Pădurea Blackville. Cel mai ciudat şi înspăimântător loc de pe pământ. Un loc ce atrăgea toate ciudăţeniile şi creaturile lăsate de Dumnezeu. Un loc al cărui nume este recunoscut de tot omul de pe întreg globul. Dar un loc căruia puţină lume îi ştie adevăratul secret. Adevărata poveste. Legendele şi miturile cum că aici ar fi fost omorât un englez este doar un sfert din adevărul pe care trecătorul obişnuit îl ştia. Un adevăr îndepărtat pe care orice om de ştiinţă s-ar sacrificat să-l afle, dar nimic. Orice om sănătos şi cu minte întreagă nu şi-ar dori să stea aici mai puţin de câteva secunde, da' să mai şi rămână o noapte-ntreagă în acest loc sinistru şi posedat de umbra şi sufletul Demonului.
Un loc în care sufletele morţilor strigau şi urlau în fiecare noapte. Erau sute, ba chiar mii de oameni care au încercat să intre în această pădure şi să-i descopere adevăratul secret, dar toţi au ajuns să sfârşească omorâţi de singurătatea şi furia Dracului ce conducea această împărăţie limitată. O împărăţie de foc, în care sufletul şi inima Demonului corupea tot ceea ce omul crea.
Aici locuia el. O umbră într-o casă din mijlocul pădurii. O casă dărăpănată, construită cu sute de ani în urmă, în care tăietorii de lemne l-au omorât şi l-au abandonat într-un mormânt improvizat, săpat în spatele unui copac uriaş şi bătrân. Copac al cărui nume era cunoscut în întreag continentul, sub numele de Copacul Spânzuraţilor. Un copac în care fiecare om ce păşea în această pădure era legat şi spânzurat de crengile imense şi groase ale arborelui bătrân de mii de ani. Un arbore ce puse căpăt a mi de vieţi.
O umbră neagră ce teroriza şi înspăimânta orice copil, orice mascul şi orice femelă pe sute de mii de kilometri, dar, în mintea Domnului Hart, asta avea să se termine acum. Hotărât că tot ceea ce auzise erau doar baliverne, avea în gând să taie toată pădurea şi să se extindă pe întreaga sa lungime cu o fabrică imensă de computere, care avea să-i aducă miliarde de dolari. O afacere profitabilă, unde putea angaja cei mai pricepuţi oamneni în tehnologie şi paranormal cu care putea să-şi asigure traiul încă o mie de ani de acum înainte.
Dar cineva, mai mult ceva din acea pădure era al dracului de nemulţumită. Umbra ce poseda pădurea era nervoasă. Văzuse câţiva oameni care începură măsurătorile, dar fără să păşească pe proprietatea Demonului. Era enervat la culme de acest studiu, şi de ceea ce se va întâmplă, şi tot ceea ce se va întâmpla aici va fi uşor de gândit. Sute de suflete nevinovate vor trece în posesia lui pentru a-i lungi viaţa întunecată. Sute de litri de sânge vor fi vărsate, iar el se va hrăni, şi va rămâne veşnic tânăr şi întunecat.
" Cu cât mai mulţi, cu atât mai bine! " se gândi el, punându-şi planul la cale. Un plan ce se va sfârşi al naibii de tragic pentru orice familie al fiecărui om ce se va angaja aici. Oameni de pe tot globul vor fi aduşi în acea instituţie pe care miliardarul Hart o va crea. Oameni mai mult sau mai puţin informaţi de locul pe care se va construi HartTechnology. Cea mai mare companie de tehnologie din întreg continetul va fi amplasată pe mormântul a sute de mii de oameni nevinovaţi care au căzut pradă furiei demonului.
—Trebuie să ne pregătim de ceea ce va fi mai rău! şuieră umbra întunecată, ce privea de la geamul casei dărăpănate.
Sclavul tăcu. Umbra oftă adânc, şi se întoarse privind cu ochi negri, plin de furie prin inima sfâşiată a omului pe care îl cruțase, pentru a-i deveni aliat. Un tânăr, în vârstă de douăzeci de ani, care a fost luat de lângă familia şi iubita lui de întunericul absolut.
Ochii Demonului se făcură roşii într-o clipă. Nervos, alergă pe scări, până la parterul casei, şi ieşi pe uşă.
—Turiel! Oamenii sunt aproape! tună el, făcând copacii să-şi mişte crengile, în semn de protest.
CITEȘTI
Secretele unui demon ||Finalizată||
Hayran Kurgu《 Fanfiction/ Fantezie/ Dragoste》 • Necorectată• 1990. Un an în care toate ciudățeniile sunt atrase într-un singur loc! Pădurea Blackville. Un loc bântuit şi posedat de sufletul unei umbre. O umbră ce a fost sacrificată pentru a îndeplini o legen...