05

2.2K 150 46
                                    

Yere bağdaş kurup oturdum. Ben ona o ise yere bakıyordu. Dayanamayıp söze girdi.

"lisa özür dilerim"
"özür dilemene gerek yok " diyip sarıldım. Kapı sesine ondan ayrıldığımda jungkook un bizi izlediğini gördüm.

"Kusura bakmayın böldüm "
"önemli değil, üst kattalar"
Hızlı adımlarla yukarı çıktı.

"lisa keşke sizi bırakmasaydım"
"ya bambam birazdan dayak yiceksin he, olum sen sevdiğin kadının peşinden gittin. Bunda özür dilenecek bişi mi var?"
"ama jennie haklıydı"
"orası ayrı birşey onu sonra konuşuruz. Şuanki konumuz seni çok özledikkkk"

Kahkaha attığında gıdıklamaya başladım.

"öyle hemen seni özlediğimizi düşünme, seni dövmeyi özledim ben"

"tabi canım tabi"

"eee artık burda çalışmaya devam edersin dimi"

"ilk jennie ile konuşmam gerek"

Kahkaha atıp yerden kalktım. Üstümdeki takım mahvolmuştu. Elimdeki anahtarı bambama fırlattım ve yukarı çıkmaya başladım.

Jungkook

İçeri girdiğimde lisa ve çocuk sarılıyolardı. Yukarıda olduklarını söylediğinde hızlı hızlı yukarı çıktım. Sevgilisi mi vardı yani... Yukarı vardığımda manzara ayrı güzel , ortam ayrı bir güzeldi. Yere otururken konuşmaya başladım.

"lisanın sevgilisi aşağıdaydı"
Jisoo ağzındaki birayı püskürtüp ayaklanmaya çalıştı.

"kim o şerefsiz"
"dur jisoo dur, bambam dan bahsediyo" jennie

"heeee" diyip yerine oturdu. Rose söze girdi sonra.

"çocukluk arkadaşı, yurt dışından geldi. Malum olaylar biraz karışık" rose

"neden noldu ki" jin

"sevgilisinin peşinden gitti. Tabiki ben demiştim kız seni kullanıyor diye ama inanmadı." jennie

Lisa yukarı vardığında jisoo eliyle yanını işaret edip yere hafif hafif vurdu. Lisa ayakkabılarını çıkarıp jisoonun yanına oturdu. Oturur oturmaz jisoo kollarını lisa ya sarıp sıkı sıkı sarılırken arkaya doğru düştüler. Biz kahkaha atarken lisa da gülmekten kızarmıştı.

"jisoo hemen sarhoş oldun dimi" jennie

"yooooğğ, sadece dünya dönüyo" jisoo

İkinci bir kahkaha atınca jisoo ellerindeki birayı lisanın üstüne döktü.

"eyvahlar olsun güzelim takımım gitti" jennie

Jennie in çığırmasıyla yerimizde hopladık.

"ohhh canına değsin. Zorla giydirin bunu bana" lisa

Jennie çantasını lisa ya fırlatınca lisa çantayı yakalayıp doğruldu.

"ah be jisoom bira kokuyorum hep" lisa

Gece sabahlara kadar konuştuk. Lisanın sevgilisi olmamasına sevinmiştim. Sabaha karşı herkes evlerine dağıldı....

Lisa

Eve geldiğimde hızlıca duşa girdim. Geldiğimde bambam hala uyuyordu. Duştan çıkıp kahvaltı hazırlamaya başladım. Jennie bambamın sırtında şarkı söyleye söyleye gelince bi an duraksadım.

One of the Ring - Liskook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin