Liniștea domnea în întreaga pădure. Războiul contra demonilor se terminase. Olivia și Harry ieși învingători, dar ăsta era abia începutul. De acum avea să urmeze mult mai mult rău și mult mai multă durere. Răzbunarea îngerilor avea să fie fatală. Raziel avea planuri mari cu micuța fata. Planuri și gânduri rele. Avea să o prindă și să o facă să plătească pentru toate păcatele mamei ei.
Ceea ce nimeni nu știa era poveste de dragoste interzisă dintre Gladdis și Raziel. Bărbatul o iubi mult acum mulți ani. Când aceasta fu trimisă pe pământ pentru a-și îndeplinii misiunea, femeia s-a despărțit de arhanghel, pentru a nu-l răni. Odată ajunsă aici, femeia cu chip angelic se îndrăgostii de inamic. Neputând să se opună iubirii, femeia făcu cel mai mare păcat. Pe micuța Olivia. Născută din focurile iadului și lacrimi angelice, Olivia avea să fie inamicul tuturor.
Cu un trecut necunoscut și plin de mister, fata crescu ca un copil normal, nefiind găsită de nici o parte. Dar asta luă sfârșit în urmă cu câteva luni când aceasta ajunse aici. Un loc care-i distruse viața. Acum, din păcate, trebuia să plece și de aici, pentru a nu fi găsită și omorâtă de îngerii dornici de răzbunare.
Nu știa cum a ajuns aici. Cum a ajuns la mijloc. La mijlocul unui război colosal dintre bine și rău. Dar, acum, ca niciodată, cele două părți aveau un punct comun. Distrugerea copilei.
În rai era haos. Pe pământ era suferință, iar în iad domnea frica și durerea. Fără un rege atotputernic care să-i protejeze și să-i sacrifice, micii demoni erau neliniștiți. Neștiind ce avea să urmeze, micile creaturi începu să se răscoale, provocând pagube mari. Lucifer lipsea. Harry lipsea și el din împărăția focului, aceasta fiind lăsată de izbeliște. Comandantul armatei, al suferinței și al durerii, Azazel, începu să facă legea printre ființele condamnate. Acestea se răsculaseră. Nu le plăcea că demonul condamnării să ajungă la putere.
În rai, Turiel împreună cu frații săi, îl țineau cu greu pe Raziel pentru a nu aduce condamnare lor. Acesta parcă înnebunise. Dorea cu toată ființa lui să plece pentru a se răzbuna. Pe pământ, Harry și Olivia era îndurerați de pierderile avute. Micuța copilă își căută tatăl peste tot, dar în zadar. Odată ce Lucifer dispăru, și Aaron o făcu. În schimb, trupul neînsuflețit al surorii ei vitrege fu înmormântat și plâns de fata cu păr negru.
În toate cele trei locuri predomina durerea, haosul, suferința și neliniștea.
Copiii se întoarse acasă, împachetând tot ce mai aveau. Chiar dacă cei doi erau două ființe supranaturale, trebuiau să-și continuie viața. Să găsească un oraș nou și să înceapă o nouă viață. Împreună. Chiar dacă Harry nu-i mărturisii niciodată aceste lucruri fetei, acesta o iubea. Frica de a o pierde și de a rămâne singur îl speria de-a binele. Ea era jumătatea lui și trebuia să o protejeze. Chiar dacă făceau parte din lumi total diferite, amândoi fusese odată persoane importante în viața familiei lor.
Băgă valizele cu haine în portbagajul mașinii, apoi plecă, lăsând tot în urmă. Viața lor nu putea fi normală. Ei nu puteau fi normali, dar aveau să încerce. Aveau să-și continue viața departe de durerea din Blackville și de ciudățeniile ce le deținea.
Vermontul îi aștepta cu mare drag, fiind gata să-i găzduiască. Înainte să plece, Olivia opri toate acțiunile firmei, toate construcțiile și vându casa în care stătu cele cinci luni. Compania familiei Hart fu vândută cu câteva zile ca haosul să înceapă. Pornind la drum, Harry dădu drumul casetofonului, lăsând muzica vechie să le umple urechile. Aveau să urmeze opt ore lungi și inconfortabile pentru cei doi tineri, ce acum își începeau viața "adolescentină".
— Sper ca totul să fie bine acolo! vocea groasă a lui Harry se auzise, spărgând liniștea ce domnea în mașină.
— Casa este pregătită. Totul va fi perfect! Îți promit! spuse Olivia luându-și privirea de la drum câteva secunde pentru a-și privi în ochi iubitul.
Admirația față de el creștea pe zi ce trecea. Iubirea din inima ei era prezentă și resimțită la fiecare moment în care aceasta îl vedea, îl auzea sau îl atingea. Întunericul din sufletul lui se diminua, făcând loc luminii și pasiunii. Un înger, un demon și un sărut otrăvit le definea viața blestemată pe care aveau să o înceapă.
Melodiile vechi alea trupei Kansas îi trimiteau în trecut. Într-un trecut îndepărtat unde binele și răul erau veșnici inamici. Până în anul mârșav în care forțele iadului şi ale raiului s-au combinat. Atunci începu totul. Adeseori, Olivia se întreba cum ar fi fost dacă cei doi nu s-ar fi întâlnit niciodată. Dacă părinții ei rămâneau dușmani eterni, luptând unul împotriva celuilalt. Dacă rău și binele nu s-ar fi contopit niciodată, acest război nu avea să continuie.
— La ce te gândești, iubito? întrebă bărbatul cu glas domol, încercând să destindă atmosfera.
— La trecut, la prezent, la noi... Totul e așa greu Harry. Viața mea s-a schimbat radical în doar cinci luni de zile. În aceste luni pur și simplu am aflat că toată viața mea a fost o minciună. Că tatăl meu nu este Aaron Hart. Că eu nu sunt fiica marelui afacerist, Aaron Hart. Că părinții mei au fost, sunt, înger și demon. Că cerul mă vrea moartă. Pământul nu mă vrea nici cum, iar iadul dorește să mă distrugă. Nu știu cine sunt, ce sunt sau de unde vin. Cum arată părinți mei, cine a fost mama și cine a fost tatăl meu înainte să moară. De ce era el pe pământ în acea vreme. De ce mama mea a fost trimisă aici. De ce și de ce... Sunt întrebări ale căror răspunsuri nu le am. Nici eu... nici tu, nici nimeni, spuse oftând, încercând să nu plângă.
— Le vom afla curând, iubito! Vom afla tot! Vei afla tot ceea ce trebuie să aflii... la momentul potrivit, șopti încet, prinzându-i mâna sa mică în a lui.
Secretele pe care Harry le știa erau tulburătoare. Ascuns în colțurile întunecate ale iadului, umbra a aflat tot ceea ce era de știut despre cele două persoane. Gladdis și Mark erau subiecte de discuție în fiecare zi. Cine ar fi zis vreodată că în iad nu există bârfe? Antrenat de Azazel, băiatul află multe secrete nimicitoare pe care tatăl biologic al Oliviei le ascundea. Misterele pe care iadul le putea deține erau infinite. Ajuns în frunte, Harry începu să-și construiască o personalitate în adâncurile pământului. Odată urcat în slavi, acesta biciui tot ceea ce se afla pe masa lui de tortură. Atunci când marile personalității ale iadului, Gladdis și Mark, ajunse la mâna lui, băiatul stoarse de la cei doi toate amănuntele. Cu un trecut bine calculat, Mark fu decăzut din cea mai înaltă funcție imediat ce se întoarse de pe pământ, înfrânt de dragostea pe care i-o purta necontenit frumoasei femei.
CITEȘTI
Secretele unui demon ||Finalizată||
Fiksi Penggemar《 Fanfiction/ Fantezie/ Dragoste》 • Necorectată• 1990. Un an în care toate ciudățeniile sunt atrase într-un singur loc! Pădurea Blackville. Un loc bântuit şi posedat de sufletul unei umbre. O umbră ce a fost sacrificată pentru a îndeplini o legen...