A nevem Elisabeth Mikaelson. A híres hibrid gyilkos Nicklaus Mikaelson lánya vagyok. Az anyám belehalt a szülésbe így őt nem tudtam megismerni. Én vagyok az első triblid ami annyit e csodálatos dolog, hogy egy boszorkány, egy vérfarkas és egy vámpír ereje lakozik bennem. A boszorkányságot a nagyanyámtól örököltem. A farkast az anyámtól és az apámtól. A vámpír létemet az apámtól örököltem.
800 éves vagyok akkor születtem, amikor apám még csak 200 esztendős volt. Akkor még nem tudta, hogy lehet utódja. Én vagyok az első lánya Hope a húgom.Mikor 400 éves voltam elrabolt a KGB és vasfüvet adtak nekem. Így nem tudtam elszökni. Mivel a HYDRA eggyütt dolgozott a KGB-vel át adtak nekik és mivel a KGB-nél alaposan kiképeztek harcra már nem igazán kellett tanítaniuk. De a kínzások a verbénába itatott fegyverekkel nem maradt el. És mivel halhatatlan vagyok így az, hogy megöregedek nem jelentett gondot számukra. Azonban mivel farkas is vagyok, lehetett volna gyermekem. De a KGB ezt is elvette tőlem mint minden más lánytól akit kiképeztek.
Ezután az egyik küldetés alkalmával elszöktem és mivel voltak oly' ostobák, hogy nem raktak belém nyomkövetőt illetve hitték, hogy vagyok olyannyira gyenge, hogy nem tudtam volna elszökni így könnyebb volt a dolgom. Miután megszöktem a HYDRA-tól 200 évvel a 600. születésnapom után nem sokkal megint elraboltak azonban most nem a HYDRA vagy a KGB nem.. annál sokkal rosszabb. Ugyanis befogtak Augusztin vámpírnak. Azon a folyosón helyeztek el amin Damon Salvatore és Lorenzó St. Jonh volt. Annak a folyosónak a végén volt egy hatalmas terem ami korlátozó bűbájjal volt lezárva. Onnan nem lehetett szabadulni. De Damon és Lorenzó megmentettek engem azzal, hogy felégették azt a helyet. Beomlott felettem a plafon így könnyű szerrel meg tudtam szökni a helyről melyben éveken át kínoztak és "műtöttek".
Eközben a családom azt hitte, hogy csak a madár ki akart szállni a fészekből és elment esetleg nyaralni. Rebekah pár évig keresett aztán az apám meggyőzte arról, hogy hamarosan hazatérek New Orleansba. Ez így is lett bár míg arcomon szelíd, boldognak tetsző mosoly ült lelkemen a meggyötröttség és fájdalom tükröződött. Úgy döntöttem, hogy miután a HYDRA-nál sok emberi életet oltottam ki kicsit emberibb munkát keresek. Végül a SHIEL-nél kötöttem ki. Ekkor ismertem meg Nick J. Furyt a SHILD igazgatóját. Miképpen vámpír is vagyok kellőképpen meg tudtam győzni őt arról, hogy nem vagyok harcba való bár sok időt töltöttem az edző-teremben. Így miután megigéztem Fury igazgatót ő a meggyőző készségem okából, mert nem könnyű dolog meggyőzni valamiről Nick Furyt, úgy gondolta, hogy jó helyem lenne a kihallgató részlegen. Az volt a munkám, hogy emberekbő szedjék ki információkat. És a képességeim miatt ez a munka elég könnyűnek bizonyult. Nekem hála több tíz HYDRA bázist fedeztek fel és tettek a földdel egyenlővé.
ESTÁS LEYENDO
Triblid a bosszúállóknál
FanficEz egy Vámpírnaplók, The Originals és Bosszúállók ff. lesz. Ez lesz az első könyvem így ha kérhetem legyetek velem elnézőek. Helyesírási hibákért előre is bocsánatot szeretnék kérni. 2021. május. 15-