afspraakje

529 25 2
                                    

Nadat Anna het weer even helemaal zat was ging ze toch maar weer verder met de voorbereidingen voor haar afspraakje met Calum. Ze had uiteindelijk een leuk jurkje uitgekozen die ze matchste met stoere zwarte kisten als schoenen. Als make-up had ze knal roze lippenstift, een beetje maskara en wat blush. Ze had haar haar gewoon los gelaten. Nu kon ze er teminste weer even mee door. Hopenlijk dacht Calum ook zoiets.

Haar moeder had misschien een deel van haar avond verpest, maar ze kon nu wel bij Calum zijn, dat gevoel maakte het allemaal een stuk minder erg.

"Toet" ...  "Toeeet"

Anna hoorde het geluid van een auto. Calum was er! Snel rende ze naar buiten maar vergat goed op te letten. Ze struikelde over een los liggende steen en viel keihard op de grond. "F**k!" Geschrokken rende Calum naar haar toe en knielde bij haar neer om haar overeind te helpen. Ze had een paar kleine verwondingen maar verder niks ergs. Calum liep samen met haar naar de auto. "Wauw Anna wat zie jij er mooi uit! En gelukkig ben je nog heel" Zei hij en gaf haar een knipoog. Anna voelde zich helemaal warm worden vanbinnen en gaf hem een verlegen glimlachje.

Calum had de auto gestard en reed weg. "Wil je nu de verrassing vertellen?" Vroeg Anna nieuwschierig. "Je ziet het vanzelf wel." Zei Calum lachend.

Ze hadden een tijdje gekletst en elkaar vragen gesteld. Calum deed heel geheimzinnig over wat er komen zou. Anna werd steeds nieuwschieriger en zenuwachtiger narmate ze dichterbij de verrassing kwamen. Uiteindelijk moest ze een blinddoek om omdat ze er bijna waren.

Toen zei Calum: "We zijn er, ik help je wel even uit de auto maar je mag niet spieken hoor!"

Anna voelde zich heel opgelaten. Wat zou het zijn?? Calum hielp haar uit de auto en pakte haar hand zodat hij haar kon helpen om nergens tegen aan te botsen. Anna's nekhaartjes gingen overeind staan want ze voelde Calum's adem in haar nek kriebelen. Het tintelde helemaal vanbinnen bij haar, ze was hier met de jongen die heel speciaal voor haar is. Ze voelde een gevoel van geluk.

Wat wel appart was, ze hoorde geen andere mensen en ook geen verkeer. Het moest wel heel rustig zijn hier.

"Ik ga nu je blinddoek afdoen Ann." Zei Calum heel vrolijk.

Hij maakte haar blinddoek los en pakte hem voor haar gezicht weg.

"Omg.... Calum wow!!..."

lust {C.H.}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu