aanwijzing

246 15 0
                                    

POV Luke

We staan in het bos. En raad eens.... We staan bij Ashtons auto....
Hij is helemaal leeg en verlaten. We hebben rond gekeken en zagen afdrukken in de warme vogtige bosgrond. Er waren sleepsporen die later ophielden en veranderden in autoband sporen. Ik denk dat er iets ergs is gebeurd... Ik vrees voor het ergste...
"Michael we moeten ze vinden!!!"
Schreeuw ik met de nadruk op moeten. Hij kijkt me somber aan en knikt vervolgens. We onderzoeken de auto van Ash en kijken nog goed rond voor aanwijzingen. Dan valt mijn oog op iets. Ik loop naar een plek toe waar een klein stukje stof ligt. Ik kniel neer en raap het op. Mijn hart slaat een sprongetje over.
Er is maar één persoon die dit draagt.
Ryan....

Ik ren naar Michael toe met het stukje stof stevig vast geklemt in mijn vuist. Ik schreeuw zijn naam.
"Michael!!! Ik weet wie het was..!!"
Hij kijkt me geschrokken aan en schreeuwt dat ik moet zeggen wie.
"Ryan....!"
Zijn mond valt open en er komt een vreemd geluid uit. Zijn gezicht vertoont meerdere emoties, woede, veraad, verdriet. Wat Ryan ons aangedaan heeft, en in het bijzonder Calum aangedaan heeft, het is gewoon door en door slecht...
Michael en ik trekken een sprintje naar de auto en duiken hem in. Ik ga snel achter het stuur zitten en start de auto. Ik druk mijn voet op het gaspedaal en schiet vooruit het bos door. Gelukkig weet ik waar die hufter woont...

POV Kirsty

Tja wat kan ik zeggen...
Het is Ryan gelukt. Maar hij denkt dat we nu een team zijn... Nee bedankt.
Ik heb hem alleen nu nog wel even nodig. Maar als de tijd daar is reken ik vamzelf wel een keer met hem af. Hij denkt dat hij Anna op kan eisen, maar nee. Als ik Ryan opgeruimd heb laat ik Anna pijn voelen. Ik geef haar een langzame, pijnlijke dood. Zolang ik Calum maar heb.
En Ashton? Dat komt nog wel. Alleen ik ben best wel bang voor Luke en Michael... Misschien is Ryan dom geweest en heeft hij sporen achtergelaten. Ik ben benieuwd of ze de politie hebben ingeschakeld...
Maar ik heb zo'n gevoel dat ze gewoon met zijn tweeën vertrokken zijn.
Ik moet me eerst nog maar even met een aantal andere dingen bezig houden...

lust {C.H.}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu