die ene dag... (droom) deel 2

689 37 1
                                    

Mijn hoofd bonkte, ik had een droge mond en voelde overal pijn. Langzaam probeerde ik mijn ogen open te doen maar het deed zo'n pijn aan mijn hoofd. Het lukte om mijn ogen tot spleetjes te maken en keek met nog  veel moeite de vreemde ruimte rond. Ik voelde me zo leeg, het lijkt net of mijn leven van me wegvloeit. Ik kan me niet bewegen, ik voel me zo naakt.

Ik wil hier weg! Probeer ik te schreeuwen. Maar het lukt niet, iets blokkeerd mijn mond... Dan voel ik het pas echt goed... Nu dringt het tot me door wat hier gaande is...

Mijn mond zit stevig vast geplankt met ducktape. Ik kan geen woord uitbrengen, alles voelt ineens  benauwd. Maar dat is nog niet eens het ergste, ik kan me niet bewegen want mijn handen en voeten zijn vast gebonden met een dik stuk touw...

Het touw snijd in mijn huid en knelt verschrikkelijk. Hoe kom ik hier terecht!?  Angst besluipt mijn lichaam en ik voel mezelf met de seconde zenuwachtiger worden. Was dit het dan?  Komt er straks iemand binnen die rare dingen met me gaat doen!? Bij die gedachte beginnen de tranen over mijn wangen te lopen.

Opeens zie ik een vage schim in de deuropening verschijnen... Maar!?.... Dit is de onbekende jongen die de deur had geopend toen ze aanbelde! Wat was dit!?

Ik keek de jongen met grote ogen aan. Hij liep verder de kamer in en pakte een stoel. "Anna, Anna wat ben je toch een domme meid ."  zij hij met een breede grijns op zijn gezicht. Ik keek hem paniekerig aan in de hoop dat hij me zou losmaken, maar tervergeefs... Natuurlijk zou hij dat niet doen! Misschien heeft hij gelijk en ben ik echt heel dom. Ik probeerde los te komen maar lag alleen maar wat zielig te spartellen.

"Anna ik zal je vertellen waarom je daar ligt' zij hij met een duidelijk spoor van vermaak.

"Het begon al eerder, we hadden het altijd zo gezellig in de chat."

Wacht eens even!? Als hij de gene is waarmee ik heb gechat betekend dat....,Mathijs helemaal niet bestaat!

"Je was zo dom! Je trapte in mijn valletjes haha. Met alles wat je tegen me zij maakte je het er voor mij gemakkelijker op om je erin te luisen. Je wou super graag afspreken en leuke dingen doen, maar nu lig je hier en er is niks wat je ertegen kan doen. Maar ik weet ook leuke dingen, je bent nu van mij en ik kan doen met je wat ik wil! En weetje, ik weet ook wel wat leuks...

Hij stond op en liep naar me toe. Hij ging op me zitten en streelde mijn huid. "Anna je bent zo mooi, zo mooi"  Fluisterde hij in mijn oor. Ik zag dat zijn blik zachter werd het leek haast wel teder. Maar dat veranderde al snel. Hij zij nu op een duistere toon " ik zal je laten voelen wat fijn is! Ik zal je laten zien dat je de mijne bent" nadat hij dat had gezegd trok hij mijn kleding kapot en gooide de restanten op de grond. Nu ging het te ver! Ik moest hier weg! Maar ik kon nog steeds niks beginnen...

Hij had mijn kleding uitgedaan en nu begonnen zijn handen naar mijn bh bandje te glijden... Met een zachte klik schoot het bandje los. Nu trok hij mijn bh ook uit... Toen nog mijn slipje...

Hij begon aan plekken te voelen wat ik niet wou! Het ging steeds ruiger...! Nu brak het zweet me uit. "Zal ik je eens wat leuks laten zien" zij hij met een lustige blik. Hij begon zijn kleding ook uit te trekken. Toen hij eenmaal klaar was liep hij weer naar me toe en zij "Anna ik weet dat je het wil"

"NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE" schreeuwde Anna het uit. Ze zat nu recht overeind en was helemaal nat en bezweet. Ze moest even rustig adem halen voordat ze iets kon. Ze was helemaal over de rooie. "Nee nee neee!!" snikte ze. Waarom moest ze dit nou weer opnieuw beleven! Waarom achtervolgde deze droom haar! Waarom was het echt gebeurd...

lust {C.H.}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu