her story

488 26 0
                                    

Anna had haar verhaal verteld. Over haar moeder, haar vader die ze nooit gekend had, dat ze verkracht was door iemand die haar bedrogen had en nog van alles waar ze mee te maken had gekregen. Ze vertelde alles op één ding na, namenlijk het snijden. Ze kon hem gewoon niet vertellen dat ze zichzelf sneed. Toen ze snikkend het verhaal had verteld verwachtte ze dat Calum heel boos zou zijn en zou zeggen: "jij bent echt gek! Zomaar weglopen!"

Maar hij had heel anders gereageerd dan ze had verwacht. Hij had zijn armen om haar heen geslagen en gezegd dat ze bij hem mocht blijven slapen voor zo lang ze wou en dat ze veilig zou zijn voor alles. Hij zij ook dat als haar moeder kwam hij haar niet zomaar zou laten gaan en er alles voor doen om haar te helpen. Toen Calum dat gezegd had was Anna snikkend en met tranen in haar ogen nog dichter tegen hem aan gaan liggen. Ze was hem heel erg dankbaar en zei iets tegen hem wat ze nog enger vond dan wat ze al verteld had.

"Calum, wat jij allemaal doet voor mij is echt heel bijzonder. Ik heb nog nooit iemand als jou ontmoet. Toen ik je nog alleen kende van Calum Hood de bassist van 5 seconds of summer was het een droom van mij om jou in real life te ontmoeten. Nu ik je ken als de gewone Calum Hood een super leuke jongen, weet ik dat ik nog meer van die Calum houd. Ik moet eerlijk toegeven, ik ben bang, bang dat ik maar één van die gewone meisjes ben. Ik ben bang dat als ik weg ga dat je me weer vergeet. Dat ik maar een niemand ben..."

Bij die zin stopte ze. Ze begon weer onregelmatig te snikken en fluisterde er nog achteraan: "Mijn leven is echt verschrikkelijk geweest tot nu toe Calum. Ik stont een week geleden nog op het punt om er een einde aan te maken..." Toen ze dat gezegd had keek Calum haar met grote ogen aan. "Nee Anna! Je bent zo'n mooie meid! ik zal je echt nooit vergeten en doe er alles aan om jou gelukkig te zien!" Daarna keek hij haar smekend aan en zei op een zachtere toon: "Anna je hebt  mij echte liefde laten zien..."

Toen gebeurde er iets heel speciaals. Anna voelde de lippen van Calum zachtjes op die van haar. Hij begon haar te zoenen, en ze zoende terug. Anna vergat alles om haar heen, ze vergat voor heel even haar problemen en zorgen. Ze voelde zich gelukkig, het voelde intens. Het leek net of ze als een rond vliegend blaadje weg dwarrelde van de boom die alle problemen bracht. Dit was wat ze wou. Dit was hoe ze het verder wou zien. Ze hoopte dat ze dit moment vast kon houden en nooit meer los zou laten. Langzaam stopten ze de gepasioneerde zoen en keken elkaar diep in de ogen aan. "Ik heb je nodig" fluisterde Calum haar in.

Terwijl de laatste lampionnetjes doofden vielen ze allebei langzaam in slaap onder de donkere maar toch verlichte sterren hemel.

lust {C.H.}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu