Part 6

776 32 0
                                    

-E.M.I.L.Y.- Szólaltam meg miután felvettem az elektromos szemüvegemet.
- Hangszigeteld a szobát kérlek.- A kamerákat már nem volt szükséges kiiktatni mivel azt már a szobámba lépés előtt nem sokkal kiiktattam. A többiek még egy órával később sem jöttek fel amit kezdtem furcsállni. Így lementem a többiekhez de nem az várt amire számítottam. Ugyanis a többiek lent buliztak egy egy pohár burbonnel a kezükben. Én ezt is csak rezzenéstelen arccal fogadtam. Sarkonfordultam és vissza mentem a szobámba az edző ruháimért. Miután felvettem őket és lementem az edzőterembe. De ott sem az a látvány fogadott amit vártam. Ott volt a kapitány háttal nekem és egy bokszzsákot vert el alaposan. Miután ez a tervem sem volt előnyös annak szempontjából, hogy senki ne tudja meg mik vagyunk. Újfent vissza tértem ideiglenes hajlékomba magamhoz vettem néhány ruhát és kimentem az erdő széléhez. Az ágyamon hagytam egy üzenetet amibe azt írtam, hogy ne keressenek egy ideig és, hogy tudják hol találnak miután nem találtam nyugodt helyet a feszültség kiadására.

...

Pár óra múlva már friss ruhákat viselve tértem vissza a toronyba. Ott még mindig ugyanaz a helyzet uralkodott. Bár nem hibáztathatom őket hiszen én mondtam, hogy amint végeznek a megismerkedéssel jöjjenek és mint látom még nem végeztek. Szerencsétlenségemre Rebekah észrevett mivel vele szemben volt az ajtó.
- Helló! Hol voltál?- Kérdezte.
- Tudod jól hol voltam.- Szóltam vissza a szokásos komoly arccal és hanggal.
-Nincs kedved csatlakozni e remek mulatsághoz?- Kérdezte megjegyzésemet figyelmen kívül hagyva apám.
- Nincs. Nem szokásom és van fontosabb dolgom is egy kevés mulatságnál. De ha most nem bánjátok felmegyek és folytatom fontos, halaszthatatlan dolgom mi csak rám vár. Jó szórakozást.- Köszöntem el tőlük miközben jelentőségteljesen néztem a családomra kik e gesztust nem vették észre.
- Lehetőleg maradjatok józanok.- Mondtam halkan magam elé mert tudom, hogy hallják azok kiknek szántam e mondatot. Ezek után felmentem a szobámba elintéztem esti teendőimet és álomra hajtottam a fejem.

😊 Sziasztok! Meg hoztam a következő részt remélem tetszett. Ha tudtok tanácsokat adni akkor azt szívesen várom. Sziasztok.😘

Triblid a bosszúállóknálOù les histoires vivent. Découvrez maintenant