Үдэшлэг 2

172 30 32
                                    















Зохиолч : Яав аа ?? Яасан бэ ?? Яагаад сүртэй царайлаад зогсчхов оо ??

Тэюун : Харин л дээ *гайхшрах*

Тэил : *хөмсгөө зангидангаа чипс идэх*

Юүта : Би тэнэж явж байгаад тэнцсэн оролцогчдын нэрийг сонирхоод харчихсан юм л даа . Жэминий дэмжиж байсан оролцогч тэнцээгүй байсан .

Тэн : Шотаро Осаки юу ??

Винвин : Ун Ахён ?? Дамдин ?? Өөр хэн хэн байсан билээ ??

Юүта : Хөөе Жэмин сүүлчийн тэнцсэн оролцогчийг зарлах гэж байна !








Жэмин : Тавдугаар байранд 120 захиалгатай оролцогч...........Ун Ахён

Жэну : Бүх эцсийн шатанд тунаж үлдсэн оролцогчдодоо баяр хүргэе ~ *алга таших*

Жэмин : *алга таших*

Шотаро эцсийн шатанд тэнцэж чадалгүй хасагдсанд Жэмин гунигтай байгаа нь мэдээж . Шотаро анхнаасаа Жэминий нүдэнд хамгийн түрүүнд туссан чадварлаг хүүхэд байсан . Шотаро захиалгуудаа бүгдийг нь хурдан гаргаж байсан тул яасан ч захиалгын тоо нь 120 давахгүй байх учиргүй . Үнэхээр Шотарог хасна гэдэг дэндүү харамсалтай байна .

Шотаро өөрийгөө хасагдсан гэдгийг сонсоод сэтгэлээр унасан нь нүүрэн дээр нь ил байв . Шотаро шалгаруулалтын хоёр цагт өөрийн бүхнээ дайчилж дуусан дуустал огт хурдаа бууруулаагүй байтал зургадугаар байранд орсон гэхээр нэг л үнэмшилтэй сонсогдохгүй байна . Ун Ахён ч өөрийгөө хасагдана гэж бодож байсан бололтой нүүрэн дээр нь гайхшрал тодорчхож .

Тэнцсэн таван оролцогч бусад таван оролцогчидтойгоо гар барин
" worldwide master chef 2020 " тэмцээний хоёрдугаар шат өндөрлөсөн юм . Энэ шатанд олон ч чадварлаг хүмүүс хасагдсан нь харамсалтай байсан ч бид арын албаныхан болон эцсийн шатанд тунаж үлдсэн таван оролцогчидтойгоо баяраа тэмдэглэхээр болов .

Бид хасагдсан таван оролцогчдыг урьсан ч Шотаро ажилтай , Дамдин гуай шөнө нислэгтэй гээд харьсан . Одоо бодоход Дамдин ах угаасаа хоёрдугаар шатанд тэнцэх зорилгогүй байсан юм байна . Тэнцсэн байсан ч өөрөө татгалзаад явчих байсан байна шд . Яг ямар зорилготой ирсэн юм бол доо ~

За тэгээд мэдээж NCT биднийг  өөрсдийнхөө ресторан руу авч явсан . Өнөөдөр ресторан хаалттай байсан болохоор бид нар чүд чүд цэвэрлэгээ хийсэн . Гэхдээ зүгээрээ ~ энд бусад хүмүүст саад болох вий гэж санаа зовох шаардлагагүй , удахгүй манайх хаана гэж ирэх үйлчлүүлэгч байхгүй .

Let's cook | V2Where stories live. Discover now