✨9. rész (18+): When you're looking like this I just can't resist it✨

607 35 9
                                    

... Éppen az járt a fejemben, hogy ennem kéne valamit, de amikor benyitottam a szobámba, a váratlan látványtól minden hasonló gondolatom elszállt...
Zayn csupán egy vörös boxerben, ami megjegyzem, csodálatosan kiemelte sötét haját és bőrét, feküdt az ágyamban és mikor meglátott vadul vigyorogni kezdett. 

- Helló - mondta és közben alkarjaira támaszkodott. 

- Szia - suttogtam, majd megindultam felé, és leültem közvetlen mellé, megragadva a tarkóját szenvedélyes csókra húztam magamhoz. Lassúnak szánt csókomból egy pillanat alatt vad nyelvcsata lett, azt hittem, hogy Zayn felfal, olyan erőszakosan tapadt az ajkaimra. A pólóm nyakába markolt, és úgy húzott magához, bár már testünknek alig volt olyan pontja, ami nem érintkezett a másikéval. 

Nem, ez már nem volt elég. Piszkosul vágytam Zaynre, hogy megérezhessem, magamban.... A vágy olyan erővel sújtott le rám, hogy elvette a maradék eszemet. Zayn csípőjére ültem, mindkettőnket folyamatos ingernek kitéve. Karjaimat a nyakába akasztottam, míg ő a derekam karolta át és egyik kezével körkörösen simogatta a hátamat. A telihold beragyogta az egész szobát, Zayn haja szinte barna volt, ahogy megtört rajta a fény. Hevesen csókolóztunk, egyikünk sem akarta, hogy vége legyen ennek a pillanatnak, ezért addig nyújtottuk, amíg lehetett.
Zayn férfiassága keményen nyomódott az enyémnek, mikor ajkaimmal a nyakát halmoztam el csókjaimmal, pedig már előtte sem volt éppen nyugalmi állapotban. 

-  Életem... - sóhajtotta vágytól fűtött mély hangján, amikor megszívtam az érzékeny bőrt nyakán. Kezei megszorították a derekam, mikor a füle alatt piros foltokat hagyva követtem nyelvemmel a nyaka ívét egészen a kulcscsontjáig. Zayn megemelte a fejem, hogy a szemeibe tudjak nézni és ujjait óvatosan végighúzta az ajkaimon. 

- Szeretlek - suttogta, miközben lágyan összevonta a szemöldökeit. Lassan a pólóm alját megfogta, majd mint aki engedélyt kér nézett a szemembe. Beleegyezően bólintottam és közben apró mosolyra húztam a számat. Hatalmas kezeivel egy mozdulattal áthúzta a fejemen a pólóm és már a meztelen felsőtestemet simogatta, úgy tapadt az ajkaimra. Hosszú ujjaival kigombolta a nadrágom és pár másodperccel később egyetlen apró boxerben ültem az ölében, lábaimat köré kulcsolva. 

- Zayn - suttogtam a szájára - vágyom rád...

Zayn szemszöge

Niall csak nézett a szemembe, majd miután látta ledöbbent arcomat lesütötte tekintetét. 

- Ne haragudj, nem kellett volna elm...

- Ssshh - tettem a mutatóujjam a szájára - ne kérj bocsánatot, én is akarlak, Ni - mosolyodtam el - vágyok a szűk fenekedre és az élvezettől hangos nyögéseidre, amik bezengik az éjszakát. Az első pillanattól kezdve - vallomásomat hallva Niall is óvatosan elmosolyodott és apró kezei a csípőmre vándoroltak, majd lassan lejjebb és lejjebb húzta a boxerem. Hagytam, hogy csinálja, élveztem, hogy ezt teszi velem. Hanyatt fektetett az ágyon, immár teljesen meztelenül és ő is gyorsan ledobta magáról alsóját. Szégyenlősen lehajtott a fejét, mintha attól félne, nem tetszik nekem amit látok. 

- Gyönyörű vagy... - suttogtam. Még ilyen kevés fény mellett is láttam, hogy elpirul. Finoman ráült a combjaimra, aminek következtében megéreztem hosszú és nedves péniszét a bőrömön. Csodálattal rámnézett és kezébe vette kőkemény merevedésem. Vékony ujjaival úgy kényeztetett, hogy azt hittem rögtön elélvezek. Hát igen, egy gitárosnak még jó, hogy tehetségesek az ujjai... Piciny nyelvével egyetlen centit sem hagyott ki, majd óvatosan ajkait körém tapasztotta. A hatás, amikor édes szája éhesen tapadt rám, leírhatatlan volt, a lepedőbe kellett markolnom. 

Hangosan felnyögtem, mikor ráereszkedett a keményen álló férfiasságomra és pár apróbb mozdulat után fel-le mozogni kezdett rajtam. Annyira forró volt és annyira szűk...! Kéjesen felnyögött mikor a csípőmmel egy határozottat felfelé döftem, teste beleremegett a mozdulatba, így onnantól kezdve mindketten azon voltunk, hogy ismét eltaláljam a gyönyörpontját. Az agyam teljesen elködösült éreztem, hogy már egyikünknek sincs sok hátra, párat pumpáltam Niall péniszén, amikor egy borzasztó hangos és erotikus nyögés kíséretében akkorát élvezett, hogy beterítette az egész mellkasom. Abban a pillanatban az én testemet is hatalmas erejű orgazmus rázta meg, majd Niall nagyon lassan leszállt péniszemről, hatalmas nedvességet hagyva maga után. 

Hevesen emelkedő mellkassal feküdt mellém hanyatt és közben bárgyún rám mosolygott. Én még az extázis hatása alatt feküdtem teljesen tudatalatti állapotban.

Niall először csak a fejét döntötte a mellkasomnak majd teljes testecskéjével betakarva engem rám feküdt. Ráhúztam a takarót magunkra és próbáltam normalizálni a pulzusomat. 

- Ha valaki kettő napja azt mondja nekem, hogy 48 órával később ráélvezek a mellkasodra, miközben szeretkezünk, egészen biztosan kiröhögöm - motyogta fáradtan. 

- Bár már aznap éjjel elég bátor lettem volna ahhoz, hogy megcsókoljalak - suttogtam és szőke tincseit kezdtem simogatni - gyönyörű  a dal amit játszottál... 

- Örülök, hogy tetszett - morogta Niall - tulajdonképpen a Te dalod, Rólad szól minden egyes szó.... - ásított egy hatalmasat.

A szívemet melegség töltötte el és végigjárta az egész testem. Niall rólam írt dalt? Hirtelen meg sem tudtam szólalni, ahogy felidéztem a sorokat. Mikor érdemeltem ki, hogy egy ilyen csodás emberrel legyek? A szemem szinte könnybe lábadt. Niall annyira érzékeny volt, mindig éreztem, hogy meg kell védenem, olyan sebezhető és ártatlan és törékeny teste még úgy is nagyon könnyű, hogy teljesen elengedte magát. 

Valószínűleg elszunyókált, mert légzése teljesen lelassult és halk hortyogás szökött ki ajkai közül. Karjaimmal védelmezően körül öleltem a hátát és egy apró puszit nyomtam a homlokára. Niall álmában megint elmosolyodott ajkai elnyíltak egymástól, cuppogott egy párat és apró kezecskéjét a karomra csúsztatta, majd megragadta és magához ölelve aludt tovább. Halkan belekuncogtam a hajába és a másik kezemmel lágyan fürtjeivel kezdtem játszani. Alig hallhatóan dalát kezdtem dúdolni, majd behunytam a szemem, de szinte fájt hogy nem láthatom, úgyhogy nem sokáig tartottam őket csukva. 

Fejecskéje a mellkasomon pihent, az arcát alig láttam, de annyira gyönyörű volt így, hogy minden vonása ellazult, csak néha szemhéjai vagy ajkai remegtek meg. Szőke tincsei kuszán tapadtak homlokára és párat arrébb tűrtem, mert belelógott egy picit a szemébe. Mellkasa minden lélegzetvételénél az enyémnek feszült, majd ahogy lassan kifújta a levegőt ernyedt el. Lábait teljesen elengedte, minden izma nyugodt volt, csak a lábujjait húzta össze párszor.
Szemeim most már fáradtan csukódtak le, és még egy utolsó jó éjt-puszit nyomtam Niall fejére. 

- Szeretlek - suttogtam. Nekem már csak ez számított. És hogy tudtam, hogy viszont szeret. Mire vágyhatnék még? 

- Zaynie... - hallottam meg halkan, artikulálatlanul a nevem - ó Zaynie, én úgy szeretlek... - motyogta álmában Niall, majd én is elszenderültem...

Sziasztok drágáim! 💕
Remélem nem várakoztattalak meg nagyon titeket! Eléggé megszenvedtem ezzel a résszel, szertettem volna, hogy TÖKÉLETES legyen és csöpögjön a nyáltól. Aztán nem tudom, mennyire sikerült ilyenre... Köszönöm, hogy elolvastad. 😘
Hamarosan hozom a folytatást!

Szeretettel: mtsniallh💖🥰

🌌INFINITY🌌- Ziall Horlik ff. [BEFEJEZETT]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang