"Omg! Calum kijk uit!" Anna gilde het uit toen Calum met allemaal schokkende bewegingen de verharde weg op vloog. Kirsty deed hetzelfde en begon op hun in te rijden. Het leek wel de middle of nowhere, een weg midden tussen de weilanden en er was niemand maar dan ook helemaal niemand te bekennen. Calum reed met 200 kilometer per uur door in de hoop op een voorsprong. De auto schudde en bonkte in alle kuilen. Heel af en toe als ze door een super diepe kuil reden hadden ze daarna een vlieg momentje.
Kirsty reed al bijna helemaal naast hun en had haar raam open staan. Anna keek haar recht aan. Ze zag een gezicht met verschillende uitdrukkingen, ze zag haat, verdriet en pijn. Toen kreeg Kirsty een grijns van oor tot oor. Ze schreeuwde iets maar dat was niet te verstaan boven het gebrul van de hard draaiende motoren. Calum had niet door dat Anna helemaal in paniek raakte, hij hoorde niks door het lawaai en was extreem geconcentreerd om geen fouten te maken tijdens het rijden. Hij had niet in de gaten wat er op dat moment aan de gang was...
P.O.V Anna
Ik zag kirsty, eerst zag ik een gekwelde uitdrukking maar die maakte al snel plaats voor een gemene grijns toen we elkaar heel eventjes in de ogen gekeken hadden. Ik heb een raar gevoel van binnen... Waar zou zij toe in staat zijn? Wat zou zo'n meisje kunnen doen? Wat voor zieke geest verzint dit!? Wat is dat!? Er glinsterd iets op de passagiers stoel naast haar. Blijkbaar had Kirsty gezien waar ik naar keek wand ze pakt het metalen voorwerp op.
O god... Nee... NEEE!!! De paniek stroomt mijn lijf binnen. Voor een seconde ben ik verlamd van angst en onzekerheid. Dit gaat ze toch niet echt doen!? Nee dit kan niet!!... Ik zie het glinsterende mes in haar hand. Voordat ik ook maar iets kan doen breekt het glas van het raam en word ik overspoeld met een hefige pijn... Het lijkt net of ik in brand sta! Ik gil het uit! Terwijl de pijn steeds erger word zakt mijn bewustzijn... Alles word wazig maar ook dat verdwijnt al snel... Met mijn laatste kracht probeer ik te kijken of alles goed gaat met Calum maar de pijn houd me tegen... Ik kan niks meer... Op dit moment is doodgaan de beste optie... Ik wil deze pijn en onzekerheid niet meer! Please kill me! Kill me now!!! Alles vervaagd en word zwart...
JE LEEST
lust {C.H.}
FanfictionAnna (16 jaar) heeft een hekel aan haar leven. haar moeder heeft gezegd dat ze een foutje is, ze snijd zichzelf en is hopeloos verliefd op Calum hood. Nadat ze een meet en greet van 5 seconds of summer in Sydney heeft gewonnen sluipt ze stiekem uit...