Orele trecu, iar copiii se apropiau din ce în ce mai mult de Vermont. Orașul îi aștepta cu mare drag, fiind gata să le ofere o nouă viață. O viață fără secrete și fără durere. Dar ce avea să se întâmple atunci când toate misterele întunecate ale pădurii aveau să iasă la iveală, neliniștindu-i pe cei doi tineri?
Secretele familiei Carson aveau să iasă în curând la suprafață, aducându-i din nou neliniștea copilei. Durerea din inima ei persista din ce în ce mai mult, dar încerca să uite. Să uite și să lase în urmă tot ceea ce începu în urmă cu cinci luni. Toată durerea trebuia să se risipească odată cu înfrângerea răului. Dar doar Dumnezeu știa ce avea să urmeze. Forțele iadului o căuta. Raiul avea planuri mari cu ea. Dar Harry era pus la mijloc. Cu întreg iadul în cap, acesta mai avea încă puterea de a se revolta și de a lupta pentru iubire... dar până când?
Privirea Olivei căzu asupra băiatului ce dormea liniștit pe scaunul din dreapta. Alura sa demonică dispărea încet atunci când demonul crud dormea, fiind înlocuită de eu aer angelic și delicat. Fața îi era luminată încet de razele greoaie alea soarelui ce se întrevedea printre nourii cenuși. Stătea să plouă. Iarna era aproape, neiertând nimic. Cu cât se îndepărta mai mult de Saint John, simțea cum trecutul ei rămânea în urmă.
La granița cu America, fata făcu un mic popas, încercând să-l trezească pe bărbatul adormit. După câteva încercări, aceasta se dădu bătută, văzând că acesta se afla undeva departe în lumea viselor. Continuându-și drumul spre noua viața, Olivia conducea cu precizie, fiind atentă la drumul lung și periculos. Dorea să ajungă în siguranță la destinație. Cu toate că încerca să se concentreze la drum, fata începu încetul cu încetul să se piardă în propriile gânduri, mintea ei fugind undeva departe. Într-un trecut, într-un vis în care era moartă.
Din cauza omului ce se afla lângă ea, copila trăi pe pielea ei cele mai dure momente din viața ei. Dusă la propria înmormântare, fata își revăzu după mult timp mama. Era frumoasă chiar și atunci. Își amintea vag, o siluetă translucidă care o tot urmărea de la depărtare. Era o femeie. O femeie îmbrăcată în negru, cu păr dens și de culoare închisă. De fiecare dată când închidea ochii, portretul umbrei prindea contur. O mai văzuse. Era prezentă în visele și coșmarurile ei de când era mititică. Fulgerător, o idee ciudată și periculoasă îi străpunse mintea. Cu un plan bine realizat, în câteva momente, Olivia acceleră, dorindu-și să ajungă cât mai repede la noua ei casă. Harry se trezi buimac, uitându-se speriat la fata ce conducea cu viteză pe autostrada umedă.
— Olivia! țipă băiatul, aceasta tresărind atunci când vocea lui groasă se făcu auzită în liniștea ce domnea în jur. Ce te-a apucat?
— Îmi pare rău... Voiam să ajung mai repede la noua noastră casă, spuse fata punând accent pe acel cuvânt care-l făcu pe bărbatul cu ochi întunecați să tremure.
Amalgamul de sentimente ce-i invadă inima în acel moment îl făcu să se simtă, pentru o singură secundă, uman. Simți cum lumina din interiorul lui începu să se amplifice, lăsând la iveală un nou comportament pe care bărbatul nu îl mai avu de mult. Trădat atât în dragoste cât și în viață de cei pe care îi iubi, umbra se închise în ea, ascunzând tot binele. Odată ajuns în iadul nesfârșit și silit la probe dureroase, demonul, pe atunci încă un adolescent, își aruncă sentimentele și bunătatea într-un loc întunecat și nedeschis al inimii lui.
Păcatele săvârșite în infern trebuiau lăsate deoparte și bine ascunse. Olivia nu avea să afle în veci trecutul dureros pe care bărbatul îl avu în adâncurile pământului. Odată aflate, totul avea să se sfârșească, iar demonul putea fi trimis din nou în locul unde ajunsese cu mulți ani în urmă.
Mașina celor doi tineri intră în Vermont, lăsând totul în urmă. Ajunși la noua casă, bruneta parcă mașina pe aleea acesteia, ieșind amândoi odată. Era întuneric. Seara se lăsă încetul cu încetul, îngropând casele în întunericul tulburător. Iarna se apropia, fumul albăstrui înălțându-se dintre crengile pomilor ca o matahală amețită, învăluind mica stradă în abundența sa. Harry luă cele două valize în mâini, înaintând cu teamă spre ușa casei. Liv era deja acolo. Cu un scârțâi sombru, ușa se deschise lăsând misterele să fie descoperite.
Veselă și bine dispusă, bruneta intră în casă privind totul cu atenție. Culorile deschise, aerul primitor și buna-dispoziție erau elementele ce acaparau încăperea. Florile naturale, geamurile cu draperii mari și colorate îi aduceau aminte cu plăcere de copilărie. Înaintând spre sufrageria ce contura frumos casa, Olivia se așeză pe canapeaua moale, întinzându-se. Harry o urmă, apropiindu-se galeș de șemineu. Lemnele groase, tăiate cu atenție, erau principalele elemente ce se odihneau liniștite, așteptând să se facă scrum. Ochii demonului se făcu roșii, din ei țâșnind durere și foc. Lemnele începu să ardă.
Privirea de gheață a fetei rămase concentrată pe jocul scânteilor ce străluceau în lumina pală a focului din șemineu. Ridicându-se încet, aceasta se apropie de șemineu, prinzându-l pe băiat de mână. Albastrul ochilor săi se întunecă instant, starea de spirit schimbându-i-se.
— Trebuie să mă ajuți! spuse aceasta amenințătoare, privindu-l în ochi.
Parcă hipnotizat de frumusețea fetei ce sclipea în lumina portocalie a scânteilor, acesta dădu din cap în semn afirmativ, aplecându-se spre ea. Își trase mâna din mâna ei, prinzându-i fața în palme. Irișii lui precum jadul emana iubirea pe care o ținu ascunsă până acum.
Buzele celor doi se contopi perfect într-un sărut lung, dulce și plin de dorință. Bărbatul o trase mai aproape, simțind cu ardoare dulcele drog ce-i invada acum papilele gustative. Mâinile tremurânde ale fetei se împleti în jurul gâtului băiatului, aducându-l mai aproape de ea. Gurile temătoare ale tinerilor se atingeau ușor, fiind atente la orice detaliu. Dorința prinse contur, iar Harry îi apucă mijlocul Oliviei, ridicând-o de la sol. Fata își înconjură picioarele în jurul taliei lui, aprofundând sărutul. Un joc tandru și pasional începe între cei doi, în care buzele și limba se luptau pentru supremație. Mușcând-o ușor, demonul primi un mic geamăt de plăcere din parte îngerului său.
Jocul plin de păcat deveni alert, provocând și mai mult extaz. Plăcerea era din ce în ce mai mare, oferindu-le celor doi prilejul de a profita din plin. Demonul rupse cu atenție tricoul fetei, aruncându-l undeva departe. Hainele începu să dispară încetul cu încetul, lăsând loc plăcerii. Săruturile și atingerile crescând din ce în ce mai mult. Băiatul o întinse pe micul covor alb din blană de animal, începând să-i sărute și să-i guste fiecare parte a corpului. Trecu mult timp de când umbra ajunsese pe culmile extazului. Pierdută în senzații, Olivia își băgă mâinile în părul lui, jucându-l.
Dragostea celor doi fu consumată într-un mod unic, lăsând loc intimității, săruturilor și iubirii. Atmosfera simțită în aer era una divină. Continuând seara iubindu-se în fața focului, pasiunea copiilor avea să ia sfârșit atunci când planul Oliviei avea să înceapă.
CITEȘTI
Secretele unui demon ||Finalizată||
Fanfiction《 Fanfiction/ Fantezie/ Dragoste》 • Necorectată• 1990. Un an în care toate ciudățeniile sunt atrase într-un singur loc! Pădurea Blackville. Un loc bântuit şi posedat de sufletul unei umbre. O umbră ce a fost sacrificată pentru a îndeplini o legen...