Miután megmutatták, hogy kit kell kihallgatnom kicsit meglepődtem ugyanis senkit sem láttam a cellában. Gyorsan felmentem.
- Elnézésúket kérem de sajnos nics a cellájában a kihallgatandó.- Mondtam halál nyugodt hangon habár egy kicsit érdekesnek találtam a helyzetet.
- HOGY MIVAN??- Kérdezték üvöltve kórusban.
- Jól hallották. Kérnék egy személyleírást és egy felvételt róla.- Hadartam el nekik a szükséges dolgokat.
- Minek az neki?- Kérdezte Natasha suttogva Stevetől.
- Azért kell, hogy le tudjam nyomozni.- Adtam magyarázatot a még fel sem tett kérdésre. Elővettem a szemüvegemet feltettem és beszélni kezdtem.
-E.M.I.L.Y- Szólítottam meg a mesterséges intelligenciámat.
- Kérek az elmúlt 2 órából minden felvételt a toronyból azon belül is a 86-os cella kameráiról.- Beszéltem még mindig az MI-hez ami már tette is fel a szemüveg monitorjára az információkat és felvételeket amiket kértem. A többiek még mindig földbegyökerezett lábbal álltak előttem értetlen arckifejezéssel meredve rám. Én erre csak megforgattam a szemeimet és néztem az apró monitoromat a lencse helyén.
- Mi a probléma? Nem csak Starknak van mesterséges intelligenciája. Mellesleg jobban megerősíthetné a tűzfalat és az alap védelmet is. Így szinte bármelyik pillanatban lekapcsolhatják P.É.N.T.E.K-et és át vehetik a torony és a páncélok felett az irányítást.- Szóltam a zseninek aki csak szájtátva nézett engem miközbe én kivetítettem magunk elé hollogrammosan a férfi aktáját ami nagyon is ismerős volt nekem. Amikor megnéztem az aktán szerepelő nevet nagyon meglepődtem. Ugyanis az akta elején egy igazán ismerős rég nem látott nem kívánatos személy neve kapott helyet ami nem más volt, mint: Kai Parker.
- Én most ha megbocsájtanak telefonálok párat.- Miután kiléptem a toronyból azonnal tárcsáztam Kait aki mint sejtettem nem vette fel. Hogy én mégis miért gondoltam, hogy e pszichopata Gemini boszorkány fel fogja nekem venni a mobiltelefonját!? Akkor jöhet a B opció. Azaz Damon és Bonnie. Damon pár csörgés után fel is vette.
- Hello mini Klaus! Miért van az az érzésem, hogy egy pszichopata Gemini bosziról akarsz beszélni?- Köszönt bele a telefonba.
- Holnapra legyen az egész csapat New Yorkba. Szia.- Köszöntem el komoly hangon és már tárcsáztam is a másik számot.
- Szia!- Köszönt bele Rebekah vidáman a telefonba.
- Helló!- Szóltam bele komoly hangon.
-Gyertek vissza New Yorkba az egész családdal minnél hamarabb ha lehet legyetek itt holnapra és hozzátok Davinát is. Nagyon fontos! Szia!- Köszöntem el. Ő is elmotyogott egy szia féleséget és még azt hallottam, hogy azt mondja sietnek. Ezután vissza mentem a toronyba és továbbra is komolyan meredtem magam elé. Fel mentem a szobámba és a szekrény aljába raktam a vértasakokat amiket még tegnap szereztünk a közeli vérbankból. Gyorsan elő vettem a varázskönyvemet ami ha nem rendelkezel természetfeletti erővel akkor leszakadna a karod ha megpróbálnád felemelni. Még van 2 ilyen könyvem de azokat otthon hagytam még jó, hogy ebben van benne az álcázó bűbáj és, hogy boszorkány nyelven van írva. Miután ezzel megvoltam még ettem egy kevés 0+-at, elmentem fürdeni és lefeküdtem aludni.😊 Sziasztok! Meghoztam a negyedik részt remélem tetszett. Sziasztok!😘
YOU ARE READING
Triblid a bosszúállóknál
FanfictionEz egy Vámpírnaplók, The Originals és Bosszúállók ff. lesz. Ez lesz az első könyvem így ha kérhetem legyetek velem elnézőek. Helyesírási hibákért előre is bocsánatot szeretnék kérni. 2021. május. 15-