Part 10

596 26 0
                                    

   Hirtelen egy szobában találtam magam. Egy olyan szobában ami jobban hasonlított egy társalgóra mint sem szobára. És ekkor be lebegett a szobába egy idősödő férfi körszakállal.
-Ki maga?- Kérdezett rá egyböl arra ami érdekelte őt.
- Elisabeth Mikaelson vagyok. Magában kit tisztelhetek?- Kérdeztem vissza hidegen bár belülről fúrdalt a kíváncsiság.
- Dr. Stephen Strange vagyok. Érdekes. Régen jártam itt de akkor még maga nem tartózkodott e szentély területén. És legfőképpen nem lógott a nyakában egy végtelen kő. Szia köpeny. Látom végre kiválasztottál valakit.- Intettem oda a levitáció köpenyének aki a Dr. hátán ékeskedett. Ő is viszonozta ezen gesztusomat mire Dr. Strangetől kaprunk egy értetlen pillantást.
- Régi barátom.- Válaszoltam meg fel nem tett kérdését.
- Minek köszönhetem látogatását?- Kérdezte mire rá vezettem tekintetem.
-Az idő kövéről van szó.- Kezdtem bele azonban a férfi közbevágott.
- Ha el akarná lopni figyelmeztetem az nem igen fog menni és ha meg is ölne. Egy halott varázsló bűbáját nehéz megtörni.- Figyelmeztetett mire csak egy igen érdekes arc kifejezés volt a válaszom.
- Nem áll szándékomban ellopni e nagy hatalommal rendelkező tárgyat. Inkább a védelmére kelnék ugyanis a közeljövőben meg foglyák próbálni el szipolyozni ezen kő hatalmát. Egy olyan boszorkány jön el az idő kövéért ki csupán egy nézésével is meg ölhetné. Ahogyan én is tehetném de mivel békés szándékkal érkeztem és nem áll szándékomban ártani magának nem teszem.- Jelentettem ki.
- És elnézést vissza hozná kérem a barátaimat?- Kérdeztem mire csak megnyitott egy portált a levegőben amiből kizuhant Freya és Davina.
- És hogyan szeretnék megvédeni a követ? Szerintem én is meg tudom védeni.- Miközben e mondatok hagyták el száját kihallottam nemi arroganciát is a hangjából.
- Azt már gondolom tudja, hogyan kell használni más tárgyakon a kő erejét.- Itt egy bólintással jelezte, hogy tudja mire gondolok és már próbálta is.
- De arra még sejtésem szerint nem sikerült rájönnie, hogy a kő erejét magán a kövön is lehet használni. Ez a technika azt mutatja meg, hogy mi fog vagy mi történt már meg a kő 10 méteres körzetében. Ha utánam csinálja a mozdulatsort akkor meg is mutatom.- Ajánlottam fel a próba lehetőségét. Vonakodva de beleegyezően bólintott.

♡ E közben a toronyban:♡

   - Játszunk már valamit annyira unatkozok.- Szólalt fel a csöndes társaságból Wanda.
- Rendben, de mit?- Kérdezte most a kapitány.
- Mondjuk egy felelsz vagy mersz?- Ajánlotta az ötletet Tony...

😊 Sziasztok! Ne haragudjatok azért mert így eltűntem. Csak nagyon fáradt voltam az utóbbi időben. Most itt hagylak titeket egy kicsit kétségek között de ne aggódjatok nem sokáig.... remélem. Na de az a lényeg, hogy nagyon köszönöm az eddigi megtekintés számokat és a vote számokat is. Nagyon. És remélem tetszik nektek eddig a könyv de ha van valami tanácsotok akkor azt nagyon megköszönném ha írnátok mert még nagyon kezdő író vagyok. Sziasztok.😘

Triblid a bosszúállóknálحيث تعيش القصص. اكتشف الآن