P.O.V Luke
In vredes naam waar is Calum! Hij zei dat hij met Anna op date ging maar hij is niet meer terug gekomen... Waar is Calum en is Anna wel oke!? Het is al 3:42 en ze zijn geen van beiden nog geweest! Morgen moesten ze naar de studio en dat ging moeilijk zonder Calum.
Hij had met de andere jongens afgesproken om met zijn allen op Calum te wachten maar Michael en Ashton lagen allebei al te slapen. Ieder op zijn eigen bank. Ashtons mond hing een beetje open waardoor er een druppeltje kwijl naar buiten kwam. Michael was ook niet de charmantste, hij lag in een rare houding en was al een tijdje aan het snurken. Nouja ik laat de jongens maar slapen, die energie hebben ze nodig.
Luke was nog een poosje aan het wachten maar hij had nog steeds Calum niet gespot. Het was nu al 5:58 en hij begon nu echt heel moe te worden... hij moest er zeven uur weer uit voor de opnamens... langzaam vervaagde alles naar de achtergrond.
Zijn ogenleden begonnen heel zwaar te worden en knipperde op en neer, vechtend tegen de slaap. Alles werd wazig en hij zakte weg. De gedachte over Calum verdween naar de achtergrond. De slaap had uiteindelijk gewonnen en nam luke mee de nacht in.
8:30
Michael schrok wakker van een harde bonk. Hij keek verchrikt om zich heen om te kijken wat er aan de hand was. Terwijl hij nog even aan het bijkomen was van de schrik zag hij dat luke slapend en al achterover van de bankleuning was gevallen. Luke lag nu in de gleuf achter de bank. Michael grinnikte want het zag er heel comisch uit, er staken nog een been en een arm over de rand heen.
Ashton lag er ondertussen ook lekker bij. Hij was van de bank afgegleden en beland op zijn kont, dus nu zat hij slapend en al gewoon rechtop. Michael keek op de klok om te kijken hoelaat het was. "SHIT!" Schreeuwde hij en maakte Ashton en Luke wakker die ondertussen door Michaels geschreeuw al half wakker waren. "Ash, Luke, het is al half negen geweest! We hadden allang in de studio moeten zijn! En Calum is er ook nog steeds niet...!"
De jongens keken elkaar bezorgd aan. En nu...!?
JE LEEST
lust {C.H.}
FanfictionAnna (16 jaar) heeft een hekel aan haar leven. haar moeder heeft gezegd dat ze een foutje is, ze snijd zichzelf en is hopeloos verliefd op Calum hood. Nadat ze een meet en greet van 5 seconds of summer in Sydney heeft gewonnen sluipt ze stiekem uit...