Vocea suavă a lui Harry răsuna în întreaga casă, făcând-o pe Olivia să se întoarcă cu sufletul la gură. La vederea bărbatului, aceasta făcu ochi mari, fugând în brațele lui. Îi prinse fața în mâinile sale micuțe, sărutându-l cu foc. Îl ține în brațe, nedorind să-i mai dea drumul vreodată. Îl iubea. Îl iubea foarte mult, iar asta nu putea să schimbe nimic!
—Am crezut că nu te voi mai vedea vreodată! mărturisise copila cu ochii în lacrimi.
—Nu te-aș putea părăsi niciodată, oricât de mult mi-ai putea face! Olivia... trebuie să-ți spun adevăru! spuse acesta privind-o temător în ochi.
—Și eu trebuie să ți-l spun! Te-am mințit Harry! Te-am minți pentru a afla adevărul... și l-am aflat, iar asta mi-a făcut și mai mult rău. Harry, mama mea a fost trimisă pe pământ pentru a afla cine omoară îngerii! Raziel! El îi sacrifica pentru propriile sale plăceri! Nemernicul... a încheiat el însăși un pact cu Diavolul pentru a se răzbuna pe mama și pe iubire ei pentru tata...
— Trebuie să-i spunem lui Turiel și să-l oprim pe Raziel din a mai face așa ceva!
—Am aflat deja... vocea angelică a îngerului se aude, liniștindu-i pe copii. Olivia... te rog să-mi spui de ce ai ales acest oraș ca să vă petreceți restul vieții aici?! întrebă iritat, venind în fața copilei.
— N-nu știu...
—Ba da, Olivia! Știi! țipă acesta, făcând ca lucrurile să se zguduie.
—Vermontul este portalul spre iad! țipă și ea la rândul ei, lăsându-l pe Harry cu gura căscată. Următoare bătălie va avea loc aici, în acest oraș. Vom lupta vitejește, încercând să-l învingem. Există două finaluri. Cel fericit în care Lucifer va fi învins și alungat în iad pentru totdeauna, sau cel nefericit, în care noi vom putrezi în focurile veșnice! mărturisi cu privirea seacă și goală.
O durea. Nu-și dorea să plece de aici, dar nici să fugă întreaga ei viață. Nu putea trăi așa. Era imposibil. Avea să lupte și să facă tot posibilul pentru a-l învinge pe Demonul suprem. Avea să-l distrugă încetul cu încetul, până îi va aduce sfârșitul.
Scoțând micul stilou din spatele blugilor negrii prăfuiți, aceasta încercă să procedeze la fel cum o făcu pe vreme când era în lumea fantastică. Mintea îi fu străpunsă de un desen mistic, nemaicunoscut. Desenându-și în palma ei micuță un soare cu zâmbet malefic, îl îndreptă spre fereastră, dar nimic.
— De ce nu merge? țipă confuză, încercând în continuare.
—Shhh... liniștește-te, Olivia! Runele nu funcționează mereu, mai ales cele inventate de luptătorii aleși. Tu ești unul dintre ei, copilă! Ai fost aleasă de însăși Dumnezeu, pentru a proteja aceste meleaguri! Trebuie să fii puternică și să ai încredere în spusele îngerilor ce te veghează! Vei ajunge o ființă puternică și demnă de luptă! Vei fii gata să-ți înfrunți inamicul! Turiel o liniștise, luându-i din mână stiloul fermecat.
Îi prinse mâna în a sa, desenând o mică plantă binefăcătoare. Încet, începu să-i povestească despre toate runele și despre toate puterile acestora. Copila era impresionată. Îi promise că, imediat ce avea să învețe să le folosească, îngerul avea să îi arate puterea aripilor sale magice și speciale. Era un copil special. O ființă dorită de ambele părți... moartă. Cu puteri necunoscute și neexplorate, Olivia putea crea cu magia ei, o nouă lume. Una mai bună și mai curată. O lume neîmpânzită de demoni, de creaturi și de durere.
Harry se apropie de iubita lui, promițându-i că o va învăța tot ceea ce trebuie să știe despre luptă, putere și magie. Imediat ce aura îi va fi găsită, copila avea să fie cea mai puternică ființă din cele trei lumi. Turiel plecă, lăsând cei doi copii singuri pentru a-și petrece ultimele zile împreună. Pe lângă un antrenament dur, Olivia da îndura mult mai multe. Crescută în puf, abia acum viața îi arătă cine este ea cu adevărat. Dezvoltându-se cu ajutorul cărților, copila știa că sfârșitul ei va fi fericit. Așa se întâmpla mereu. Iubirea și lumina învingea de fiecare dată... dar micul detaliu pe care fata îl uita era adevărul... lumea reală și pericolul pe care aceasta îl avea în față. Uita cu desăvârșire faptul că viața reală era mult mai periculoasă și mai dură.
—Liniștește-te, iubito! Totul va fi bine! Îți promit! îi șopti Harry în ureche, îmbrățișând-o strâns.
—M-am săturat de promisiuni, Harry! Totul va fi rău! Va fi atât de rău... Nu sunt în stare nici să aprind o amărâtă de rună! Să lupt împotriva diavolului va fi... de nedescris! Probabil Raziel mă va ucide înainte de a începe lupta! spuse nervoasă, plângând în brațele mari ale demonului ce în urmă cu câteva luni o vâna, pentru a o ucide.
***
—Planul nostru a fost distrus! Nu ești bun de nimic, arhanghel opărit! țipă Lucifer, plimbându-se dintr-un loc în altul al casei părăsite în care se afla cu inamicul suprem.
N-ai fi crezut vreodată că vei vedea un înger și un demon laolaltă, încercând să pună în aplicare unul dintre cele mai degustătoare și jalnice planuri. Din partea răului, da... dar un înger care încerca să-și omoare semenii pentru răzbunare... asta era ceva de nedescris.
—Îmi pare rău, dar n-am știut că nenorocitul de Turiel avea să vină și să-și scoată eleva din rahat! spune ațintindu-l cu privirea. Trebuia să o omori când ai avut ocazia! urlă arhanghelul la rândul său, dărâmând masa din fața lor.
—Așa sunteți voi toți acolo? De când am plecat eu ați început să vă prostiți, jur! Parcă sunteți niște copilași. Niște pioni idioți pe care îi manevrează tata cum dorește! tună acesta nervos de întreaga situație.
Așezându-se lângă Raziel, diavolul orbit de putere, încearcă să pună cap la cap cele întâmplate, pentru a distruge ființa ce avea să-i ia locul. Odată copila lui Gladdis și a lui Mark trimisă în iad, aceasta putea acapara întregile creaturi, întorcându-le împotriva lordului. Cu o putere contopită, Olivia putea distruge întreg universul.
Demonii începu să părăsească iadul, căutând în fiecare colțișor al lumii, copilul ce se născu cu mulți ani în urmă pentru a-l omorî. O întreagă flotă fu trimisă de Azazel, pe urmele fetei și ale protectorului său, Harold Styles. O umbră întunecată ce dominase iadul cu ani în urmă.
În timp ce toate creaturile o căutau, Olivia suferea din ce în ce mai mult. Puterea din interiorul ei începea să o macine, provocându-i dureri îngrozitoare. Ridicându-se pentru a lua aer proaspăt, fata căzu, făcând contact cu podeaua rece și veche. Sângele de un vișiniu închis, începu să-i curgă cu repeziciune din nas, provocându-i greață și amețeală. Ochii albaștrii i se închise, nedorind să se deschidă vreodată.
CITEȘTI
Secretele unui demon ||Finalizată||
Fanfiction《 Fanfiction/ Fantezie/ Dragoste》 • Necorectată• 1990. Un an în care toate ciudățeniile sunt atrase într-un singur loc! Pădurea Blackville. Un loc bântuit şi posedat de sufletul unei umbre. O umbră ce a fost sacrificată pentru a îndeplini o legen...