Biliyorum benim omegaverse yazmamdan bıktınız ama seviyorum. Her zamanki gibi farklı cinsel kimlik ve cinsel yönelimden insanları hikayemde bulunduracağım.
Olay Psikiyatri Kliniğinde ve askeriye de geçecek
Ön plana çıkan iki çift var Bakushima ve Tododeku (Dekutodo)
Öncellikle ön plana çıkacak kişileri tanıtayım .
Bakugou Katsuki (Alfa) Baharat ve Karamel karışımı 27 yaşında o bir hasta.
Kirishima Eijirou (Omega) Kırmızı meyve kokusu, 25 yaşında o Yuuei hastanesinde çalışmaya yeni başlamış bir psikiyatrist.
İzuku Midoriya (Alfa) ıslak toprak kokusu, 26 yaşında o bir psikiyatrist.
Shoto Todoroki( Alfa) Nane kokusu, 26 yaşında o bir asker.
Diğer notlar
->Aoyama her zamanki gibi kitapta var evet İnterseks bir birey ( seviyorum Aoyama'yı bu yüzden bütün kitaplarımda en az bir kere adından bahsediyorum)
->Kaminari'yi Sero ile de shiplemeyi seviyorum Shinso ile de bu yüzden , kami'yi kimle görmek istersiniz.
->Sero, panseksüel
->İki alfanın birbirlerinden önce omega ortakları vardı bu yüzden bir bölümde Todomomo ve İzuocha'dan bahsedeceğim. Neticede herkesin eskiden sevdiği biri olabilir.
-Mama Mina (Erkekten kadına trans) - Camie ile
Uraraka- Tomo (Oyuncu) ile
Jirou ve Momo ile birlikte
Bütün cinsel yönelimlere ve cinsel kimliklere saygı gösterin. Karakterlerin sahibi ben değilim ama eserin sahibi benim.
Umarım keyif alırsınız.
sağlıklı kalın <3
Belki de Poligami olarak yazarım ( Hitoshi Alfa- Sero alfa ve Kami omega)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oda:207 (Omegaverse - Bakushima)
Fanfiction"Bütün dünyayı yakabilecekken senin için yanmayı göze alıyorum , doktor. "