Másnap miután felkeltem és megittam egy tasak vért lementem a konyhába és mivel szerencsére még nem volt ébren senki. Így készítettem egy adag kávét és teát kiöntöttem azokat a bögrékbe, a tea azért kellett mert tudom, hogy a kapitányra nem hat a kávé így nem szokott inni belőle illetve tudomást szereztem arról is, hogy egy bizonyos Pietro nem ihat kávét így neki kakaót készítettem illetve raktam rájuk egy egy melegen tartó bűbájt. Felmentem a szobák részlegéhez és kihallgattam, hogy ki melyik szobában van. Bementem Elijah szobájába és elkezdtem ébresztgetni őt.
- Elijah ébredj.- Rázogattam még mindig mire elkezdte nyitogatni szemeit.
- Les autres devraient être réveillés pour que nous puissions commencer à chercher Kai dès que possible. Car s'il est ici, il découvre pour quelle raison il a pu en attirer plusieurs surnaturels pour la même raison. Et comme il n'y a évidemment pas d'arbre comme la némétone ici, je pense que nous devons chercher autre chose. Et si nous ne trouvons pas ce psychopathe Kait à temps, quelque chose de mauvais peut en sortir. (Fel kellene ébreszteni a többieket, hogy mihamarabb nekikezdhessünk Kai keresésének. Mert ha ő itt van kitudja mien oknál fogva lehet, hogy több természetfelettit is idevonzhatott ugyan az az ok. És mivel itt nyílván nincs egy nemetonhoz hasonló fa így úgy vélem mást kell keresnünk. És, ha nem találjuk meg idejében azt a pszichopata Kait akkor valami rossz is kisülhet a dologból.).- Hadartam el franciául mivel itt még vannak kamerák és én félig francia vagyok anyái ágról a családom meg tökéletesen beszéli e pompás nyelvet.
- Rendben nyugodj meg Lisa. Mindent meg oldunk és máris össze hívjuk a családot.- Mondta és közben szemével azt kérdezte, hogy miért franciául kommunikáltam. Mire én válasz képpen észrevétlenül a kamerák felé intettem a fejemmel. Megvilágosodás látszott arcán és szeméből minden fáradtság eltűnt. Elkezdett franciául beszélni hozzám.
- Très bien. Je réveille les autres, tu éteins pendant ce temps les caméras de nos chambres à travers tes lunettes. Rendez-vous dans la cuisine dans dix minutes. (Rendben. En felébresztem a többieket te addig a szemüvegeden át iktasd ki a szobáinkban lévő kamerákat. Tíz perc múlva a konyhában találkozunk.).- Fejezte be mondatot mire én felvettem a szemüvegemet és már a szobám felé haladva adtam az utasításokat E.M.I.L.Y-nek.
- E.M.I.L.Y. iktasd ki a 86-os szobától a 97-es szobákban a kamerákat.- Ezeket az instrukciókat is olyan halkan mondtam, hogy még csak esélye se legyen bárkinek is hallani. Szép lassan le telt a tíz perc és én elindúltam lefelé a konyhába. Megnyugodva láttam, hogy a kávés, teás illetve kakaós bögrék már nincsenek az asztalon. Mikor észrevettem, hogy a csapat akiket hívtunk Elijahval már lent tartózkodik halkan magam elé suttogtam és mivel minden boszorkány mellett volt egy vámpír vagy vérfarkas és tudatában voltam annak, hogy mind hallanak vagy tolmácsoknak nekik elkezdtem a mondandómat.
- Mindenki találjon magának egy sűrgős dolgot amivel tudja leplezni, hogy miért megyünk a szobámba a megbeszélésre.- Miután mindenki bólintott beleegyezése jeléül én kezdtem a sort a hazugságokkal.
- Én elmegyek intézni néhány másik ügy papírjait. Elijah tudnál segíteni nekem jól jöhet még a szakmai értelmed.- Néztem az említett felé.
- Ez csak természetes.- Kezdtünk el kifelé sétálni a konyhából.
- Szóval melyik ügyről is lenne szó?- Kérdezte jelezve a többieknek, hogy ők jönnek miközben fent tartotta az álcánkat.😊 Sziasztok! Még us hoztam a következő részt remélem tetszett. Mára csak ennyivel tudtam szólgálni viszont a következő rész eseménydúsabbnak fog bizonyúlni. Sziasztok.😘
DU LIEST GERADE
Triblid a bosszúállóknál
FanfictionEz egy Vámpírnaplók, The Originals és Bosszúállók ff. lesz. Ez lesz az első könyvem így ha kérhetem legyetek velem elnézőek. Helyesírási hibákért előre is bocsánatot szeretnék kérni. 2021. május. 15-