P.O.V Calum
De weg lijkt eindeloos! Ik voel dat Anna heel zenuwachtig word van die bitch. Ze haalt me in... Wat is ze toch van plan!? Anna begon onwel te worden...
Het drong niet tot me door wat er op dat moment gebeurde...
Calum was diep in gedachten gezonken en reed alsmaar door en door. Na een fractie van een seconde werd zijn hart doorboord door een hartverscheurende gil... Dat was Anna!
Neeee!
Hij raakte helemaal in paniek en verloor de controle over het stuur.
De auto begon als een gek heen en weer te slingeren. Alles werd wazig en alles tolde om hun heen. Anna's bloed stroomde over haar heen. Calum kon niet meer goed nadenken in deze chaos, alles ging te snel om bij stil te kunnen staan.
Opeens werd hij overdonderd door een luide bonk en vloog door de voorruit heen. Hij knalde met zijn hoofd tegen een boom op en verloor zijn bewustzijn voor een paar minuten...
Hij werd wakker.
Hij probeerde om zich heen te kijken.
Hij moest alles nog tot hem door laten dringen...
Eenmaal weer helemaal bij bewustzijn kwam Calum moeizaam overeind. De auto was tegen een boom aangevlogen... Hij was door de voorruit geknald omdat hij zo dom was om geen gordel om te doen. Hij bekeek de schade maar stond daarna verstijfd stil.
Hij keek de auto in.
En hij zag Anna... Ze lag er roerloos bij. Overal zaten de bloed spetters, overal lag glas. Calum rende op het portier van de auto af om Anna te bevrijden en deed wat hij kon. Na ongeveer een kwartier allemaal pogingen gedaan te hebben om de deur open te krijgen lukte het. Hij zag dat Anna's lichaam klem zat bij het dashbord en sloeg zo hard hij kon dat ding kapot.
Hij pakte Anna vast en trok haar uit de auto...
Leefde ze nog wel?...
JE LEEST
lust {C.H.}
FanfictionAnna (16 jaar) heeft een hekel aan haar leven. haar moeder heeft gezegd dat ze een foutje is, ze snijd zichzelf en is hopeloos verliefd op Calum hood. Nadat ze een meet en greet van 5 seconds of summer in Sydney heeft gewonnen sluipt ze stiekem uit...