Шалгаруулалт

260 41 11
                                    












Зохиолч : Шалгаруулалтын талаар тодорхой мэдээлэл өгөхөөр навч багийн гишүүн На Жэмин бид хоёр бэлэн боллоо . * инээмсэглэх *

Жэмин : Тиймээ та бидний хүсэн хүлээсэн " Worldwide master chef competition 2020 " эхлэхэд багагүй хугацаа үлдээд байна . * инээмсэглэх *

Зохиолч : Эхний сонгон шалгаруулалт улсын хэмжээнд гурван үе шаттай явагдах ба тус бүрийг манай NCT гал тогооны багууд шүүх юм .

Жэмин : Эхний шалгаруулалтыг NCT Dream баг , хоёр дахь шалгаруулалтыг WayV , эцсийн шалгаруулалтыг NCT127 баг шүүх ба багийн ахлагч нар хамгийн өндөр үнэлгээг өгөх боломжтой .

Зохиолч : Уг тэмцээнд оролцохын тулд заавал мэргэжлийн тогооч байх шаардлагагүй болохоор хэн бүхэнд бидний үүд хаалга нээлттэй байх болно .

Жэмин : Мөн манай цор ганц ялагчийн шагнал бол * дэлгэц рүү заах * хамгийн сүүлийн үеийн загварын ламборгини болох " Aventador " $421,321 долларийн үнэ бүхий машин ~

Зохиолч : Дэлхийн загварын чиг хандлагийг тодорхойлж буй загвар зохион бүтээгчийн урласан тогоочийн өмсгөл ~

Жэмин , Зохиолч : Хүссэн SM салбарийн гал тогоонд ажиллах эрх олгох юм.

Зохиолч : Харин олон улсын шалгаруулалт энэ жил Францын нийслэл Парис хотноо зохион байгуулагдах юм.

Жэмин : Олон улсын шалгаруулалтанд зөвхөн 10 оролцогч оролцох болно.

Зохиолч : Мөн.......

















Хххххх : Энэ бол чиний боломж хүү минь . Бидний өвөг дээдэс эртнээс дээд зэрэглэлийн хүмүүст үйлчилсээр ирсэн . Бид бол үе дамжсан дэлхийн зэрэглэлийн тогоочид . Жон Сончан !

Сончан : .....

Хххххх : Миний урмыг битгий хугалаарай . Надад заавал тэргүүн байрыг авч ир !

Сончан : Ааваа та хэтэрхий их кино үзсэн бололтой * гэрэл асаах * . Гэрлээ унтраачхаад , сандлаа эргүүлээд цонхруу харчхаад сүртэй яриад байх юм.

Аав : Би бага зэрэг сүртэй байсан гэдгээ хүлээн зөвшөөрье . Гэхдээ би тоглоогүй байна . Бид бол үе дамжсан тогооч нар . Чи ч тийм байх болно .

Сончан : Ядаргаатай юм.

Сончан царайны хувирал үзүүлэлгүй аавынхаа ажлын өрөөнөөс гаран өрөөрүүгээ явав . Өрөөндөө ороод орон дээрээ хэсэн хэвтэж байгаад утсаа асаан шалгаруулалтын талаар хайв .

Сончан : Сонирхол татахгүй байна . Гэхдээ ... би ялагдах дургүй


















Ххххххх : Хэн ийм юм үздэг байна аа ? Хэдэн мах ногоо хуурж байгааг үзэх тийм л сонирхолтой байдаг юм байхдаа .

Шотаро хамт ажилладаг цагийн ажилтныхаа яриаг чимээгүйхэн цэвэрлэгээ хийнгээ чагнана. Орой арван цагт Сөүл товарийн хамгийн дээд давхарт байрлах баячуудын баар . Ганц хундага виски энд түрээсийн байрны сарын төлбөртэй чацуу . Тиймээс Шотаро дажгүй цалин өгдөг дээрээс нь үзэмж сайтай тул энд цагийн ажил хийдэг. Шотаро ажлаа дуусгачхаад хувцсаа солиод барилгын дээвэр дээр гарав .

Шөнийн цагаар Сөүл ч үзэсгэлэнтэй шүү ~ Өндөр барилга бүр дээр байрлах сурталчилгааны самбарууд бүгд нэг л зүйлийн талаар сурталчилж байв . Шотаро аман дахь иштэй чихэрээ хүлхэнгээ сурталчилгааг анхааралтай үзнэ .

Шотаро : Сонгон шалгаруулалт... Сонирхолтой юм . Гэхдээ шагнал нь бүүр ч сонирхолтой * уруулаа долоох *

Шотаро : Ээж дургүйцэх л байх гэхдээ ....... би ялагдах дургүй

Let's cook | V2Where stories live. Discover now