Calum was bij Anna in bed gekomen. Ze lag in zijn armen te huilen. Zachtjes fluisterde hij in haar oor "het komt wel goed..." maar zo overtuigend klonk het niet.
Blijkbaar had iemand bij Anna gekeken toen niemand het doorhad, het was een foto van haar in het ziekenhuis bed die je op de voorpagina van het roddelblad zag. Maar wie zou zoiets doen? "Ik bel mijn privé detective" zei Lucy.
Lucy liep naar de gang met haar telefoon in haar hand en toetste het nummer in. Niemand verstond wat er zich afspeelde aan de andere kant van de deur.
Even later kwam Lucy binnen lopen met het nieuws dat die detective er zo snel mogenlijk aan zou komen. Ondertussen was Anna haar spullen aan het pakken, voordat haar moedet kon komen ging ze al weg, weg van dat mens. Ze moch zolang bij Calum thuis logeren, zolang ze maar wou had Calum tegen haar gezecht.
P.O.V Michael
Het is wel ernstig wat er hier zich afspeelt... Maar desondanks zie ik de kleine goede dingen nog wel. Ik zie dat Calum smoor is op Anna, dat valt gewoon op. Maar ik zie ook Luke de hele tijd naar die Lucy kijken. Misschien word dat nog wel eens wat.
We kunnen trouwens nu vertrekken uit het ziekenhuis. Anna wil haar moeder niet zien...
*
Ze waren bij Calums huis aangekomen. En vlak na hun aankomst arriveerde de prive detective. Iedereen zag hem naar de deur lopen.
"Trinnnngggg" ging de deurbel.
Calum liep samen met Lucy naar de deur en opende hem. Er stond een lange man voor de deur en hij was misterieus gekleed. "Goeden middag, ik ben prive detective Jansen."
Lucy gaf hem eerst een hand en begon later een gesprek met hem te voeren. Hij had haar wel eens vaker geholpen met vreemde zaken en tot nu toe waren ze allemaal opgelost. Ze hadden het stukje laten zien en detective Jansen had er onderzoekend naar gekeken. Hij zei "het ziet er inderdaad vreemd uit, ik ga eerst iedereen hier ondervragen om te kijken of ik met die informatie verder kom."
JE LEEST
lust {C.H.}
FanfictionAnna (16 jaar) heeft een hekel aan haar leven. haar moeder heeft gezegd dat ze een foutje is, ze snijd zichzelf en is hopeloos verliefd op Calum hood. Nadat ze een meet en greet van 5 seconds of summer in Sydney heeft gewonnen sluipt ze stiekem uit...