Part 3

883 36 0
                                    

Másnap reggel korán kellett kelnünk, hogy időben el tudjunk indulni. Miután megreggeliztem és el intéztem a többi teendőmet is már csak a többiekre kellett várni. Legelőször apa majd később a többiek is megjöttek és már indulhattunk is. (Nem tudom, hogy hogy és mennyi idő az út ezért azt a részt átugrottam bocsi szerk.)
.........

Miután odaértünk a városba béreltünk egy kocsit és el mentünk a bázisig. A bázisnál meglepetésemre már Fury igazgató az épület előtt várt ránk. Bár ha a S.H.I.E.L.D.-ről van szó ez nem meglepő.- Jó napot Fury igazgató örülök, hogy látom.- Biccentettem a férfinek.- Mikaelson ügynök örülök, hogy megérkeztek. Nyilván önök a Mikaelson család örülök a találkozásnak én Nick Fury vagyok a szervezet igazgatója.- Mutatkozott be. Miután meg volt a bemutatkozással megmutatták nekünk a szobáinkat. Én már párszor jártam itt így nekem már nem igazán kellett mutatni az utat. Miután megkaptuk a szobáinkat és lepakoltunk elmentünk várost nézni. Az egész hét ilyen nyugodtan telt de természetesen esténként elintéztem a papírmunkát mert azért mégiscsak dolgozok. Elérkezett az a nap amelyiken a családom haza megy New Orleansba én pedig megtudom, hogy hol kell majd dolgoznom. A nap ha minden a terveim szerint alakul akkor csak egyszerűen kiszedek mindent a fogolyból és már holnap mehetek is haza.- Megérkeztünk.- Szólt hátra a soför mi pedig Furyval kiszálltunk és elindultunk az épület felé.- Fury igazgató lehetséges az, hogy idehívja az épület tulajdonosát?- Kérdeztem mire fúrcsán nézett rám.- Meg kellene beszélnem vele néhány dolgot mielőtt bemegyek.- Magyaráztam mire csak megadóan sóhajtott ezzel jelezve, hogy elintézi. 5 percbe sem telt bele Fury már vissza is tért egy nála alacsonyabb barna hajú körszakállas férfival.- Jó napot.- Köszöntött majd a kezét nyújtotta felém.- Tony Sark vagyok ha esetleg nem tudná.- Mutatkozott be egy kis arroganciával a hangjában ami nekem nem igazán tetszett de azért illedelmesen elfogadtam a felém nyújtott kezét és egy kézrázás után én is bemutatkoztam.- Elizabeth Mikaelson vagyok én vagyok az aki ki foglya hallgatni a foglyot.- Mutatkoztam be én is.- Beszélhetnénk négyszemközt ha kérhetem?- Kértem meg a férfit mire az csak bólintott egyet beleegyezése jeléül. Miután halló távolságon kívülre értünk méjen a szemébe néztem és így szóltam.- Miután az ajtóhoz értünk invitáljon be. Ebből a beszélgetésből emlékezzen arra, hogy én megkérdeztem, hogy egyedül építette e ezt a tornyot és megkértem arra, hogy majd valamikor beszéljünk esetleg a laborban a tudományról.- Miután ezt befejeztem ő megismételte csak mosojogva vissza sétáltunk Furához és az ajtó felé vettük az irányt. Mikor odaértünk az ajtóhoz Tony így szólt.- Kérlek gyere be Elizabeth.- Invitált be az épületbe. Miután bementünk elmentünk a liftig majd az kinyílt mi beléptünk rajta, Tony megnyomta a megfelelő gombot. Miután kinyílt az ajtó mi kiléptünk rajta és megláttam egy szép nappalit ahol a Bosszúállók teljes csapata állt.- Jó napot.- Köszöntem egy biccentésselés ezután Fury kezdett el beszélni.- Ő itt Elisabeth Mikaelson ő fogja kihallgatni a foglyot. Nem ajánlatos felidegesíteni ez főképp magának szól Stark.- Mutatott Tonyira a szemkötős férfi.- Ugyan már Fury még maga sem látott idegesnek.- Szóltam oda a felettesemnek.- Nem akkor a múltkori mi volt?- Kérdezte egyre idegesebben.- Ó tudom melyik incidensre gondol de az még csak a közelében sem volt az idegességnek.- Nyugtattam meg vagy is nyugtatásnak szántam de nem annak hatott.- Jó tudni.- Mormogta az orra alatt. Nyílván úgy akarta mondani, hogy ne halljam de mint tudjuk legalább 3 kilóméteres körzetben mindent meghallok.- Akkor most rajtunk a sor a bemutatkozásban.- Állt meg előttünk Steve Rogers.- Arra semmi szükség ugyanis én mindent tudok magukról.- Szóltam közbe.- Körbevezetésre sem lesz szükség. Csak annyi lenne a kérdésem, hogy hol van a fogoly akit ki kell hallgatnom?!- Kérdeztem érzelemmentes hangon.

😊 Sziasztok! Mára elhoztam a harmadik részt is remélem tetszett és azt is remélem, hogy kíváncsiak vagytok a következő részre. Várom a kommenteket, hogy tetszett e az eddigi történet avagy nem és nagyon szívesen el fogadok tanácsokat is ha valakinek van a történettel kapcsolatosan. Kérdéseket is nyugodtan írjatok ha tudok válaszolok rájuk. Sziasztok.😘

Triblid a bosszúállóknálDonde viven las historias. Descúbrelo ahora