✨17. rész: "You know I want you, It's not a secret I try to hide"✨

345 25 25
                                    

~~~~~~~~~~~~

"...You know I want you It's not a secret I try to hide But I can't have you We're bound to break and My hands are tied"

~ Rewrite The Stars

A randink óta már csaknem 3 hét eltelt, ami azt jelenti, hogy beléptünk a turné azon szakaszába, mikor elhagyjuk az országot és a világ különböző pontjain is fellépünk. Fizikailag teljesen kiterített minket a munka, ráadásul elkezdtük felvenni az új albumunkat és ha ez még nem lenne elég a klipeket is forgatjuk. Egytől-egyig úgy érezzük, hogy karrierünk csúcsát éljük és ahogy tőlünk telt, minden pillanatot élvezni akartunk és maximálisan jelen lenni benne.

Minden este, mikor kiálltunk a színpadra azt éreztük, igen ez az, amiért elindultunk az X-faktoba, és ez az amiért megéri csinálni azt, amit csinálunk.
Gyakran azt sem tudtuk, hogy hol áll a fejünk, a napi legfeljebb 5 óra alvás teljesen földre vitt minket, a helyszínek, a fellépések, az interjúk, a mindenféle díjátadók összefolytak előttünk, az egyetlen állandó dolog az volt, hogy ott voltunk egymásnak.

Niall kitöltötte a belőlem eddig hiányzó részt, szerelmesebb voltam belé, mint eddig bármikor.
Éjszakánkét sosem hagytuk egyedül a másikat, már elképzelhetetlen volt, hogy egymás nélkül aludjuk. Mindegy, hogy melyik idegen ország hotelszobájában ébredtem, abban mindig biztos lehettem, hogy a szöszi ott fekszik mellettem. Elég gyakran ragadott el minket a hév, és ha mázlik volt, akkor kettesben voltunk, és utat engedhettünk a vágyainknak, viszont nem egyszer fordult elő, hogy a világ szeme láttára kentem volna fel a falra Niallt.

Belgiumban, egy szálloda tetején ücsörögtünk és élveztük a jó időt, ami lényegesen eltért az otthonitól. A járatunk körülbelül 8 óra múlva indul Japánba, ahol még egyikünk sem volt.

- Japánban vannak galambok? - kérdezi Louis halálosan komolyan.

- Louis. Nemár - röhögött Liam. - Miért ne lennének?

- Úgy hiányzik Kevin! - sóhajtott szomorkásan és Harry vállára hajtotta a fejét.

- Egy műgalamb nem tud hiányozni... - szembesítettem Louist az igazsággal.

- Ja... - nevetett Lou. - Tényleg! Akkor Anglia hiányzik...

Harry mosolyogva figyelte a vállán pihenő fejet, majd az ölemben fekvő Niall hangosan felsóhajtott. Ujjaival alulról simogatta a már majdnem egyhetes borostámat.

- Mit szólnátok egy találós kérdéshez? - kérdezte Harry a Napba hunyorogva.

- Neeee... - bődültünk fel egyszerre.

- Na jó. Ha ennyire akarjátok, hát elmondom. - ellenkezésünket teljesen figyelmen kívül hagyva kezdett bele egy újabb hülyeségbe. - Mi az? Kívül kemény és száraz, de van, ahol nedves és puha...

- Zayn f...

- RAGASZTÓ, NIALL! Ragasztó... - mind röhögve néztünk Niallra, aki majdnem megfulladt a röhögéstől és kinézte magának a pólóm alját a saját szórakoztatására, és azt birizgálta.

- Hülye vagy te, Nialler... - fogta a fejét Liam folyamatosan röhögve. Én csak az orromat felhúzva túrtam bele Niall hajába, aki még mindig aranyosan kuncogott. Nyálas puszit nyomtam a szájára, amiből végül percekig tartó szenvedélyes nyelvcsata lett.

🌌INFINITY🌌- Ziall Horlik ff. [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now