Sosise ziua în care totul se sfârșea. Ziua în care totul avea să se schimbe. Să se schimbe în rău. Cerul înnorat prevestea ploaia ce se va năpusti asupra orașului în mai puțin de câteva secunde. Umbrele sinistre al demonilor se zăreau în depărtarea abisului, plin de secrete și minciuni. Un abis plin de mistere și răutăți. Acesta era sfârșitul familiei Hart. Astăzi, Domnul Aaron, un mare om de afaceri a decis să se mute în Saint John cu familia lui. Un oraș nou, plin de mistere întunecate ce așteaptau să fie explorate. Mistere pe care micuța Olivia le va descoperi încetul cu încetul și le va distruge. Dorințele acesteia erau mărețe. Cum tatăl ei a reușit să-i distrugă toate visele și dorințele, aceasta s-a decis să le de-a tuturor lumea peste cap. Fata cu ochii căprui, plini de sinceritate era o fată ciudată, plină de mister, căreia îi plăceau chestiile paranormale și ciudate. Familia îi era mică. Olivia și sora sa Emily, se înțelegeau foarte bine acasă. În schimb, atunci când erau în public, Emily se comporta ca și cum nu ar exista. În ciuda răutăților acesteia, fata cu păr negru, precum abanosul o credea și o înțelegea. "Cine și-ar dori să fie sora unei ciudate?" se întreba Olivia mereu.
—Emily, Liv! Să mergem! țipă bărbatul dur de jos, atenționându-și fetele de plecarea în Saint John.
Din ziua în care mama acestora a murit, totul s-a schimbat în viața lor, inclusiv tatăl singur și plin de griji. Au început să se mute non-stop pentru că orice loc în care stăteau, îi amintea omului de soția sa și îl neliniștea. Din această cauză au călătorit mult. Dar acum, simțea că totul va fi diferit. Știa că oamenii de acolo sunt niște ființe ciudate sau poate doar așa îi spuneau cărțile. Cărți prin care trăia, iubea și descoperea adevărata lume de afară. O lume în care totul era întunecat, plin de ciudățenii. Din câte auzise, tatăl ei a cumpărat un loc imens în care avea să-și înceapă o nouă afacere cu haine, sau ceva de genu. Avea să-și facă o companie imensă, plină de succes, dar ea? Ea va fi fiica ciudată, misterioasă a omului de afaceri Aaron Hart. Cel mai mare afacerist din lumea întreagă.
Casa imensă îi stârnea puținele amintiri pe care le-a avut aici. Singurătatea de aici era enormă. Totul era fără pic de sentiment. Culorile închise îți provocau un sentiment de greață și neliniște. Cu toate astea, casa era primitoare și caldă. De mai bine de cinci ani, tatăl fetelor era un om radical schimbat. Din omul grijuliu și iubitor, a devenit un om rău, plin de adrenalină și răceală. De fiecare dată, venea cu câte o târfă acasă, plină de machiaj și îmbrăcată sumar.
Curioasă, a coborât scările cu valiza în mână. Aaron și Emily așteptau în salonul imens. După ce bărbatul i-a zâmbit scurt, a ieșit din încăpere, lăsându-le singure.
—Ești gata de o nouă aventură? întrebă Emily, zâmbindu-i. Fără să scoată vreun sunet, a aprobat din cap.
O durea atât de mult să plece, și să-și lase iar în urmă viața pe care a încercat să și-o creeze aici. O durea să lase tot și să dispară, dar poate așa era mai bine. Poate asta era singura soluție să scape de trecut. Singura soluție prin care poate înfunda demonii ei interiori ce-i aduceau durerea și frica. Demoni care puse stăpânire pe Oliva în urmă cu cinci ani, când mama ei a încetat din viață. În ziua în care inima i s-a oprit totul s-a schimbat în viața și sufletul fetei, Lucifer punând stăpânire pe sentimentele ei. Avea nevoie de o soluție. O soluție prin care să-i îndepărteze și să-i izgonească din interiorul ei. Demonii trebuiau învinși doar cu puterea unui Demon, iar ea avea de gând să-l găsească, chiar dacă ăsta va fi ultimul lucru pe care îl va face.
Orele trecură, iar ora de plecare era aproape. Bagajele familiei Hart erau deja duse în vila din oraşul Saint John, din imensa şi sinistra republică New Brunswick. O provincie imensă din estul Canadei, în care se află cea mai ciudată pădure. Pădure numită Blackville şi cunoscută pentru chestiile paranormale şi ciudate care se petrec în interiorul ei. Cunoscută după o legendă antică, care susţine că acum mai bine de o sută de ani, aici, un tânăr englez , pe nume Harold călătorea în căutarea unei slujbe prin pădurea Blackville în direcţia Brunswick, Canada. Dar, odată ajuns în această pădure, englezul a găsit de lucru pe post de bucătar în echipa unor tăietori de lemne care locuiau lângă râul Dungarvon. Însă într-o bună zi, când camarazii săi erau în pădure la tăiat de lemne, şeful echipei l-a ucis pe Harold şi i-a furat toţi banii. Acesta a susținut că a fost un accident. Angajaţii l-au crezut şi au îngropat trupul englezului în pădure. Dar, din acea noapte, pădurea a fost sfâşiată de ţipete şi plânsete, care i-au făcut pe tăietorii de lemne să o părăsească în dimineaţa următoare. Din acel moment, pădurea Blackville este un loc bântuit. Fantoma lui Harold a devenit faimoasă în prezent şi localnicii i-au dat chiar un nume, The Dungarvon Whooper. Dar, neșitind adevărul, acest lucru îi stârnea şi mai mult curiozitatea micuţei cu ochii de ciocolată, făcând-o să-şi dorească din ce în ce mai mult şă ajungă acolo şi să investigheze chiar ea însăşi.
Citise mult şi descoperi lucruri ciudate, care o făceau să-şi dorească să întâlnească ciudăţenii şi mai mari. În fiecare noapte se gândea cum de ar fi să fie chiar ea în pielea personajelor ciudate, din legendele faimoase, în care se anunţau rolurile feminine, ca fiind sechestrate şi furate de demonii pădurilor, de vampiri chipeşi şi de vârcolacii sexy. Mereu şi-a dorit să simtă pe pielea ei sentimentele, durerea şi plăcerea provocată de fiinţele supranaturale, dar şi să sfârşească îndrăgostită de un asemenea specimen. Dar, ceea ce nu ştia frumoasa brunetă era că nu mereu se întâmplau lucrurile precum sunt scrise în cărţi. Aceasta nu ştia că realitatea este mult mai dură decât ea şi-ar fi imaginat vrodată.
Călătoria fusese liniştitoare, cu excepţia copilului ce se afla pe scaunul din spatele ei, care o deranjase tot timpul. "Nenorocitul!" bombăne ea în barbă, nervoasă ridicându-se de pe scaunul din avionul de primă clasă, pe care tatăl sau l-a plătit să le ducă la noua casă. Coborî din avion, privindu-şi atentă telefonul, nefiind atentă la drum.
—Domnişoarelor, maşina dumneavoastră! spuse majordomul, al cărei nume nu-l ştia.
Ura ca cineva să-i deschidă uşa, sau ca cineva să o conducă şi să se ţină după ea peste tot, dar acest lucru pe sora sa mai mare, Emily, nu o deranja. Niciodată nu o făcuse. Chiar dacă Olivia era fiica mai inteligentă, domnul Hart a făcut mereu o mare diferenţă între aceste două fete, ridicând-o pe fiica sa mai mare mereu în slăvi. Iubirea bărbatului pentru frumoasa blondă era infinită, pe când iubirea acestuia pentru micuţa Liv, era redusă. Din acest fapt, aceasta deveni o fire mai distantă, plină de gesturi nepreferate de tatăl sau, dar şi adoptând un comportament neplăcut lui.
Drumul cu maşina a fost scurt. Imediat cum a coborât din maşină, s-a îndreptat spre uşa vilei, intrând precum un fulger în interiorul casei. Plictisită şi sătulă de atitudinea surorii sale mai mari, a intrat în noua sa cameră, întunecată, curată dar fără sentiment. Aceasta avea să o împodobească cu desenele şi picturile sale sinistre, care îl înspăimântau chiar şi pe însăşi Dracul.
Veţi găsi la media trailerul cărţii. Mi-aş dori enorm de mult să vă lăsaţi şi părerile!
CITEȘTI
Secretele unui demon ||Finalizată||
Fanfiction《 Fanfiction/ Fantezie/ Dragoste》 • Necorectată• 1990. Un an în care toate ciudățeniile sunt atrase într-un singur loc! Pădurea Blackville. Un loc bântuit şi posedat de sufletul unei umbre. O umbră ce a fost sacrificată pentru a îndeplini o legen...