✨19. rész : "...But if you like causing trouble up in hotel rooms..."✨

303 23 20
                                    

- Akkor? A One Direction menedzsmentet és kiadót vált?...

- Örüljünk, ha Paul belemegy a segítségbe és ha végre tudjuk hajtani, míg Simon tudomást nem szerez róla. Mert akkor nekünk annyi lenne. Ja, és ki kéne találni, hogy hová megyünk. - mondtam.

- Oké ez egyelőre ráér, viszont éhes vagyok és innunk kell Liamre, mint ötletgazdára. - mondta Niall és megsimogatta korgó hasát.

Miután rendeltünk kaját Niallnek és megünnepeltük Liam ötletét egy picit lepihentünk a koncert előtt.

Niallel a karomban feküdtünk az erkélyen, a világ legkényelmesebb kanapéján.

Csukott szemmel élveztem a napsütést és szórakozottan Niall tincseit tekergettem.

- Hamarosan mennünk kell. - szólaltam meg halkan.

- Tudom. - sóhajtotta Niall. - Zayn... ? - emelte rám aranyosan a tekintetét.

- Mondd! - mosolyogtam rá.

- Te nem érzed úgy, hogy néha egyszerűen meg akarsz feledkezni a körülötted levő dolgokról, hogy egyetlen percre is elfelejtsd, hogy ki is vagy igazából? Csak egy napra eltűnni a föld színéről, hogy utána újra tudd értékelni a helyzetünket...

- De babe... Állandóan.

***********

A koncert teljesen rendben lement, ha nem nézzünk, hogy szerintem Niall mikrofonja kicsit halkabban szólt, mint a mienk. Rajtam kívül valószínűleg senki sem vette észre, de engem mégis teljesen felidegesített. Azt hagyjuk ki a sztoriból, hogy majdnem összeverekedtem a hangosítóval úgy, hogy minden bizonnyal nem ő áll a dolgok mögött.

Niall jobban nézett ki, mint ahogy azt bárki megengedhetné magának, mostanában koncerteken állandóan zselézve van a haja. Káprázatos.

Hát igen, és az úgy volt, hogy nem sokat teketóriáztunk, miután beléptünk a hotelszobába.

**********

- Zayn! Gyorsabban! - nyögte Niall. Megragadtam a derekát és csípőm következő néhány lökése telibe találta Niall prosztatáját. - MÉG! Zaynie...! - még pár erőteljes lökés. - Ahh, baszd meg Zayn! - Niall lábait a vállamnak támasztottam, tehát konkrétan magam alá gyűrtem és szenvedélyesen szájon csókoltam. Kéjesen a hajamba túrt és a fejem a vállgödrébe tolta. Apró mosolyra húztam a szám a vadító arckifejezése láttán és több helyen is megszívtam az érzéken bőrt a nyakán. Hangosan felsikoltott és háta ívbe hajlott, mikor péniszem egy kicsit balra eső pontot talált el benne.

- OTT! - lihegte.

- Niall! - kiáltottam. - Mindjárt... Fordulj... Uhh ... meg! - eleget téve a kérésemnek, Niall megfordult, úgyhogy ugyanazzal a lendülettel újra belehatoltam, mire elég erotikusan felnyögött. Hátulról sokkal jobban hozzáfértem Niallhez és még egy pár mozdulat után mindketten elélveztünk volna. De egyszer csak kopogást hallottunk.

Ijedten összenéztünk. A fiúk nem lehetnek, vagy kopogás nélkül bejönnének, vagy szólnának, hogy ők azok. Paul nem igazán szokott minket a szállodában keresni, kivétel, ha megyünk valahova, vagy nagyon nagy a baj. Kellemetlenül kihúzódtam Niallból, de a vér még mindig a fülemben dobogott. Csak ezt gyorsan tudjuk le, hogy végre rendesen megbaszhassam.

- Zayn, várj, ez az én szobám. Nem mehetsz ki Te... - mondta Niall és felpattant az ágyról, majd felkapott egy pólót és egy boxert, ami a legközelebb volt hozzá. Lehet, az enyém volt. Mindegy. Elveszetten ment az ajtóhoz én pedig idegesen vártam, hogy visszajöjjön. Eltelt 5 perc. Semmi.

🌌INFINITY🌌- Ziall Horlik ff. [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now