✨15. rész: We will find a way Through the dark✨

319 26 10
                                    

When the night is coming down on you We will find a way Through the dark

... Hazafelé tartottunk és én csak szorítottam magamhoz Niallt, aki szintén a ruhát is majdnem letépte rólam, úgy kapaszkodott belém. Mindegy volt, hogy amúgy a combom már zsibbadt Niall alatt, vagy hogy a hajamat teljesen összetúrta, nem érdekelt, hogy Simon pofonjától az arcom égett és ahogy Niall nyakába temettem a fejem rendesen csípett a pólója anyagja. Most csak az számított, hogy mindketten tudtuk, hogy nem szeretnénk egymás nélkül élni, és ezen Simon nem tud változtatni.

Szemeimet csukva tartottam, úgy simogattam Niall haját, aki csípőm köré kulcsolt lábaival is szorított magához. A nyakamon minden egyes szőrszál vigyázzba állt, mikor meleg leheletét a bőrömön éreztem és forró ajkait finoman a fülem alá érintette. Éreztem, ahogy a testemen kellemes bizsergés fut végig és szívverésem felgyorsul. 

- Istenem, Zaynie... - mondta vékonyka hangon és tovább csókolgatta a nyakam. 

- Tudom. Mostmár minden rendben lesz... - suttogtam és legördült egy apró könnycsepp az arcomon. Gyorsan letöröltem, de attól függetlenül még mindig homályosan néztem ki a kocsi ablakán. Harry mosolyogva nézett minket, mikor épp nem feledkezett bele Louis bámulásába vagy nem Liammel sutyorgott.

- Fiúk nektek lenne kedvetek ma valami programhoz? - kérdezte Harry. - Buli vagy ilyesmi... 

- Ajj ne már, most szétbaromkodtad az idilli pillanatukat! - csapott rá játékosan Harry vállára Louis, mire Harry csak rázkódó vállal felénk fordult. 

- Sajnálom srácok, ma randim van, nem érek rá... - suttogta Niall a hajamba.

Erre mindenki elmosolyodott és tettestársként rám mosolyogtak. Niall még nem tudta, hogy valamilyen szinten ők is az este résztvevői.

*************

- Nagyon gyönyörű vagy! - suttogtam magam elé, amikor megláttam Niallt, aki épp akkor lépett ki a fürdőből. Bézs farmer volt rajta egy fehér inggel, ami tökéletesen kiemelte kristály kék szemeit. Ujjait egy kicsit felhajtotta, ami rálátást engedélyezett eres alkarjára. Tincsei felzselézve meredeztek, mosolya teljesen letaglózott, az egész arca csak úgy ragyogott és látszott rajta, hogy majd' kiugrik a bőréből. 

- Köszi! - mondta, és boldogan körbefordult - Harry segített egy kicsit. De azért te sem panaszkodhatsz... - nézett rám felhúzott szemöldökkel. Magamra néztem, de Niall látványa után semmi említésre méltót nem láttam magamon. Sima fekete farmer volt rajtam egy fekete inggel. Idejét sem tudom, hogy mikor volt rajtam utoljára ing, viszont mai estének meg kell adni a módját.

- Mehetünk? - kérdeztem Niallt és összekulcsoltam az ujjainkat. Hevesen bólogatni kezdett és magam után húzva elindultunk.

Furcsa idegesség lett rajtam úrrá, már az ujjvégeim elfehéredtek, olyan görcsösen markoltam a kormányt. Minden pillanatban a mellettem ülő Niall felé pillantottam, szerettem volna látni, hogy hogyan reagál a dolgokra. Homlokát az ablaküvegnek nyomta és hatalmas szemekkel meredt ki a távolba.

- Hová viszel Zaynie? - fordult felém mosolyogva.

- Hamarosan meglátod... - vigyorogtam rá és tenyeremet a térdére simítottam.

Már majdnem teljesen besötétedett mikor nem messze az általam kiszemelt helytől leparkoltam. Gyorsan, megelőzve Niallt kinyitottam neki az ajtót és lágy puszit nyomtam ajkaira.
Átkaroltam a derekát és lassan megindultunk a tengerpart felé, miközben Niall hangos nevetései visszhangoztak. Felhőtlenül kacarászott nagyjából mindenen amit mondtam neki. Én csak örültem, hogy hallhatom a nevetését. Hangja betöltötte az éjszakát a szívemben lévő űrrel együtt, míg a tiszta csillagos égbolt alatt sétáltunk a homokon a tenger felé.
Kis segítséggel ugyan, de megoldható volt, hogy ne legyenek tömegek ezen az amúgy elég népszerű helyen. Itt forgattunk a What Makes You Beautiful-t. Ezer emlék köthető ide, mégis éreztem, hogy ez lesz a legszebb mind közül.

A levegő kissé sós volt, viszont elképesztően frissítő. Meleg szellő fújdogált és a hullámokon kívül csak a homokot hallottuk talpunk alatt. 

Pár méterre a víztől megálltam és Niallra pillantottam. Egyik karjával engem ölelt és az égre nézett. 

- Zayn... - sóhajtotta - ez gyönyörű...! - tekintetét elszakította a holdról és csillogó szemeivel egyenesen az enyémbe nézett. Csodálattól pupillái hatalmasak voltak, szemei sarkában apró ráncok futottak össze, ahogy boldogan mosolygott. Mutatóujjammal végigsimítottam meleg arcán, mire egy pillanatra behunyta a szemeit és hallottam, hogy a légzése felgyorsul.
Másik karját is körém fonta és szorosan hozzám simult, úgy hogy közben tudja nézni a hullámzó tengert. Megcsókoltam szőke tincseit és fejemet az övére hajtottam miközben mindkét karommal védelmezően húztam magamhoz.

Csak behunytam a szemem és mélyen beszívtam a sós levegőt, ami vegyült Niall illatával. Hallgattam a víz csobogását és a néha-néha megszólaló sirályokat.
Azon kaptam magam, hogy karjaim között Niallt ide-oda ringatom, ahogy egyik lábamról a másikra áthelyezem a testsúlyomat. Ujjaval finoman végig simírott borostámon és felemelte fejét, így egyvonalban volt az enyémmel.

A hatalmas csend miatt mindketten a hang irányába fordultunk, amikor halkan az It's Been a Long, Long Time szűrődött ki az egyik távolabbi házból. Elmosolyodtam az ismerõs dallamok hallatán és Niall arcát kezdet figyelni, ahogy egyik kezemet a derekára simítom, másikkal pedig megfogom az övét és az én vállamra teszem, majd szabad kezét megfogom és magunk mellé emelem. Niall a szemembe nézve, mosolyogva várta a folytatást és ujjaival néha az ingem gallérjával játszadozott. Lehunytam a szemem és Niallt derekánál fogva még jobban magamhoz húztam, hogy testünk teljesen összeérjen. Lassan mozgatni kezdtem a csípőm, közben tenyeremmel Niall derekát irányítottam. Erősen koncentráltam, bal kezemmel, amelyikkel Niall kezét fogtam, apró köröket írtam a levegőbe és tétován megforgattam magunkat. Vigyázva, lépegetni kezdtem a zenére és közben ide-oda dülöngéltünk. Fejemet Niall füle mellé hajtottam és halkan a fülébe énekeltem a refrént. Apró csókot hagytam a nyakán és megint megpördültem vele. A szám végéhez közeledve a vállamon lévő kézhez nyúltam, megemeltem, majd Niall feje fölött lassan megforgattam.

Már órák óta ültünk a homokban, Niall feje az ölemben pihent és úgy beszélgettünk. Vagyis többségében csak néztük egymást. Ujjaimmal Niall selymes tincseit szántottam. Figyeltem a szája érzéki mozgását, szeme pajkos csillogását.

- ... És akkor csak néztem rá gyilkos tekintettel, h-h-hogy - kezdett dadogni, mikor ujjaimmal végigsimítottam a nyakán - mi-mi-miért... l-lopja... - mutatóujjamat az inge kivágása mentén végig húztam a mellkasán, majd a legfelső gombot kigomboltam - szóval, hogy miért lopja el a... aghh... - a Niall mellkasán lévő pár szőrszállal kezdtem játszadozni, majd ahogy tudtam beletúrtam. - Ahh Zayn... Tehát, hogy miért lopja el a sütimet.

- Értem... Nem vagy éhes? Mert ha igen, akkor lassan mennünk kéne, hogy ne hűljön ki a kaja... - mondtam és másik kezem mutatóujjával megérintettem az orrát.

- Egy kicsit - nevette el magát majdnem.

- Akkor ideje indulni - mondtam, mire szomorúan lebiggyesztette a száját - vagy maradhatunk is...

- Nem, mehetünk, de ígérd meg hogy még elhozol ide... - suttogta a fülembe. Kajánul elvigyorodtam és én is feltápászkodtam a földről, és szinte megbabonázva húztam magamhoz Niallt és csókoltam meg...

Hellóka mindenkinek! Tudom, hogy azt ígértem, hogy jövőhét elején hozom ezt a részt, de ha hamarabb kész lett, minek várjak? Köszönöm, hogy elolvastad! ❤️

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Hellóka mindenkinek!
Tudom, hogy azt ígértem, hogy jövőhét elején hozom ezt a részt, de ha hamarabb kész lett, minek várjak?
Köszönöm, hogy elolvastad! ❤️

Puszi: mtsniallh
Xx

🌌INFINITY🌌- Ziall Horlik ff. [BEFEJEZETT]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang