Part 23

225 14 1
                                    

2 óra elteltével vissza mentem a konyhába egy kávéért ugyanis az elmúlt időszak nem volt valami pihentető. Mikor leértem a konyhába Stevet ott találtam, így hát újra rákérdeztem arra amire nem kaptam választ.
  -Steve!- szólítottam meg a férfit.
  -Mondd- adta tudtomra, hogy mondhatom amit akarok. Azt hitte bocsánatot kérni jöttem. Remélte, hogy megjön az eszem és beszélek neki a titkaimról. Rosszul hitte.
  -Találtatok valamit?- kérdeztem higgadtan. Válaszul csak megrázta a fejét. Ezt nem hiszem el. Majd megkérdezem Bonniet is.
  -Köszönöm a segítséget.- mondtam majd kimentem a konyhából a kávéval a kezemben amit idő közben csináltam magamnak. Éppen felfelé tartottam a lépcsőn mikor valaki elsuhanó mellettem.
  -Pietro! Lassabban- ordítottam utána. Mire már előttem is termett.
  -Csak irigykedsz.- vigyorgott rám idegesítően.
  -Mégis mire lennék irigy?- kérdeztem.
  -Te nem tudsz ilyen gyorsan futni princezna.- kacsintott rám.
  -Még gyorsabban is. És nem vagyok hercegnő.- sziszegtem neki.
  -Rendezzünk futóversenyt és meglátjuk melyikünk gyorsabb.- mondta kihívással a hangjában.
  -Majd máskor kölyök. Dolgom van.- válaszoltam és indultam volna ha nem ránt vissza.
  -Kölyök?- kérdezett vissza a becenévre.
  -21 vagyok és szerintem te csak 17 szerintem kettőnk közül te vagy a kölyök.- mondta majd elengedte a karom.
  -Te nem is tudsz róla?- kérdeztem.
  -Ugyan miről?- kérdezett vissza.
  -Én 38-szor idősebb vagyok mint te.- mondtam majd őt is faképnél hagytam.

Triblid a bosszúállóknálWhere stories live. Discover now