✨13. rész(18+): All the stars align And you are by my side ✨

552 30 23
                                    


When I close my eyes All the stars align And you are by my side

Liammel még egy pár percig beszélgettünk, bombázott minket a szokásos "hogy jöttetek össze?", "mióta tart a dolog?" kérdésekkel. Aztán még egyszer gratulált nekünk, mondván, hogy rossz volt nézni ahogy csorgatjuk egymásra a nyálunkat, a másik tudta nélkül.

- Na jó éjt! - indult fel az emeletre ásítozva Liam.

- Nem vagy éhes? - kérdeztem Niallt miközben megöleltem hátulról - Vagy inkább pontosítok: mit szeretnél enni? - nevettem fel.

- Hát nem is tudom... - vigyorodott el - talán van még egy kis süti... - húzogatta a szemöldökét.

- Na gyere te kis éhenkórász. - nevettem és a felkaptam. Karjait a nyakam köré tekerte és vidáman lóbálta a lábait. Besétáltam vele a konyhába és finoman leraktam egy székre. 

- Szóval egy süti. Más valamit? - kérdeztem tőle, miközben kezetcsókoltam neki. 

- Lesz még egy ugyanilyen a számra. - mondta mosolyogva, majd vigyorogva, kérését teljesítve apró csókot nyomtam az ajkára - Hm, ez nagyon tetszik! Ha van még ilyen, az összeset kérem! - vigyorodott el.

- Akad... - mondtam és szenvedélyesen megcsókoltam, miközben a hajába túrtam. Ajkai lágyan, mégis erőszakosan tapadtak enyémre. Lassan végignyalt alsó ajkamon, majd finoman bevezette a számba - várj a sütid... - morogtam eltávolodva ajkairól.

- Kell a halálnak a süti. - suttogta és visszatapadt az ajkaimra - Siessünk Zaynie, már nagyon kívánlak...

- Niall - húzódtam el tőle és az ölembe kaptam, combjai alatt megtámasztva - nagyon szeretlek és.... shhhh, még nem fejeztem be... - tettem a szájára a mutató ujjam, mikor meg akart szólalni - tudom, hogy nem érdemellek meg, de túl önző vagyok ahhoz, hogy elengedjelek, mert csak magamnak akarlak. - néztem mélyen nedvesen csillogó kék szemeibe - Mi a baj, Kicsikém?

Szorosan hozzámbújt és fejét a vállgödrömbe fúrta.

- Kérlek Zaynie, ne mondd, hogy nem érdemelsz meg, mert nem igaz. Kérlek ne mondd ezt soha, de soha többet - suttogta a mellkasomba - te vagy a világ legcsodálatosabb embere, és nem lehetek neked soha elég hálás azért, amit nap mint nap megadsz nekem. Köszönöm, hogy megvédsz, hogy megvigasztalsz és mindig itt vagy nekem. Annyira szeretlek, Zayn. - motyogta - Annyira szeretlek, és már csak azt is köszönöm, hogy létezel...

- Édesem, nézz rám, hagy csókoljalak meg. - suttogtam a fülébe. Elemi erőkkel kezdtem csókolni ajkait és közben bizonytalanul elindultam vele valamelyikünk szobájába. Szorosan tartottam Niallt és koncentráltam, hogy ha esetleg hasra esnék a lépcső gyorsan magam felé tudjam fordítani.

- Ennek az éjszakának már csak egy kimenetele lehet... - morogtam bele a szájába.

- Zayn, ha még egyszer megszakítod a csókunkat én baszlak meg téged....- morogta, újra számra tapadva, de nem igazán tudtam komolyan venni, olyan volt mint egy kis megvadult kistigris. Kifejezetten gerjesztő volt. Persze magamban hozzátettem, hogy eljön még annak is az ideje...

Szerencsésen felkóvályogtam a lépcsőn, majd mivel az én szobám közelebb volt, szabad kezeim híján berúgtam az ajtót és azzal a lenülettel fogalmam sincs, hogy hogyan, de becsuktam.

Gyengéden végig fektettem Niallt az ágyon és fölétornyosultam, karjaimmal megtartva magam.
- Niall...?
- Mondd Zaynie... - suttogta.

- Szeretkezni szeretnék veled. Nem baszni. Szeretkezni...

- Amit csak akarsz Édes... - suttogta és én finom csókot leheltem az ajkára. Nagyon lágyan, épphogy visszacsókolt és ujjaival finoman érintette borostás arcom. Szám elhagyta az övét, folyamatos puszikat nyomtam arcára, nyaka minden szegletére, de nem szívtam meg, csak csókolgattam. Finoman végig nyaltam a kulcscsontján és élveztem, hogy bőre felmelegedik az érintésem nyomán és libabőrös lesz, ahogy nyelvemmel érintem. Lassan áthúztam a fején a pólót, ügyelve minden mozdulatára, hogy ne kelljen annyira feltápászkodnia. Folytattam csókolgatását, de mikor mellkasához értem egy pillanatra elbizonytalanodtam meredező mellbimbói láttán. Niall észrevette tétovázásom így elködösült tekintettel rám nézett, és mikor látta engedélykérő tekintetem aprót bólintott, mire a számba vettem az egyiket. Nyelvemmel nyálas köröket kezdtem leírni a bimbóudvaron mire Niall felnyögött.

🌌INFINITY🌌- Ziall Horlik ff. [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now