verstopt

418 23 0
                                    

P.O.V Calum

De sterrenhemel schitterde in de donkere nacht. Ik keek omlaag naar Anna die met haar hoofd op mijn borst lag. Ze zag er vredig uit. Ik streelde vredig haar wang. Dit moment mocht eeuwig voortduren.   Hoe kon het dat zo'n mooi meisje zoveel problemen had? Ik zou er voor haar zijn wat er ook gebeurde. Hoe kon het dat ze zijn hoofd overhoop had gehaald? Ik kon alleen nog maar aan haar denken en nu lag ze bij me. Wat er ook gebeurde ik ga haar beschermen...

De lucht begon weer kleur te krijgen en de zon kwam weer tevoorschijn. Anna knipperde eerst even verward met haar ogen en begon te wennen aan het daglicht. Alles drong langzaam weer tot haar door. Alles wat ze die avond daarvoor had meegemaakt. Ze keek nu omhoog recht in het glimlachende gezicht van Calum. Deze lach gaf haar het gevoel dat ze er nog toe deed.

"Goeie morgen ann lekker geslapen?" Calum keek haar verleidelijk aan, hij zag er super hot uit in de opkomende zonnestralen. "Ja heerlijk! Calum ik heb ontzettend genoten!" Toen Calum dat hoorde begon hij zowat te stralen. Ze keken elkaar aan en  begonnen te lachen.

Even later liep Calum naar de auto en kwam terug met een versierd mandje vol lekkers. Er zaten allemaal keizer broodjes, chocolade bolletjes, toastjes en nog veel meer. "Aw Calum!"

P.O.V Ashton

Waar blijft hij nou!? We zijn nu al te laat voor onze afspraak bij de studio maar Calum is er nog steeds niet! Waar zou hij uithangen!? Ik hoop niet dat hem iets is overkomen bijvoorbeeld kirsty... zij stalkt hem nu al een paar maanden, het was allemaal begonnen bij een concert. Als Kirsty hem gevonden had kon het gevaarlijk worden... kirsty stond bekend om haar strafblad, ze had al vaker beroemdheden gestalk en zelfs een keer een poging tot moord... Een psygopaat was het! Misschien was Calum ook wel verogelukt of nog erger... Hij probeerde die gedachte weg te wuiven maar het bleef hem achtervolgen...

lust {C.H.}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu