Epilog

432 66 6
                                    

     Pădurea împânzită de o ceață groasă şi dură, se odihnea liniştită după atâția ani. După sute de ani în care fu găzduită de sufletul apus al bucătarului sacrificat. Odată găsită liniștea și adevărata iubire a acestuia, pădurea își regăsi liniștea, la fel ca întreaga planetă. 

      Odată cu aruncarea copiilor în focurile arzătoare ale iadului, totul reveni la normal. Familia Hart încă trăia liniștită în frumosul New York, fără a-și aminti vreodată de copila înzestrată cu puteri blestemate. 

       Pe pământ domnea liniştea, precum şi în ceruri. O singură ființă suferea în tăcere, dorindu-şi cu ardoare să-i salveze pe cei doi copii. Copii ce deveni adulți şi îşi întemeiă o familie. O familie pe care Lucifer trebuia să o accepte. Ajunsă în iad, Olivia preluă comanda, în timp ce Harry deveni Lordul Suprem al durerii.
       
      Cu un viitor distrus, o familie destrămată şi multe vise aruncate precum nişte cârpe, Olivia îşi contură propria viață. O viață cu greu acceptabilă, dar nu şi pentru ea. Copila deveni o adevărată femeie, ce luă viața demonilor în propriile mâini, creându-le un viitor. La scurt timp după părăsirea pământului, fata rămase însărcinată, devenind mama unui băiețel minunat, cu puteri deosebite. Așa cum mărturisi în timpul luptei, Lucifer ajunse în purgatoriu, luptându-se pentru viața sa.  Fiind cunoscută, Olivia și-a regăsit părinții biologici, trăind împreună. Înzestrată cu puteri nemărginite, fata restabili ordinile în abisul fără fund, devenind stăpână peste întreg ținutul. Cu o datorie complexă, aceasta părăsi într-una din zile iadul, ajungând pe pământ. 

      — Ești sigură că totul va fi bine? întrebă Turiel, privind-o cu mare admirație. 

       — Desigur! Toți se vor descurca. Cât am fost aici, nu am putut rezolva nimic, dar acum... Acum pot face orice îmi doresc. Oamenii ce m-au crescut cu drag, nu merită să sufere! Le vreau tot binele, de aceea, voi face ca mama mea, Diana, să nu fi murit niciodată. 

     — Olivia, este posibil ca această femeie să nu te fi uitat vreodată! Va fi confuză și se va simți în plus mereu! Te rog! Nu te juca cu viața oamenilor! îngerul mărturisi indignat.

     — Nu! Măcar atât să pot face! spune, iar cu câteva cuvinte magice rostite, mama fetei, reajunse în lumea muritorilor. 


            Văzând că totul era bine, aceasta se reîntoarse în iad, continuându-și domnia la brațul micului rege Harold Styles. 

                                                                                                     Sfârșit!


Secretele unui demon ||Finalizată||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum