Miután elvégeztem teendőimet és elfogyasztottam egy tasak vért elindultam Tony műhelyébe, ugyanis biztos voltam benne, hogy ott találom az általam keresett személyt. Mihejst oda értem az említett helység elé kopogás után benyitottam a szerszámokkal és javításra szoruló tárgyakkal teli szobába.
- Elisabeth. Minek köszönhetem a látogatásodat?- Kérdezte Vasember.
- Arra gondoltam, hogy megejthetnénk azon beszélgetést melyet érkezésem napján beszéltünk meg.- Avattam be itt tartózkodásom okába.
- Jó ötlet. Úgy is van pár kérdésem hozzád.- Lépett közelebb hozzám Mr. Stark.
- Jut eszembe ha már mindenkinek vannak kérdései hozzám és családomhoz akkor összegyülhetnénk valamikor a nappaliban megvitatni ezen kérdéseket és az azokhoz tartozó válaszokat, magyarázatokat.- Hoztam fel fejemben megfogalmazódott ötletemet. Erről már beszéltünk a családommal és arra jutottunk, hogy a Bosszúállók is érdemelnek némi magyarázatot.
- Remek ötlet. P.É.N.T.E.K. szólj a többieknek és kérdezd meg őket, hogy nekik mikor lenne jó.- Parancsolta az MI-nek.
- De térjünk vissza a témára miről is akartál beszélni?- Kérdezett rá itt létem céljára.
- A páncélról szerettem volna beszélni veled. Gondoltál már arra, hogy vibránium szálakat helyezz el benne a sok anyag helyett?- Kérdeztem Tonyt akinek felcsillant a szeme és izgatott lett az ötletem hallatán. Még beszéltünk egy ideig a páncélról és az azzal kapcsolatos dolgokról majd ezek után én felmentem a szobámba. A szobámba érve szóltam E.M.I.L.Y.-nek, hogy ne engedjen be senkit semmilyen indoknál fogva. Azt is parancsba adtam, hogy ha elájulnék akkor szóljon Freyának, hogy csak ő jöjjön fel illetve mondja meg neki, hogy borostyán kód van érvényben. A borostyán kód annyit jelent, hogy ha egy varázslat alkalmával elájulna valamelyikünk, vagy rosszul lenne akkor a másik fél oda megy és befejezi a varázslatot helyette. Miután lefolyt ez a párbeszéd köztem és E.M.I.L.Y. között oda mentem a szekrényhez, feloldottam a rejtő bűbájt arra az időre amíg megkeresem Ester varázskonyvét és el veszem rejtek helyéről. Előszedtem néhány szál gyertyát melyeket meggyújtottam, leültem törökülésbe és kinyitottam a könyvet a megfelelő helyen. Még csak három alkalommal hajtottam végre ezen varázslatot de mind három alkalommal sikerrel jártam. Ezen varázslat azon célt szolgálja, hogy megvédje az épületet és az épületben tartózkodó személyeket és természet felettieket is egyaránt ahol végre hajtják a varázslatot. Mikor először végre hajtottam ezen varázslatot akkor a Mikaelson család New Orleans Francia negyedében elhelyezkedő villáját védtük vele bár akkor hármunkra volt szükség a varázslat sikeres végkimenetelehez akik Freya, Kol és én voltunk ugyanis akkor még Kol is boszorkány volt. Ezért is nem omlott le még az öreg épület. Másodjára a Salvatore házat vontuk ezen varázslat védelme alá akkoriban már erősebb voltam és idősebb, tapasztaltabb is voltam. Bár még akkor is ketten kellettünk hozzá egy kisebb hatalmú boszorkánnyal aki nem más mint Emily Benett volt. Mint már biztosan rájöttetek Emilyről neveztem el a mesterséges intelligenciámat ezzel is emlékeztetve magamat arra, hogy mily jó barátságot ápoltam a lánnyal. Igaz Emilyinek nagy hatalma volt és minden boszorkányt őt is segítette a természet de nekem érthető okokból nagyobb hatalom van a birtokomban ugyanis idősebb is vagyok és én saját halhatatlanságomból is erőt tudok meríteni amely nem kis mértékben növeli erőmet. De ezen varázslat nagyon erős és nehéz. Ezért igényel több erőt és energiát is. Harmadik alkalommal nem is oly rég alkalmaztam ezen jól bevált módszert méghozzá a védett házamon ami pontosan a New Orleans és a Francia ország között lévő távolság felénél van.
És most negyedjére a Bosszúállók tornyán fogom alkalmazni a védő bűbájt ami nehezebb lesz az eddigieknél ugyanis ez az épület jóval nagyobb illetve jóval többen is tartózkodnak benne mint az eddigi épületeknél.😊 Sziasztok! Nagyon sajnálom, hogy ennyi ideig nem raktam ki részt de mivel most kezdődik a suli és eddig azon gondolkoztam, hogy milyen irányba folytatódjon ez a történet. Annál maradtam, hogy maradok az eredeti történet szálnál és majd rakok bele új szereplőket akik másik sorozatokból vagy filmekből származnak majd. De ezen szereplők nem fogják befolyásolni a történet folytatását vagy az eddig történt eseményeket. Továbbá még jobban kidolgoztam a főszereplő múltját, jelenjét illetve dolgozok a jövőjén is. De ennyit szerettem volna mondani nektek. Sziasztok!😘
ESTÁS LEYENDO
Triblid a bosszúállóknál
FanficEz egy Vámpírnaplók, The Originals és Bosszúállók ff. lesz. Ez lesz az első könyvem így ha kérhetem legyetek velem elnézőek. Helyesírási hibákért előre is bocsánatot szeretnék kérni. 2021. május. 15-