Эхний шат ( part 3 )

117 25 6
                                    










Чонло : Хайлж урсмаар зөөлөн хэрнээ халуу ногоотой үнэртэж байна

Хэндэри : Их содон үнэр байна

Жэхён : Родриго яагаад Таротай адилхан oxtail биш гахайн мах ашиглаад байгаа юм ?

Зохиолч : Гахайн махаар юу хийх гэж байгаа юм ???

Тэил : Гахайн махыг үхрийн махтай холих гэж байгаа бол (garniture) чимэглэл болгож л ашиглах гэж байгаа байх

Үзэгчид бид хоёр оролцогчдын хийж буй хоолонд бүх анхаарлаа төвлөрүүлсэн байлаа . Родриго , Шотаро хоёр ч мөчөөгөө өгөлгүй хамаг хурдаараа хөдөлж байв .

Родриго : Осаки Шотаро . Чи одооноос миний өрсөлдөгч биш . Чиний ашиглаж байгаа жор чинь үхрийн махтай зуушыг чинь зөвхөн мах болон сүмсний холимог л болгож байна .

Дүёон : Ийм болохоор л чимэглэлт болон таваглалт чухал байдаг юм *бодох*

Дүёон : Үхрийн махтай шөл нь анх үхрийн махтай бургуинон буюу францын буржонь мужийн улаан дарстай үхрийн махан хоолноос үүдэлтэй . Тухайн хоол нь үргэлж чимэглэлтэй ирдэг байсан . Ихэвчлэн шоо хэлбэрийн шарсан талх , даршилсан сувдан сонгино , даршилсан мөөг болон "гахайн мах" ашигладаг байсан .

Родригон хоолны өвөрмөц үнэр яах аргагүй тэнхим доторх бүх хүмүүсийн анхаарлыг хүчтэй татаж байв . Зарим хүмүүс Родригог энэ шатанд баттай ялна ч гэж яриж байв .

Эрика шүүгч : Ваааааа арааны шүлс асгарч байна ~

Ххххххх : Тэр гахайн махаа (mesquite) мод ашиглан утсан байна . Уг мод нь өмнөд америкаас гаралтай буурцагт ургамлын анги .

Хххххххх : Уг модыг мах утахад ашигладаг тухай Солонгос болон Япончууд тийм ч сайн мэддэггүй . Харин Техас буюу барбикюүны оронд mesquite нь тэдний хамгийн мах утахад ашиглах дуртай моднуудын нэг .

Ххххххх : Хурц үнэртэй болохоор маханд хүчтэй амт болон маханд өнгө оруулж өгдөг.

Зохиолч : *үл таних хүнрүү шагайх* Хэн бэ ? *бодох*

Жонү : Шотаро онц гойд юм хийж харагдахгүй байх юм . Түүнд бодсон юм байгаа юм болов уу ???

Ихэнх хүмүүсийн харах өнцгөөс энэ тэмцээний ялагч аль хэдийн тодорчихсон байлаа . Шотарод бодсон юм байгаа л гэж найдъя. Тэр тийм ч сандарсан харагдахгүй байна .

Let's cook | V2Where stories live. Discover now