"...However big, however small
Let me be part of it all
Share your dreams with me
You may be right, you may be wrong
But say that you'll bring me along
To the world you see..."↢↢
- Gratulálok a kiadóhoz, One Direction! - kiabálta boldogan az ügyvédünk, Corden. - A szerződés 24 órán belül érvénybe lép. És ha valóban van bizonyíték, arról, ahogy Cowell testi sértést követ el, kíváncsian várom és akár még egy egészen hosszú per is lehet belőle.
- Nagyon köszönjük, James. - mondta Paul és kezet rázott a régi haverjával. - Na, fiúk! Már csak a mai koncertet éljétek túl. Tudom én, hogy nagy műsorra készültök, de csak óvatosan! - rázta meg a mutatóujját.
- Mint mindig, Apu - röhögött fel Harry és boldogan néztem, ahogy áthajol a tárgyalóasztal felett és lepacsizik Niallel.
Mindannyian sorban megköszöntük James Cordennek és még hálálkodtunk neki egy sort. Louis például elkezdte ölelgetni.
Mikor végre elszakadtunk az irodából a lehető leggyorsabban ugrottunk be a kocsiba és indultunk a Direction házba. A turné utolsó pár fellépése már itt volt Londonban és egészen pontosan ma lesz az utolsó koncert.
- 4 óra múlva jövök értetek! - búcsúzott Paul, amikor kirakott minket.
- Mindent köszönünk! - mondta Liam hálásan, mire kirángattuk a menedzserünket a kocsiból és megöleltük.
- Így van. És sosem mondtuk neked, de tényleg nagyon fontos vagy a számunkra és amit értünk tettél, azt sosem fogjuk tudni eléggé megköszönni vagy akár viszonozni. - mondta Harry és még jobban szorította Pault.
- Jajj, ne csináljátok már, srácok! Még itt eléritek nekem, hogy elpiruljak! - mondta és nyelt egy hatalmasat majd megtörölgette a szemét. - Na menjetek! - kezdett el minket befelé terelgetni.
A szokásos felállásban dőltünk le a nappaliban, megvártuk, hogy Niall hozzon magának valami kaját, majd kényelmesen elhelyezkedjen az ölemben és még egyeztettünk pár dolgot az estével kapcsolatban.
Mindig megmondták, hogy mit kell csinálnunk a koncerteken, és ha megszegtük sosem volt jó vége. Lásd ez a történet. Most viszont teljesen tudatosan készültünk a szabályok megszegésére.
Simon a Niallel való találkája után nem keresett minket, és reméljük, hogy már soha többet nem hallunk felőle, kivétel, ha lecsukták vagy ilyesmi. Ha esetleg valami véletlen baleset során meghalna akkor arról úgy is tudnék, mert én ölném meg. Ha a kisujjával is hozzáér Niallhez kiszakítom a gerincét és keresztbe lenyomom a torkán. Nem vagyok pszichopata, de erre a gondolatra elmosolyodtam. Hehe.
- ... És ennyi lenne?... - kérdezte Niall körülnézve és tovább beszélt. Csak bámultam rózsaszín ajkait. Annyira vonzó volt, mikor ennyire magyarázott valamit. A számba haraptam és megszállottan legeltettem rajta a szemem.
- ...Zayn?
- Szerintem elvesztettük.
- Édesem? - kérdezte Niall és egy puszit nyomott a számra. - Mit szólsz?
- Öhmm. Oké? - vigyorogtam.
- ZAYN!
↢↢
- Most, hogy hivatalosan vége van a műsornak - mosolyodott el Louis, miközben a mikrofonba beszélt. - Szeretnénk, ha tudnátok valamiről és megértenétek.
ESTÁS LEYENDO
🌌INFINITY🌌- Ziall Horlik ff. [BEFEJEZETT]
Fanfic🔞... Engedelmeskedtem és a következő pillanatban egy apró, remegő kezet éreztem meg az arcomon, ami végigsimított a járomcsontomtól egészen az államig. Belehajoltam az érintésébe és csak reméltem, hogy ő is azt érzi, amit én. Az ujjai maguk után fo...