31

541 36 1
                                    

Maç günü gelip çatmıştı. Üstüne üstlük çeyrek final ve yarı final maçları aynı gün yapılacaktı. Bu ne kadar zor bir durum olsada Lisa kazanmak için elinden gelenin fazlasını yapıyordu.

Will Lisa için yarı final maçını en sona aldırmıştı. Buda lisanın Bi süre daha dinlenmesine yardımcı olacaktı. Yerlerimizi aldığımızda spiker hiç değişmeyen coşkusuyla boksorleri çağırdı. Yerlerini aldıklarında ise maç başladı.

İlk raunt çekişmeli geçerken Lisa biraz daha dikkatli davranıyordu. Tekrar yarası açılırsa işler ciddileşebilirdi. İkinci rauntta Lisa artık tekmelerini kullanmaya başladı.

Yavaş yavaş süre daralırken rakibini yakalayıp ters şekilde yere düşürdü. Suratına birkaç tane yumruk savurduğun da hakem araya girip ayırdı.

Su gibi olmuştu ve saçları alnına yapışmıştı. Tam o sırada hakemin bağırışını duyduk.

"nakavt"

Hepimiz yerimizden fırladığında Lisa ringten inip odasına gitti. Bizim içeri girmemiz yasaktı çünkü artık yarı finaller başlamıştı.

Tek yaptığımız şey Lisa için tam tamına 2.5 saat beklemek olmuştu.

Lisa

Ellerimde ki eldivenleri çıkarıp köşedeki suyu kafama diktim. Tahminimden biraz daha fazla zorlanıyordum ama lucas soğuk havluyu enseme koyduğunda bütün yorgunluğum gitmişti.

"çok iyiydin Lisa"
"biraz dinlen, sonra ısınırız"
"uykum geldi sanki lucas"
"hayır hayır, Sakın uyuma"

Oturduğum yerden kalkıp ısınmaya başladım. Sürekli hareket ediyor willin söylediği şeyleri dinliyordum.

Finale çok az kalmıştı ve willin en başta söyledi kadın sasha buraya kadar gelmişti.

Boş duvara yumruklarımı savururken birden içeri kırmızı papyonlu biri girdi.

İçeride garip bir sessizlik vardı ve kızımızı papyonlu adam üzerinde ki kürkü düzeltip karşıma geçti.

"şimdi Lisa, boksörlük zor meslek. Bir gün kafana kör bir yumruk yersin, şirazen kayar boks hayatın biter. Sistem böyle.."

Gıdık altından güldüğünde ona aldırış etmeden yumruk pozisyonlarına çalışıyordum.

"yani çeşme akarken doldurmak lazım, önce kendini garantiye alıcaksın sonrasına sonra bakıcaksın hıhıhı...."

Hala konuşmaya devam ediyordu. Ve kim olduğunu bilmediğim adam bana teklifte bulunuyordu.

"bu maçı alırsan 100 bin lira kazanacaksın değil mi? Ben sana diyorum ki gel bu maçı kaybet 300 bin kazan.... Ünvan falan hikaye be Lisa. Para yoksa ünvanda yok. Hem bak bana hıhıhı.... Karşı taraf zaten okey... Herşey para, para, para...."

Will elini masaya vurduğunda adam yerinde zıpladı.

"han, görüşmeyeli gerçekten adileşmişsin"
"sanada merhaba Will"
"çık git buradan"
"bak teklifimi düşünün ama...."
"HAN"
"Hığıhığıhııı..."

Odadan çıktığın da ne olduğunu anlamamıştım. Lucas ise durumu fark edip özet geçti.

"han, istenilen teklifleri rakiplere sunar. Kabul edilirse maç verilir işte."
"verilmezse?"

One of the Ring - Liskook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin