"...One more taste of your lips just to bring me back
To the places we've been and the nights we've had
Because if this is it then at least we could end it right..."/One Direction - Love You Goodbye/
3 hete... 3 hete küldtem el Zaynt... Azóta nem telt el nap, hogy ne gondoltam volna rá, hogy elmondjam, hogy mi történt, hogy ne haragudjon, még mindig mindennél jobban szeretem és ez sosem fog változni, csak miatta tettem mindezt.
Többször próbált velem kettesben beszélni, de mindig kerestem valami kibúvót és ezért nem tudott kérdezősködni.
Az sem könnyítette meg a dolgom, hogy láttam rajta, hogy ő is szenved. Nem tudom, hogy mikor mosolygott vagy nevetett őszintén utoljára, a szemeiből pedig eltűnt a szenvedély és csillogás. Gyakran nem volt ott 100%-osan a koncerteken, többször felejtette el a szövegét, nem lépett be a részeinél és úgy összességében sokkal figyelmetlenebb volt.
Én pedig... életem mélypontját éltem. Boldogtalan voltam, és ez volt az, ami mindenkinek egyből feltűnt, azontúl, hogy rengeteget fogytam, mert alig ettem valamit, az arcom nyúzott volt az alváshiány miatt és még sorolhatnám. Mindenki érezte a változást, hogy az után a bizonyos este után valami megváltozott, szétesett. Nem kérdezősködtek, nem faggattak minket, valahogy beletörődtek, hogy már nincs olyan, hogy mi.
Még kevesebb, mint 10 koncertünk volt a turnéból, már nagyon a végén voltunk, hajtottak is minket rendesen.
Paullal rengeteget ötleteltünk, hogy mi lenne a legideálisabb kiadó szempontjából, de valahogy egyik sem volt az igazi, attól féltünk, hogy minden megismétlődne. És ekkor jött a saját kiadó ötlete. Én azt sem tudtam, hogy ez opció. Most úgy néz ki, hogy ez lesz a végleges megoldás.
Időközben Liamre rátalált a szerelem, még Amerikában az egyik koncerten találkozott egy Maya nevű lánnyal, akivel azóta elválaszthatatlanok. Örültem neki, persze, hiszen boldogok voltak, de ők együtt lehettek és valahányszor rájuk néztem elszorult a torkom, hogy ők miért és mi miért nem? A kapcsolatukat egy percig sem rejtegették, rá is kapott mindenki a hírre. Ki ne imádna egy ilyen hetero-álompárt? De azért ha mindezt félretettem, örültem, hogy Liam nem marad egyedül.
******
- Szóval csak szeretnénk nektek megköszönni, hogy ma este is itt vagytok velünk, nélkületek sehol sem lennénk. - mondtam a mikrofonomba. - Mindannyian gyönyörűek vagytok. - Főleg Te, Zayn. - A következő dal pedig.... - óvatosan elmosolyodtam és tartottam egy kisebb hatásszünetet. - ONE THING! - kiáltottam kezeimet a magasba emelve, mire a tömeg hangos sikoltozásba kezdett.
Gyorsan megigazítottam az elcsúszott karkötőimet és visszakaptam a kezem, mikor megláttam, hogy Zayn teljesen lefagyva nézi a csuklómat. A sebemet továbbra sem lehetett láthatatlannak nevezni, már inkább zöldes volt és sminket kaptam rá, de teljesen nem tudták eltüntetni. Már akkor éreztem, hogy baj lesz.
- Zayn? - kérdeztem tőle, próbálva megütni egy semlegesebb hangszínt. Semmi reakció. Csak állt mikrofonnal a kezében, dermedten, tágra nyitott szemekkel a már eltakart sebem szuggerálva. - Zayn, mindjárt Te jössz... - suttogtam. - ZAYN? - ha ez lehetséges, akkor suttogva kiabáltam neki.
- Ki tette ezt veled? - kérdezte és tekintetét belefúrta az enyémbe, majd fenyegetően felém lépett egyet. És elkezdődött a szólója. Vagyis elkezdődött VOLNA. Először három kérdő pillantást éreztünk magunkon, aztán az egész közönségét. Harry kapcsolt a legelőször, elkezdte énekelni Zayn részét, aztán Liam elterelésképpen vokálozott hozzá.
YOU ARE READING
🌌INFINITY🌌- Ziall Horlik ff. [BEFEJEZETT]
Fanfiction🔞... Engedelmeskedtem és a következő pillanatban egy apró, remegő kezet éreztem meg az arcomon, ami végigsimított a járomcsontomtól egészen az államig. Belehajoltam az érintésébe és csak reméltem, hogy ő is azt érzi, amit én. Az ujjai maguk után fo...