30

583 40 6
                                    

Jungkook

Hepimiz köşeden lisayı izliyorduk ve birden Lisa İplerle rakibinin arasında sıkıştı. Yediği darbeler canını acıttığı çok belliydi ve bağırmaktan başka çaremiz yoktu.

Lisa rakibini kaldırıp yere doğru fırlattığın da ikisi birlikte yere düştü ve ne olduysa o zaman oldu.

Kadın yerde kıvranırken gözüm aniden bağıran wille kaydı. Ne olduğunu anlamamıştık ve Will hızla lisanın yanına gitti.
Lisa ise ayaklarından destek alarak İplerle yaslandığın da Bi eli gözünü tutuyordu.

Jennie birden çığlık attığında gösterdiği yere baktım.

"kan, AMAN TANRIM"

Yüzünden akan kanlar bacaklarına damlamıştı. Jisoo eliyle ağzını kapattığında önünde ki tellerden kurtulmaya çalışıyordum. Namjoon ve Jin beni tuttuklarında zar zor dayanabildim.

Doktor hızla içeri girip müdahale yaparken gördüğümüz görüntüle şoka uğradık. Sağ gözü o kadar çok şişmişti ki sadece tek bir gözünü kullanabiliyordu. Alnından alan kanlar suratını kıpkırmızı yaparken doktorun sesini duyduk.

"kötü açılmış"

Bi tarafında lucas diğer tarafında Will ringin altında lisaya konuşuyordu.

"koç, iyiyim ben"

Ağzında ki dişliği çıkarıp konuşmaya devam etti.

"hiçbir şeyim yok benim. İyiyim ben, dövüşebilirim"

Doktor kafasını hayır anlamında sallayıp hakeme işaret verdiğinde maç zili çaldı. Salon çok sessizdi ve hakem maçı iptal etti. Lisa ipleri tutmuş wille bağırırken rakibi kafasını tutuyordu.

"The match was ruled invalid in the 2nd minute and 15th seconds of round 2 due to lalisa manoba's injury. The match will be deemed unplayed."
(maç 2.raundun 2.dakika 15.saniyesinde kurallar gereği Lalisa Manobanın yaralanması gereğiyle geçersiz sayılmıştır. Maç yapılmamış sayılacaktır.)

Lisa sinirle elini yere vurdu. Nefes alma sesini buradan bile duyuyordum. Ringten indiğinde diğer maç için hazırlıklar yapılmaya başlandı. Ben ise hızla lisanın yanına gitmeye çalışıyordum. Odasına girdiğimde ise başında iki tane doktor vardı.

Gözünün üzerine aldığı darbeyle uğraşılırken arkasına yaslanmış derin nefesler alıyordu. Çocuklarda içeri girdiklerinde Will konuşmaya başladı.

"aldığı darbe biraz ciddi. Bu yüzden maçı 2 hafta sonra ki yarı final zamanı yapılacak"

Maçın ne zaman yapılacağı umrumda değildi önemli olan lisaydı. Başını sardıklarında doktorlar odadan çıktı ve lisa diğer gözünü açıp bize baktı.

"üzgünüm"
"ne için üzgünsün Lisa?"
"maçı kazanamadım"

Ona sarıldığımda düşündüğüm en son şey buydu. Jennie kızarmış gözleriyle lisaya çığırırken taede onu onaylıyordu.

"kızım önemli olan maç değil, sensin. Bırak, kaybet. Önemli olan bu değil"
"çok korkuttun bizi"
"ben hayatımda ilk defa bu kadar korktum Lisa"

One of the Ring - Liskook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin