meet en greet

613 29 0
                                    

"Dus jij bent Anna." Zei Ashton met een glimlach. "Waarschijnlijk weet jij al wie wij zijn maar nu zijn we wel nieuwschierig naar wie jij bent" Begon Luke. "Nouww... Ik ben Anna van Roosen en kom uit Melbourne. Ik hou heel erg van jullie muziek." Voegde ze eraan toe.

Terwijl ze aan het praten was met de jongens keek ze de hele tijd naar Calum. Hij zat gewoon voor haar! Elke beweging die hij maakte werd door haar gevolgd. Hij was gewoon een en al perfectie! Zooo cute!

De jongens vroegen haar veel en zij beantwoorde alles. Maar Anna kon er ook wat van. Ze vuurde de ene na de andere vraag af en luisterde aandachtig terwijl ze alleen maar naar Calum keek. Hij keek ook vaak naar haar maar als hij keek draaide ze haar hoofd weg omdat ze dan ging blozen.

Ze moest veel lachen om de awkward dingen die de boys deden. Obegeefmoment probeerde Ashton zijn drumstokken met de uiteindes in zijn neus te stoppen. Michael was als een baby aan het krijsen, luke liet perongeluk een scheet en werd helemaal rood en Calum lachte om dit alles. Het tavreel wat zich hier afspeelde was vooral comisch.

Maar aan alles komt een eind en het afscheid nemen kwam in zicht. "Jongens voordat ik straks ga moet ik nog even naar het toilet. Zou iemand die even willen aanwijzen?" Vroeg Anna aan de jongens. "Ik loop wel even mee." Zei Calum heel onverwachts. Anna was heel even in shock. Het was maar iets kleins dit, maar toch zou ze straks even alleen met Calum zijn! Dit moest wel een speciaal moment worden!

Calum en Anna liepen de gang op. Calum wees de juiste deur aan en zei "ik wacht wel even op je." En hij keek haar met een grijs aan.

Toen ze klaar was en de deur weer open deed werd ze achter de trap getrokken. Voor zich zag ze Calum die haar stevig vast hielt. Haar hart bonkte in haar keel en ze voelde het bloed door haar aderen gieren.

"Sorry Anna, voor deze rare actie, maar ik moet je iets vragen." WOW  de Calum Hood wou iets van haar! "Ik vond het vandaag super gezellig met jou, je bent niet zoals de meeste fans jij bent anders, en dat bevalt me wel. Zou ik misschien je nummer mogen? En zou je alsjebliefd nog even in sydney willem blijven?" Vroeg hij met een super liefe en tedere blik. "Ja Calum tuurlijk!" Zd wist niet hoesnel ze dat uit moest schreeuwen.

Anna en Calum hadden nummers uitgewisselt en toen nam Anna afscheid van de jongens. Ze knuffelde iedereen en ze maakte nog de laatste selfies met de groep. Als laatste omhelste ze Calum. Het was een lange maar fijne omhelzing. Deze jongen was zeker weten perfect! Ze heeft er alles voor over om bij hem te zijn. Kon ze maar langer blijven.

lust {C.H.}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu