar eens wat leuks uitzoeken" zij ze met een zangerige stem. Ze pakte een shortje met stuts, een topje en haar zwartje laarsjes met een 16cm hoge hak. Doordat het topje nog boven haar navel bleef kon je haar glinsterende navelpiercing goed zien.

Ze deed nog even snel knalroze lippenstift op en een laagje maskara want ze zag dat ze al weg moest.

Ze had haar fiets gepakt en hielt een briefje voor haar neus. Op dat briefje stond het adres van Mathijs. Nadat ze het nog even goed had bestudeert reed ze met een bonkend hart weg. Ze had hem natuurlijk alleen nog maar fia foto's gezien en met hem gesproken. Via chat. Ze begon nu toch wel zenuwachtig te worden want ze naderde de straat al...

Ze liep met de fiets in haar hand nu toch wel onzeker de oprit op." Als het goed is woont hij op zichzelf"  zij ze zacht. Nadat ze haar fiets had weggezet liep ze naar de voordeur en belde aan. "Triingg"  "trriinnnggg" klonk het door het hele huis. Eigenlijk zag het er allemaal wel een beetje verwaarloost uit... Dacht Anna bij zichzelf. Ze schrok al snel op uit haar gedachte toen ze gerommel hoorde aan de deur.

De deur ging open...

Maar wat was dit!?...

"H-hoi "  stotterde Anna toen ze een heel ander persoon dan Mathijs voor haar zag staan. "Hey" zij de onbekende jongen. Anna keek nog even verbaast maar raapte toen haar moed bijeen en vroeg vervolgens "woont Mathijs hier ook?"  De jongen keek haar even bedachtzaam aan en zij vervolgens "ja, kom maar binnen Mathijs zit in de kamer" Heel even twijfelde ze maar stapte toch maar het huis in zonder te weten wat haar verder nog te wachten stond.

De vreemde jongen staarde haar aan met een doordringende blik in zijn ogen. "Loop maar vast naar de kamer dan kom je Mathijs vanzelf tegen" zei de jongen "maar je hebt je nog niet eens voorgesteld" was het enige wat Anna zei. "Daar kom je nog wel achter" toen dacht Anna iets duisters te zien in de ogen van de jongen. Ze draaide zich om en wou weg lopen naar de kamer.

Net toen ze een meter of twee bij de deur vandaan was hoorde ze iets suisen en draaide zicht om.

Zonder nog iets uit te kunnen brengen werd ze keihard mer een knuppel tegen haar hoofd geslagen en op dat moment  zag ze nog voodat ze wegviel een gemene grijns op het gezicht van de jongen.

Toen werd alles zwart.

lust {C.H.}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu